Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#21 » 22 mei 2015, 11:13

Dat zou zo maar kunnen maar wel een stuk in de kraag :lol:
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#22 » 22 mei 2015, 12:02

Kymcopeoples schreef:Rob,
Hoe laat denk je in Slenaken te zijn?
Verneem graag van je


Ben wil afspreken in de buurt van Herzogenrath (D). Ik stuur je een whatsapp
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#23 » 22 mei 2015, 14:55

Afbeelding

Afbeelding
Hallo Rob denk jij dat je eurodepark zie kaart op de rotonde kunt vinden is grens met Sittard herzogenrath ik zou daar tussen 0.900 /0.930 kunnen zijn ik sta dan langs de rotonde op een blauwe Peugeot SV hoor het wel gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#24 » 22 mei 2015, 15:44

Ben / Rob

Dit is niet de grens van Sittard met Herzogenrath maar van Kerkrade met Herzogenrath

Het Eurode Business Park gebouw heeft 2 parkeerplaatsen, als je vanuit de rotonde ervoor staat aan de linkerkant Nederlandse zijde en aan de rechterkant Duitse zijde.

Spreek duidelijk af aan welke zijde jullie elkaar treffen anders sta je op 25 m. van elkaar uren op elkaar te wachten.

Groetjes, Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#25 » 22 mei 2015, 16:05

schaam me diep inderdaad foutje ik ga niet op een parkeer plaats maar langs de rotonde ergens staan in het gras of wat er ook licht en anders rij ik rondjes op de rotonde :lol:
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#26 » 22 mei 2015, 19:19

ben schreef:anders rij ik rondjes op de rotonde :lol:


Dan help ik je hopen dat Rob niet te lang op zich laat wachten want anders ben je al dol gedraaid voordat je aan de Leffe zit in Malmedy. :lol:

;) Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#27 » 22 mei 2015, 21:47

Helaas is mij nu nog steeds niet duidelijk hoe laat ik in Slenaken moet zijn om mee te gaan met je tour.
Ik was van plan om met de auto en aanhanger met scooter daar na toe te rijden en dan vanaf de parkeerplaats bij restaurant "Het Brugske" mee te rijden.

Verneem graag....
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#28 » 23 mei 2015, 00:57

ben schreef:schaam me diep inderdaad foutje ik ga niet op een parkeer plaats maar langs de rotonde ergens staan in het gras of wat er ook licht en anders rij ik rondjes op de rotonde :lol:


Hoi Ben & Eric,

Wil graag afspreken met vertrek in Slenaken - Het Brugske met vertrek om 09:45.

Vanuit Heerlen is het voor mij makkelijker om daar heen te komen dan naar Herzogenrath te rijden.

Als jij ook naar Slenaken komt dan zien wij elkaar daar.

Mochten er meer mensen mee willen gaan rijden. Verzamelen is dus tussen 09:30 en 09:45 bij restaurant "Het Brugske in Slenaken.

Groet

Rob
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#29 » 23 mei 2015, 06:05

OK mij ook best kom ik naar slenaken Rob je hebt mijn nm heb ik per pb gestuurd zie ik jullie morgen in slenaken ......ober 3 maal leffe graag hier :lol:
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#30 » 23 mei 2015, 06:28

Even ter aanvulling ik rij morgen over Duitsland naar aken is voor mij makkelijker geen fietspaden dan van aken over Vaals naar slenaken totaal 128 km rij om ongeveer 6.00/6.30 aan dus zou dan op tijd moeten zijn in slenaken voor morgen jullie een goede rijs gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer