16-08-14 Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Gebruikersavatar
Ruudklok
Berichten: 60

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#21 » 17 aug 2014, 10:40

Erg leuk om te zien dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad, en ik geniet van de verslagen en de foto's.

Groeten Ruud(klok)
0 x
Kymco Agility 16"2008-2016 50350 Km
People S 16"10000 km

Edwin de Eerste

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#22 » 17 aug 2014, 11:21

Het was jammerlijk genoeg dat ik daar ook niet bij kon zijn.Misschien over een jaartje of 5 á 10?

@Flevolander 58 : 3,7 Kw is nog altijd ruim 4,96 Pk!!Dat ding wil echt wel trekken zeg.Was zelf ook nieuwsgierig geweest hoeveel Pk ik onder mijn zadel heb zitten.
Misschien maar 1 oplossing : met 70 door het centrum rijden :lol:


Groetjes Edwin
0 x

Gerhard

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#23 » 17 aug 2014, 11:41

Emperior schreef:Misschien maar 1 oplossing : met 70 door het centrum rijden :lol:
Zeker weten dat je dan gratis op de rollenbank mag :lol:
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#24 » 17 aug 2014, 11:45

Ik kan hier weinig aan toe voegen de rest heeft het voortouw al gegeven zo aan de foto's te zien is het een superdag geweest.
En het belangrijkste is dat het droog is gebleven. ;)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#25 » 17 aug 2014, 11:46

Omdat we verleden week onze golden tickets niet in geleverd hadden :oops: :D moesten we onze prijsjes min of meer zelf op komen halen. ;) ;) ;) Nee hoor, het leek ons leuk om bij deze meeting aanwezig te zijn en met de Burgman kunnen we dit soort dingen af en toe wel doen. Rond 9.00 uur zijn we van huis vertrokken. Het eerste deel via de snelweg en vanaf Hilversum wat meer binnendoor zodat we wat meer van de omgeving konden genieten. Vlak voor we bij de plaats van bestemming aan kwamen zagen we Siem en Jan Koning rijden. Uiteraard even gezwaaid toen we voorbij reden. Toen we daar rond 12 uur aankwamen waren er al aardig wat mensen maar het zou er nog drukker en gezelliger worden. We kregen onze prijzen van verleden week en een nieuwe bandenspanningsmeter omdat die van verleden week helaas niet werkte. Uiteraard gezellig gekletst en het gebakje laten smaken voor we aan de rit gingen beginnen.

De Vespa club is duidelijk een heel ander soort club dan STN. Toch vond ik dat het goed ging en zeker tijdens het rijden zag het er leuk uit, al die verschillende scooters en hun berijders. Er reden ook wat snoorscooters mee dus heel hard ging het allemaal niet maar dat mocht de pret niet drukken. Omdat wij met de motor waren konden wij uiteraard niet op de fietspaden rijden dus dan reden we op de weg. Het was keer op keer een mooi gezicht om dan langs de groep te rijden en al die blije gezichten te zien. 8-)

Even een stop gemaakt in de duinen, vlak bij het strand en daar werden we getrakteerd op wat te drinken en een reep. Toen weer verder en weer terug naar Myscootershop in Noordwijkerhout. Daar kon je uitproberen hoe een MP3 rijdt en je scooter kon op de rollerbank. Ook de barbecue ging beginnen. Als er maar wat te vreten valt zijn we wel happy bij deze club. Rond een uurtje of 5 gingen velen al naar huis. Alleen TK E, Jantje op zijn mooie gele Kymco Exciting 400i en Gerhard en ik waren er nog. Ach, we hoefde maar een kleine 200 km naar huis. ;) :mrgreen: TK E wilde nog even met zijn scooter op de rollerbank omdat zijn scooter niet veel snelheid meer had. Na een uurtje sleutelen werd het euvel uiteindelijk gevonden en verholpen. Wat een service. Kwart over 6 zijn wij weer richting huis gegaan. Deels snelweg deels de provinciale wegen. Iets voor half 10 waren we weer thuis. Moe maar voldaan van een heel gezellige en geslaagde dag. Volgende week weer???

Op de onderstaande foto's even elkaars scooters uit proberen.
Afbeelding
Ik op TK E zijn scooter.

Afbeelding
TK E op onze Burgman.

Afbeelding
Gerhard op de MP3 van Myscootershop.

Afbeelding
0 x

Edwin de Eerste

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#26 » 17 aug 2014, 11:55

En wederom is het weer genieten van de mooie verhalen en foto's.

Groetjes Edwin
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#27 » 17 aug 2014, 12:22

Hallo STN,
Wederom genoten van een leerzame en gezellige meeting in Noordwijkerhout.
De video's en foto's spreken voor zich.
Complimenten aan de jubilerende Scootershop voor de gastvrijheid en het aanbieden van technische ondersteuning. Ondanks de drukte kreeg ik een nieuwe uitlaat gemonteerd, wat door een vastzittende bout nog een hele klus werd. :(
Veel waardering voor alle organisatoren, die deze dag mogelijk hebben gemaakt.
Altijd jammer dat je niet met iedereen heb kunnen kennismaken, maar dat is bij een dergelijke grote groep niet te voorkomen. :o
Allemaal een fijne zondag en groet,
Jan-H.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Eit
STN Tourbuffel
Berichten: 263

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#28 » 18 aug 2014, 00:36

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x
10 jaar op dink 50 gereden toen 3 jaar op een Kymco GDs en nu op g-Dink blauw
https://WWW.JOHNVANDUIN.NL // https://www.motorkledingweb.nl https://www.Drentsepiraten.nl

Afbeelding


Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen en Foto's 10 Jaar MyScooterShop.nl

Bericht#30 » 18 aug 2014, 16:15

Fijn dat de pers aan deze happening aandacht geeft, want dat hebben de jonge ondernemers wel verdient.
Ze hebben zich prima gastvrouw- en heer -getoond en verdienen een flinke omzet boost. ;)
En Jos was ondanks de drukte niet te beroerd om mijn scooter tegen een leuke prijs van een nieuwe uitlaat te voorzien.
Jan H.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer