31-08-14 verslag van de grote Heide tocht Zondag 31 augustus

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: verslag van de grote Heide tocht Zondag 31 augustus

Bericht#21 » 01 sep 2014, 15:04

tjongr die verjaardag was bar gezellig
had echter toch voor deze tour moeten beslissen heb weer wat gemist

bedankt voor het delen van de mooie verslagen en foto s
tineke is voor mij de tourheld van de dag
dikke pluim hoor tien!!!
ROELF
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: verslag van de grote Heide tocht Zondag 31 augustus

Bericht#22 » 01 sep 2014, 18:55

Nou Tineke

Knap hoor

Ik herinner me de dag op het forum dat jij schreef over je eerste km op de scooter reed en dan nu zo'n grote afstand in je uppie. Gefeliciteerd ik vind het knap.

Mooie verslagen en foto's

Mtvrgrt kees
0 x

TK E

Re: verslag van de grote Heide tocht Zondag 31 augustus

Bericht#23 » 01 sep 2014, 21:11

hier een verslag van "De TourBuffel"......

Tja......een toer dicht bij jou in de buurt......dat sla ik niet over......maar aangezien het erg tot zeer druk is geweest op mijn werk voelde ik de moeheid bij mij zeker.......in dit geval gaat mijn lichaam een beetje in protest en krijg ik overal spierpijn.....en kan ik zomaar in slaap vallen. :( .....dus voor mij aangemeld onder voorbehoud en vroeg naar bed om lekker uit te rusten.......

De volgende ochtend om 5:00 uur ben ik vanzelf wakker geworden want dat is meestal de tijd dat mijn wekker afgaat.....dus jawel ik voelde mij goed dus de voorbereidingen konden beginnen.......Eric en Bea gingen iets eerder weg en aangezien het voor mij nog geen 50 km was weet ik dat ik er ongeveer één uurtje over zou doen.........het ging zelfs zo goed dat ik er 50 min over heb gedaan van Soesterberg tot Harderwijk.........ik ben dus een stuk later vertrokken om 8:40 om precies te zijn.....
De start was bij Broodje Kok en ik moet toegeven.........dat het zeker de moeite waard is en ook ideaal een start locatie is voor een Tour
De Koffie (Cappuccino) was goed tot zelfs zeer goed........(sorry foto vergeten)
maar goed nu de tour..........Wouter kennende zet hij altijd prachtige touren uit en ook dit was een tour die toch wel tot een van de mooiste..........zo zie je maar weer.....en ja we hebben het over Touren.... :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Gerrit op zoek naar familie......(wilde zwijnen) :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Ook zijn we langs Asselt gereden en hier hebben we onze jaarmeeting gehouden.......en dat was wel te zien ook.........tja moet je maar niet spotten met de STN TourBuffel :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je kon wel goed zien dat er genoeg wilde zwijnen zijn want overal langs de berm kon je het omgeploegde berm zien........

via de Postbank kwamen op onze eet locatie aan en hier heb ik gewoon lekker een broodje kroket genomen (lekker simpel)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten zijn we terug naar de Posbank gegaan om even te genieten van het uitzicht wat ook resulteerde dat de eerste buien toch echt wel onderweg waren.....

Afbeelding

Afbeelding

Vanaf hier heb ik geen foto,s meer dus hier laat ik het ook maar bij......wel wil ik in het bijzonder melden dat Tineke helemaal alleen is gekomen vanuit Enschede op de Scooter...knap dat je dit heb gedaan....en Gerhard ging met de DBS mee voor een tour naar Duitsland.....volgens mij is hij hier weg geregend..... :mrgreen: :mrgreen: ......ik weet het niet......maar waar Gerhard rijdt.... is er regen. :o :shock: :shock: :oops: .......dat beloofd nog al wat met zijn vernieuwde tour Bad Bentheim volgende week:roll: :D :D :D

TK E
0 x

Tineke

Re: verslag van de grote Heide tocht Zondag 31 augustus

Bericht#24 » 01 sep 2014, 21:25

TK E schreef:....en Gerhard ging met de DBS mee voor een tour naar Duitsland.....volgens mij is hij hier weg geregend..... :mrgreen: :mrgreen: ......ik weet niet maar waar Gerhard rijdt is er regen. :o :shock: :shock: :oops: .......dat beloofd nog al wat met zijn vernieuwde tour Bad Bentheim :roll: :D :D :D

TK E
Gerhard heeft met de DBS rit geen regen van betekenis gehad. Zat ik wat dat betreft toch bij het verkeerde tourtje. ;) :mrgreen:

Dank allemaal voor de complimenten dat ik deze tour zonder Gerhard heb gereden. Ik rijd sinds 11 maanden pas zelf scooter en het blijkt dat het steeds beter en makkelijker gaat.
Laatst gewijzigd door Tineke op 01 sep 2014, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: verslag van de grote Heide tocht Zondag 31 augustus

Bericht#25 » 01 sep 2014, 21:35

Die complimenten mag je op je scooter plakken je hebt ze verdiend :lol: :mrgreen: .
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer