Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#1 » 30 mei 2015, 22:22

Avond saam!

Omdat door degenen die daarover gaan morgen mooi weer beloofd is, wil ik morgen een spontaan toerritje inlassen. Let wel, ik heb een people snor, dus degenen die eventueel mee willen, hoeven geen rit te verwachten met een gemiddelde van 40 km/h.... Ik wil morgen rond een uur of 10 vertrekken en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel grofweg gezegd via Rijssen, Deventer, Epe, Zwolle, Raalte en (Nieuw)-Heeten een toertje maken, maar de route kan onderweg nog vele malen gewijzigd worden. Wie wil er mee en goede input voor de te volgen route wordt zéér gewaardeerd! Niemand hoeft de volledige rit mee te rijden, maar kan onderweg op een volledig willekeurige plek aanhaken en op een door hem/haarzelf gekozen plek weer zijn eigen weg gaan!
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Blurayfreak

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#2 » 30 mei 2015, 22:33

Een mooie route helaas ben ik verhinderd,ik woon in Raalte er is zat moois deze kant op,volgende keer ga ik graag mee
0 x

Gebruikersavatar
eithink
STN Tourbuffel
Berichten: 609

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#3 » 30 mei 2015, 22:38

Ik heb een groot deel van deze route vandaag al gereden maar vanaf deventer via olst/wijhe naar zwolle is een mooi stuk (of anders om kan ook)
0 x
"Het voordeel van scooters, het is altijd starten en lopen, en niet starten toch lopen"
peugeot v-clic 2-2-15 tot 19-6-15 ~7000km
Peugeot vivacity 19-6-15 tot heden (12000km 8-2-2016)
langste afstand op 1 dag 500km(+-) 19-7-2015
Verst bezochte stad= praag

Afbeelding

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#4 » 30 mei 2015, 23:02

Helaas heb ik reeds andere afspraken, maar anders was ik graag meegegaan. Kom zelf uit Hattem, dus je komt mooi bij mij in de buurt!
Veel plezier en net als Edwin sluit ik een andere keer graag aan!
0 x

Tineke

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#5 » 31 mei 2015, 07:41

Als je dit eerder gemeld had had ik misschien wel mee gereden. Gaat nu niet meer lukken.
0 x

TK E

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#6 » 31 mei 2015, 08:23

Wie weet voor de volgende keer......
En hou er rekening mee....hoe later je een tourtje aanmeld is de kans dus kleiner dat er mensen zullen aanmelden....maar wie weet we groeien nog steeds dus hoe meer leden hoe groter de kans dat er wel leden zullen mee gaan...
In ieder geval een fijne dag vandaag.....al hoewel het weer hier een stuk minder is.....
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#7 » 31 mei 2015, 09:13

Met het bedenken van een spontane rit en vooral op het laatste moment is de kans groot dat het alleen rijden wordt. Misschien kan je dan beter een ontmoetingsplaats geven met een tijd dat je daar denkt te zijn. Een half uurtje wachten, terrasje o.i.d. en dan verder gaan.
Dit kan ook best leuk worden je weet immers niet of er al dan niet iemand komt opdagen.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gerhard

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#8 » 31 mei 2015, 10:53

Oei, wel érg laat geplaatst om nog mee te kunnen rijden (ik zag het vanochtend pas). Veel plezier gewenst!
0 x

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#9 » 31 mei 2015, 21:44

De reden dat ik op het laatste moment plaats dat ik een ritje ga maken heeft te maken met 2 dingen: De eerste is: welk weer wordt het; ik ben namelijk een typische mooi-weer-rijder en de tweede, misschien wel meest belangrijke reden: de tijd die ik ervoor heb....

Ik weet héél goed dat ik op het laatste moment bekend maak dat ik een toertje maak, maar beter laat dan nooit, om maar eens met een cliché te gooien. Gaat er iemand mee, dan is dat heel leuk, maar gaat er niemand mee, dan ga ik daar niet van wakker liggen en ga ik alleen, als jij begrijpt wat ik snap.....

Maar desalwelteplus heb ik vandaag weer ruim 100 km bijgeschreven en een heel leuk bezoek aan http://www.adahofman.com/ gebracht!
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Spontane rit op de laatste dag van mei 2015

Bericht#10 » 31 mei 2015, 21:57

Mooi hoor.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer