23-08-14 verslag mystery tocht

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: verslag mystery tocht

Bericht#11 » 24 aug 2014, 16:03

ook ik ben net thuis om 4 uur geen regen gehad terugweg arold verslag en fotos komen morgen gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: verslag mystery tocht

Bericht#12 » 24 aug 2014, 17:38

Arold, bij deze bedankt voor de mooie tocht, ondanks dat ik uit deze streek kom en er ook rondrij kwamen we toch weer op weggetjes waar ik het bestaan nog niet van wist, uit en thuis 127 km-ers rijker voor mij een "buffeltoerrit" :shock: :lol: .
Voor mij de eerste rit in groepsverband en ik mag wel zeggen dat ik het heel gezellig vond, leuke groep zo. Heel hartelijk onder elkaar.
Ik zag er eerst een beetje tegenop maar het is mij 150 % meegevallen dus de rest ook heel hartelijk bedankt voor de gezelligheid.
Dus wie weet...................nog eens.
Dit is wel een heeeeeeeeel klein pietleuterig verslagje, maar het plezier was er niet minder om. :D
0 x
Groeten Peter.

Stephan

Re: verslag mystery tocht

Bericht#13 » 24 aug 2014, 17:44

Peter,

Allereerst heel veel lof en respect dat je je toch eens hebt gewaagd aan een groeps rit.
Het had ook tegen kunnen vallen, en ook dat hadden we gerespecteerd!

Als je dit in jouw regio zo nu en dan kunt doen, is toch erg leuk! En hoe zijn de mede STN-ers nou in het echt? Buiten Arold de Meatmonster om toch best wel relaxte gasten he :lol: :lol:
0 x

TK E

Re: verslag mystery tocht

Bericht#14 » 24 aug 2014, 19:16

Tja.....een mysterie tocht.........

Dus als mysterie Guest maar weer eens gewaagt aan een tocht in Brabant en omgeving......dus om 7:00 vertrokken en onderweg zag ik Bea & Eric ook rijden dus even van de weg afgeduwd en maar gezegd dat ik ook mee ga........en ja het was heerlijk ouderwets samen rijden naar het zuiden......
De tour kon zelf iets eerder beginnen dus zo gezegd....zo gestart......... :mrgreen:
Hier een rust punt

Afbeelding

Afbeelding

Hier een rust punt aan de grens met België......

Afbeelding

Afbeelding

Ook wel leuk.......dankzij onze overheid wordt de Belgische pompstation geholpen met hun omzet.......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard moesten we in België patat eten........ook geen probleem.....

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik mijn zonden achter gelaten bij een kapelletje.........ik weet alleen niet of deze is ingestort van al mijn zonden..........

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar goed de Buffel was om 16:15 uur weer thuis en jawel er staat weer een tour op mijn naam erbij alleen was hij deze keer wel mysterieus :lol: :lol:

Wel leuk was dat Peter voor het éérst mee was met een Tour bij de STN en hij heeft het in het bijzonder leuk gevonden......en ja zo zie je maar weer dat zelfs in jou eigen omgeving wegen nu pas ontdekt terwijl je eigenlijk om de hoek woont......zeg maar :mrgreen: .....maar goed leuk dat je mee was.......en wie weet tot een volgend tour........

Afbeelding

TK E
Laatst gewijzigd door TK E op 24 aug 2014, 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: verslag mystery tocht

Bericht#15 » 24 aug 2014, 19:29

Stephan, ik had niet anders verwacht na alles wat ik altijd heb gelezen, leuke gezellige mensen en petje af voor de mensen die eerst een eind moeten
rijden om bij een startpunt te komen en dan nog een tour doen én dan weer retour naar huis.
0 x
Groeten Peter.

TK E

Re: verslag mystery tocht

Bericht#16 » 24 aug 2014, 19:37

Dat zijn nou "STN TourBuffels" Peter........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: verslag mystery tocht

Bericht#17 » 24 aug 2014, 20:09

Eindelijk weer eens een tour op zondag en we kunnen nog mee ook.
Een beetje vroeg in verband met de aanrijroute, maar ja een tourbuffel dijnst daar niet voor terug.
De dag ervoor met PeterRoland afgesproken dat we elkaar bij de Esso nabij Zaltbommel gaan ontmoeten.
Helaas vanmorgen een belletje van Peter dat hij een bandje pssss had en niet mee ging rijden en het leek hem ook beter.
Jammer maar helaas, het is niet anders.
Tijdens ons vertrek uit Soesterberg zagen en hoorden we Tonny K vertrekken, maar niet via ons. We zien wel....
Onderweg bij Vianen, ja hoor in eens onze buurman naast ons, ouderwetsgezellig en gek doen.
De rit tot Zaltbommel was "kij gaaf" :lol: :lol:
Even een stop bij Esso Zaltbommel
Afbeelding

Afbeelding
Wat drinken, eten en een sanitaire stop. En verder de rit naar het startpunt.

Afbeelding

Ton en wij waren er als eerste en even later kwam ons clublid uit Tilburg er aan. (Sorry even de naam vergeten) een kopje koffie en even later kwam de tourleider Arold met aanhang en Ben uit het Limburgse eraan.
Ons STN- boefjeslid Liesanne had zoals altijd weer het grootste woord :lol: :lol:
Na een hartelijke begroetingen en een kleine toespraak van Arold gingen we op pad.
Jemig wat een mooi stukje Nederland zijn we doorgestuurd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een stelletje rennende dames en heren en natuurlijk weer die kl##te wielrenners die ons een beetje in de "weg" liepen en reden konden de pret niet drukken.
En vennetje een aantal mooie armoedige huisjes en uiteindelijk kwamen we bij de grens van onze zuiderburen.
Afbeelding

Afbeelding
De betonplaten de Belgische kant en de grenspaal richting Nederland.

Uiteindelijk in Poppel uitgekomen waar de scooters van Arold en Wanda van limonade werden voorzien.
Nog even de inwendige mens versterken in een friettent. En op naar Oirschot.
Onderweg nog een mooie stek met een vennetje,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op naar ren mooi kerkje midden in het bos, alwaar er volgens Arold een behoorlijke geschiedenis aan vast zit en zat.
Aldaar kijkend maar de lucht besloten om de regenbroeken/pakken aan te doen.
Even later een paar spatjes en de aankomst in Oirschot.
De TomTom ingesteld om de weg richting het Soesterbergse te aanvaarden, maar eerst een hartelijk afscheid.
De restanten van een regenbui en een wegopbrekingen in Boxtel was de rest van de rit drook en af en toe zonnig.

Ongeveer 260 km op de klok erbij gezet van de ND.

Arold, Wanda en Liesanne en uiteraard de rest van de tourders, dan voor de gezellige tocht.
Graag tot de volgende keer.

Groet Eric en Bea
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: verslag mystery tocht

Bericht#18 » 24 aug 2014, 20:38

Mooie verslagen mensen.

Wilde er graag bijzijn maar moest retourtje Limburg doen vanwege zoonlief.

@peter

Klasse en complimenten voor jou omdat het je eerste keer was.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: verslag mystery tocht

Bericht#19 » 24 aug 2014, 20:47

leuke verslagen bedankt voor het delen

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Michael

Re: verslag mystery tocht

Bericht#20 » 24 aug 2014, 21:57

Leuke verslagen en mooie foto's. Zo te zien hadden jullie ook mooi weer.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer