26-07-14 Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Gaaspertje

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#11 » 30 jul 2014, 11:26

Gaaspertje schreef:Dat is wel erg snel hoor en dan nog met een stop ertussen, moet je wel hoogvliegen.
Heb al heel wat lange routes gereden ook naar Enschede maar ik red het niet in 4 uur, of ik zou een stukkie moeten overslaan. :mrgreen: :mrgreen:
0 x

Flevolander58

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#12 » 30 jul 2014, 11:49

Het is jammer Jan dat je geen antwoord geeft op je rekensommetje die niet klopt maar die 4 uur is mogelijk want doe dat zelf ook wel eens als ik alleen rijdt maar 60 km gemiddeld haal je never nooit heb wel eens 50 gehaald maar das in optimale situaties
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#13 » 30 jul 2014, 22:12

Flevolander58 schreef:Het is jammer Jan dat je geen antwoord geeft op je rekensommetje die niet klopt maar die 4 uur is mogelijk want doe dat zelf ook wel eens als ik alleen rijdt maar 60 km gemiddeld haal je never nooit heb wel eens 50 gehaald maar das in optimale situaties

Als ik vol gas rij,dan rij ik op de teller 75 km per uur,ik weet verder niet wat er aan de set up van de scooter is veranderd
Ik neem aan dat de varioring is verwijderd,en weet dat de uitlaat geen standaard is,en zover ik weet is het blok standaard 50 cc
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Flevolander58

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#14 » 31 jul 2014, 13:29

Als je de werkelijke snelheid wil berekenen kun je daar je smartphone voor gebruiken met de gps functonaliteit denk dat je aardig zit als je minimaal 10 km van je teller afhaalt van wat je teller aangeeft,dan komt daar nog bij de bochten ,het remmen ,niet te vergeten windfactor,stoplichten enz enz daarom kanje nooit die 60 halen
rij die route regelmatig zou meer kiezen voor amsterdam,Almere,zeewolde,Harderwijk,apeldoorn ,deventer als snelste route
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#15 » 31 jul 2014, 17:05

Flevolander58 schreef:Als je de werkelijke snelheid wil berekenen kun je daar je smartphone voor gebruiken met de gps functonaliteit denk dat je aardig zit als je minimaal 10 km van je teller afhaalt van wat je teller aangeeft,dan komt daar nog bij de bochten ,het remmen ,niet te vergeten windfactor,stoplichten enz enz daarom kanje nooit die 60 halen
rij die route regelmatig zou meer kiezen voor amsterdam,Almere,zeewolde,Harderwijk,apeldoorn ,deventer als snelste route

Uiteraard rij ik op gepaste snelheid door bochten,maar op het fietspad langs de N344 Amerfoortseweg,kun je behoorlijk opschieten,zeker als je van Apeldoorn naar Voorthuizen rijd,omdat het fietspad even voorbij de Julianatoren naar beneden gaat
Ik heb mijn snelheid berekend met zo,n matrix snelheidsbord,ik reed daar eens met 55 km per uur op de teller,het matrix bord gaf toen 45 km per uur aan
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Flevolander58

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#16 » 02 aug 2014, 00:22

Dat zeg ik (gamma)10 km er aftrekken en je zit aardig goed maar die N344 is maar een kort stukkie waar je met een kwartier doorheen bent ga er nou maar gewoon vanuit dat je geen 50 km gemiddeld haalt maar met gemiddeld 40/45 zit je aardig op schema
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Enschede - Amsterdam Noord in 3,5 tot 4 uur

Bericht#17 » 02 aug 2014, 08:53

Flevolander58 schreef:Dat zeg ik (gamma)10 km er aftrekken en je zit aardig goed maar die N344 is maar een kort stukkie waar je met een kwartier doorheen bent ga er nou maar gewoon vanuit dat je geen 50 km gemiddeld haalt maar met gemiddeld 40/45 zit je aardig op schema

Ik ga sowieso eens de setup van mijn scooter bekijken,of ie niet opgevoerd is,als ik op de teller 55 km per uur rij,dan heb ik nog gas over
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer