Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#11 » 18 mei 2015, 16:58

Nou en de voorruitzichten zijn ook goed met de pinksterren en misschien nog wel 1/2 graden warmer
Afbeelding
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#12 » 18 mei 2015, 23:38

Jo&Marian schreef:TIP!!!

Als je Malmedy uitrijdt richting Stavelot kom je dit bord tegen langs de weg.

Afbeelding

Als je deze borden volgt kom je op een prachtige route die jezelf absoluut niet verzint via het eerder genoemde Trou de Bra kom je op halfweg van de route in Troispoints, je kunt van daaruit dan beslissen of je de borden verder volgt om uiteindelijk weer in Malmedy uit te komen of dat je je eigen weg gaat.

De Sommets / Liene / Ambleve route is vanuit Malmedy (waar je ook weer uitkomt) ca. 100 km.

Ikzelf rij dit rondje minimaal twee keer per jaar en het is ongelooflijk hoe je het ene moment hoog over de heuvels rijdt met prachtige panorama-uitzichten en het andere moment door het dal op een betrekkelijk klein gebied zonder twee keer over dezelfde weg te rijden.

Groetjes, Jo


Dank je wel voor de tip.

Ga ik zeker in de route opnemen mits wij het bord spotten natuurlijk :-)
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#13 » 21 mei 2015, 12:44

Hmm aankomende zondag wordt hier in het zuiden 20 graden verwacht, ideaal scooterweer voor de Ardennen en Zuid LImburg.

Heb Leden in Limburg een PB gestuurd of ze interesse hebben voor de tour as zondag maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactieb gehad. Vraag mij nu toch wel af, hoeveeel leden er regelmatig online zitten en hun PB uberhaupt lezen. :-)
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#14 » 21 mei 2015, 13:07

Ik kom uit Limburg...Ik lees regelmatig m'n PB...Maar...niks hoor!

Nee...ik maak maar een grapje Rob. :mrgreen:

Ik weet ook wel dat mijn vervoermiddel jullie niet kan bijhouden en ik wil daarom niet dat jullie constant in de spiegel moeten kijken waar ik nou blijf en daarbij vergeten vooruit te kijken. :lol:

Veel plezier zondag, Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#15 » 21 mei 2015, 13:37

Haar scherp Jo ... :lol: :lol: :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#16 » 21 mei 2015, 18:55

OK Rob ik ga nog steeds mee en dan pakken we in Malmedy een lekkere leffe bruine pater
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#17 » 21 mei 2015, 20:05

Jo&Marian schreef:Ik kom uit Limburg...Ik lees regelmatig m'n PB...Maar...niks hoor!

Nee...ik maak maar een grapje Rob. :mrgreen:

Ik weet ook wel dat mijn vervoermiddel jullie niet kan bijhouden en ik wil daarom niet dat jullie constant in de spiegel moeten kijken waar ik nou blijf en daarbij vergeten vooruit te kijken. :lol:

Veel plezier zondag, Jo


Ik heb alleen de STNers in Limburg die nog niet gereageerd hebben, een PB gestuurd :-)

Ben, klinkt als een goed plan. :-)
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Stephan

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#18 » 21 mei 2015, 20:12

ben schreef:OK Rob ik ga nog steeds mee en dan pakken we in Malmedy een lekkere leffe bruine pater



FOTO van BEN en ROB )en hoop nog meer leden' met deze pint! :lol:
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#19 » 22 mei 2015, 07:42

Rob,
Hoe laat denk je in Slenaken te zijn?
Verneem graag van je
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Pinksterenrit Zuid Limburg - Troispoints (B)

Bericht#20 » 22 mei 2015, 11:05

ben schreef:OK Rob ik ga nog steeds mee en dan pakken we in Malmedy een lekkere leffe bruine pater


Dan gaan jullie dat bord nooit vinden!
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer