1e STN Scooter Race Meeting te Brakel GAAT NIET DOOR

TK E

1e STN Scooter Race Meeting te Brakel GAAT NIET DOOR

Bericht#1 » 23 mar 2015, 21:10

Geachte STN,ers....

gaat niet door in verband te weinig aanmeldingen

Aangezien de meetings ons om de oren vliegen wil ik er hier nog één bij voegen en dat is een bijzondere meeting......namelijk een "Scooter Race" Meeting te Brakel......wat redelijk in het midden van het land ligt dus bijna voor iedereen makkelijk toegangkelijk....
Ook hier geld "niets moet maar bijna alles mag" en de bedoeling van deze meeting is gewoon eens kennis te maken met de Scooter Races die hier gehouden worden......

Datum zal zijn op 6 april (2e paasdag)
op het circuit WTC
Wielerbaan Brakel
Langerakseweg 4
5306 TC Brakel


Misschien niet voor iedereen bekend maar één van onze sponsors Jos Koelewijn doet mee aan scooter races en die is daar zo goed in dat hij vorig seizoen Nederland kampioen is geworden in zijn klasse namelijk de "Top Scooter Klasse".......


Afbeelding

Hieronder een filmpje met in beeld Jos Koelewijn die achterna wordt gezeten door nummer 2



Tevens heb ik contact gehad met de organisatoren en die vonden het een leuk idee.........zelfs zo leuk dat wij een eigen plek aangewezen krijgen in "parc fermé" tussen de race scooters......om een oogje op je eigen scooter te houden.....
de kosten voor deze dag is 5 euro (gehele dag).......

GAAT NIET DOOR
Laatst gewijzigd door TK E op 04 apr 2015, 22:12, 5 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel

Bericht#2 » 24 mar 2015, 16:50

ik ga mee.

gr.kevin verhoeven.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Gebruikersavatar
Cobra42
Berichten: 842

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel

Bericht#3 » 24 mar 2015, 19:41

Wat een gaaf filmpje Tonny :)
0 x
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes



TK E

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel

Bericht#4 » 24 mar 2015, 20:30

klopt.....ik kon hem net niet bijhouden......mijn gewicht zat tegen...... :mrgreen:

Kevin ik heb je erbij gezet.....
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel

Bericht#5 » 28 mar 2015, 13:24

Mag je dan ook meedoen, hetzij met je eigen of een andere scoot ?
0 x

TK E

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel

Bericht#6 » 31 mar 2015, 05:41

Edwin......nee je mag niet meedoen.....ik geloof dan een licentie moet hebben.....
Deze dag is meer bedoel voor een gezellige meeting en voor degene meer info te geven over de scooter races.....en ik vind het leuk om is een keer mee te maken.......
Maar hoe het er nu uitziet is hier te weinig animo voor en zal ik de boel annuleren.....
Het staat een beetje raar om te bellen en te zeggen " nou wij komen ook alleen maar met 2 scooters "......er is speciaal een plaatsje vrij gehouden in de race gedeelte (parc ferme)
Ik snap dat dit moet groeien...

TK E
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel

Bericht#7 » 31 mar 2015, 07:02

Zelf weet ik pas op donderdagavond (nieuwe weekrooster) of ik volgende week maandag vrij ben om eventueel mee te gaan.

Daarnaast zijn de weersverwachtingen volgend weekend ook nog steeds niet heel erg jofel, misschien dat dat de pret (en de aanmeldingen) ook wat drukt.
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

TK E

Re: 1e STN Scooter Race Meeting te Brakel GAAT NIET DOOR

Bericht#8 » 04 apr 2015, 22:08

Kevin de meeting gaat niet door omdat er te weinig aanmeldingen zijn.......
Persoonlijk ga ik er wel heen om eens te kijken......alleen doe ik dit niet onder de vlag van de STN

TK E
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden  •  Registreer