Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#31 » 23 mei 2015, 07:49

Nu krijg ik weer te horen van Eric via pb ...dat ie alleen meerijd als dit Bea vanavond kan ik ga alles veranderen dat ik via slenaken rij is voor mij omweg kan ik net zo goed rechtstreeks gaan wat willen jullie nu ...slechte planning
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#32 » 23 mei 2015, 08:07

Lekker dit bericht Ben,
Kennelijk wordt er vergeten dat Bea voor het eerst na haar ongeval, waarbij zij haar schouder heeft verbrijzeld, even haarzelf moet overwinnen. Zij heeft inmiddels een kleine 6 maanden niet (achterop) (op ) een scooter gezeten.
Het is haar idee om mee te gaan met deze tour, dit kan ik alleen maar zien als iets positiefs.
Dit in acht nemende.......
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#33 » 23 mei 2015, 09:03

Wacht effect alle respect voor Bea begrijp ik volkomen ...maar om mij km te late omrijden als je het niet zeker weet of je wel komt zie ik niet zitten ...daarom bel ik Rob wel dat ik op eigen gelegenheid ga is het probleem opgelost gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#34 » 23 mei 2015, 10:31

ben schreef:Nu krijg ik weer te horen van Eric via pb ...dat ie alleen meerijd als dit Bea vanavond kan ik ga alles veranderen dat ik via slenaken rij is voor mij omweg kan ik net zo goed rechtstreeks gaan wat willen jullie nu ...slechte planning



Niet echt handig wat je hier nu doet, Ben. Er is geen sprake van een slechte planning. Jij wilt ergens anders afspreken (Herzogenrath) en dus een andere route rijden.

Ik wist niet dat Bea nog eerst proefrijdt en dat daar de keuze van het meerijden van afhangt.

Laten wij even afwachten wat Eric vanavond mailt en dat wij daarna per mobiel even contact hebben.
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#35 » 23 mei 2015, 12:24

Afbeelding
Ja sorry jongens ik zal wel de gebeten hond zijn mijn besluit staat vast ga morgen alleen met de tent en ga maandag terug verder wens ik jullie Een leuke dag toe en goed weer ...dan heb ik het ook
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#36 » 23 mei 2015, 12:26

Wat jammer dat er door 'n klein communicatie misverstandje zo gereageerd wordt!

Maak er een mooie rit van onder het motto: hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Groetjes, Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#37 » 23 mei 2015, 18:48

Begrijp er niks van Ben.

Testritje gereden, dus morgen komen we naar het Limburgse land.
Even de wegwijsmiep updaten, morgen 07,00 uur vertrekken we uit onze woonplaats.
Morgen mooi weer, wat willen we nog meer
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

TK E

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#38 » 23 mei 2015, 19:01

Misschien om hier een leering uit te trekken is dat degene die de Tour uitzet bepaalt waar de Tour begint en ook eindigd.......zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.....simpel toch....
Maar voor nu iedereen morgen een fijne pinksterdag......gewoon genieten van onze hobby......
TK E
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer