21-02-2014 Verslag Motorbeurs 2014

Tineke

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#11 » 22 feb 2014, 01:57

TK E schreef::mrgreen: Tonny de Hakkelaar..... :mrgreen:
Hhmmmm waarom zou die man van Kymco zo moeilijk kijken.... :shock: :shock: :oops:
Die man denkt vast, 'Wat voor een figuur heb ik nu weer aan mijn motorfiets hangen.' :D :D
Ik vraag me af of je daar nog een mooie deal uit hebt kunnen halen.

En weer wat geleerd, met de scooter is toch vele malen beter en leuker reizen dan met het openbaar vervoer. :mrgreen:
0 x

Arold

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#12 » 22 feb 2014, 05:30

leuk verslag jongens ben ik er toch een beetje bij geweest
ben dus wel blij dat ik hier mijn kleding heb gekocht was dus wel een stuk goed koper
volgend jaar dan maar weer proberen en anders met zijn alle naar de huishoudbeurs met Tonny op zijn roze scooter voorop :lol: :lol: :lol:
grt Arold
0 x

TK E

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#13 » 22 feb 2014, 06:25

:mrgreen: :mrgreen: mooi roze hè.....ik mis de eigenlijk de zwarte stipjes nog :mrgreen: :mrgreen:
En het is gelijk een anti diefstal kleur....... :lol: :lol: :lol:

@ Siem het is inderdaad een grote minpunt die drukte......ook ik vond het persoonlijk veel te druk......
En voor degene die een rustig tijdstip willen moet je zorgen dat je om 17:00 uur daar bent.......
Iedereen gaat naar huis of eten....gisteren toen wij om 17:00 naar huis gingen was er gewoon een leegloop en werd het een stuk beter.....
TK E
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#14 » 22 feb 2014, 08:58

Geweldig leuk verslag. Zo zijn de personen die niet de mogelijkheid hebben er naar toe te gaan toch een beetje sfeer geproeft..
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#15 » 22 feb 2014, 09:23

Nou Nou.....

Mooi verslag en foto´s mensen

Zit het verslag wel een beetje verbaast te lezen.

Tonny met de bus :shock: en zittend op een roze scooter :shock: :shock: onze tourbuffel :shock: :shock: :shock: :shock: moet toch echt net veel gekker worden :lol: :lol: :lol:

Maar ach... we leren elke dag weer wat bij :mrgreen:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 679

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#16 » 22 feb 2014, 15:11

Ik ben donderdag geweest. Het weer was droog en mijn bestelde kaartje lag klaar op tafel. Dus mezelf ingepakt en de scooter uitgepakt en lekker opweg naar de jaarbeurs. Sta ik voor de hoofdingang (ingang oost) vraag ik me ineens af "heb ik mijn kaartje wel in mijn tas gestopt :? " nee dus :evil: . Nou ja, terug rijden was zinloos, het begon ook te regenen, dus dan maar een kaartje kopen aan de kassa :roll: . Scooter geparkeerd op P3 tussen de grote bakbeesten, wat lijkt een bromscooter dan ineens klein :D .
Binnen opweg naar de kassa wordt ik aangesproken door een meneer, of ik al een kaartje had. Uh, nee, die heb ik met mijn stomme kop thuis laten liggen :roll: . Of ik er 1 van hem wou overnemen, hij had er 2 maar ging toch alleen. Nou heel graag, dat scheelde toch 7 euro met de kassa :) .

Het was mijn allereerste keer naar de motorbeurs dus geen idee wat ik kon verwachten. Ga je voor de motoren dan heb je keus genoeg, kom je voor de brommers dan is er niet veel voor je. Kleding e.d. aanbod is er genoeg. Ik was er om 10u en het was niet druk, zo rond 12u werd het druk. Ik had het meeste wel gezien, een paar winterhandschoen gekocht en stond om 12:30 weer bij mijn scooter. Dat gratis parkeren voor de motoren/scooters is wel een uitvinding :mrgreen: .

Daarna nog bij een paar oud collega's langs geweest en daar mijn niet gebruikte kaartje wat nog thuis lag kunnen slijten :D , al met al viel dat dus weer mee :lol: .
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#17 » 22 feb 2014, 16:52

Maar goed toch zijn ook het aantal motorscooters nog veruit in de minderheid op een dergelijke beurs terwijl die toch ook in de diverse motorbladen steeds meer naar voren komen. Ook in Den Haag zie ik langzaam maar zeker steeds meer motorscooters rondrijden.

Leuk om te zien bijvoorbeeld het verschil tussen de BMW motorscooters of je de Sport of de GT versie hebt. de voorkant is echt heel anders (van de GT ook niet echt mooi), zonde dat ze geen van beide die prachtige kleurcombinatie met blauw hadden staan.

Dit speelde ook heel erg bij de nieuwe Kawasaki J300 die er zowel in die zwart met groene combinatie stond als een donkergrijs/zilveren variant. In die laatste is hij ineens een stuk 'gewoner' dan met die mat groene stukjes plaatwerk. Grappig wat een kleur voor een model kan doen.
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 679

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#18 » 22 feb 2014, 17:34

De motoren heb ik mij niet zo mee bezig gehouden. De dingen die ik er uit vond springen waren de Can-Am http://can-am.brp.com/spyder/?_ga=1.231808735.1119623563.1393086296 en de Brammo http://www.electricmotorcycles.nl/, leuk speelgoed ;) .
0 x

TK E

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#19 » 22 feb 2014, 17:49

motormuis schreef:Nou Nou.....

Mooi verslag en foto´s mensen

Zit het verslag wel een beetje verbaast te lezen.

Tonny met de bus :shock: en zittend op een roze scooter :shock: :shock: onze tourbuffel :shock: :shock: :shock: :shock: moet toch echt net veel gekker worden :lol: :lol: :lol:

Maar ach... we leren elke dag weer wat bij :mrgreen:

Mtvrgrt kees


Tja Kees .........SOMS........
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Verslag Motorbeurs 2014

Bericht#20 » 22 feb 2014, 18:55

Bjorn schreef:De motoren heb ik mij niet zo mee bezig gehouden. De dingen die ik er uit vond springen waren de Can-Am http://can-am.brp.com/spyder/?_ga=1.231808735.1119623563.1393086296 en de Brammo http://www.electricmotorcycles.nl/, leuk speelgoed ;) .


ik heb zelf ook even, terwijl tonny met de jongen van de stand van ScooterBelang stond te praten, goed gekeken bij de stand van Zero......prijzen voor dit elektrische speelgoed viel me ook mee, ben heel benieuwd hoe zoiets rijdt.
http://www.zeromotorcycles.com/eu/motorcycles
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer