28-09-14 Verslagen en Foto's DBS meeting Den Bosch

Arold

28-09-14 Verslagen en Foto's DBS meeting Den Bosch

Bericht#1 » 28 sep 2014, 08:28

Hier komen de verslagen te staan van de DBS meeting in Den Bosch

Ik kan in ieders geval melden dat ik als eerste aanwezig ben :mrgreen:
Toch mooi om te zien 1 scooter op dit groot parkeerterrein :lol:
grt Arold
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#2 » 28 sep 2014, 19:00

een heel mooie dag en leuk opgezet. veel leuke dingen gezien waaronder elektrische motoren en ook ook een paar leuke exemplaren motoren van bezoekers die ik nog niet eerder gezien had. kortom een geslaagde dag. ;)

groet herman
0 x

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#3 » 28 sep 2014, 19:14

Ook wij hebben weer genoten vandaag van alle bekende en onbekende.
Gezellige praatjes met vele mede toerders en lekker lopen kwijlen bij al dat moois op 2 wielen en..... vooral ook op 3 wielen, wat een prachtige fietsies.
Misschien.... als mijn dromen nog eens werkelijkheid worden....
Wij hopen verder dat iedereen weer veilig thuis is beland,
voor ons was het deze keer maar een kort toertje.
Vanmorgen vanuit ons vakantieadres in Liempde samen met Alwin en Ilse de heenreis van even 25km.
Vanmiddag weer saampjes slingerend door Den Bosch terug naar ons vakantiehonk.
Allemaal bedankt voor alle gein en ongein weer vandaag en gauw tot ziens.
Gr. Bram en Marianne
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#4 » 28 sep 2014, 20:06

Na 204 km heen en terug een top dag gehad op de DSB Meeting in Den Bosch.
Dank aan de STN CREW voor de ontvangst en aan de sponsors voor de prima informatie over onze hobby. Nog even gereden met de Piaggio Beverly 350 en de kracht van dit raspaard geproefd.
LEUK!
Albert en Monic, bedankt voor het samen rijden en de gezelligheid.
En aan alle STNers die gesproken heb en waarvan ik de namen maar niet van kan onthouden.
Excuus daarvoor, maar het is denk ik een een chronisch gebrek en absoluut geen gebrek aan belangstelling.
Groeten van:
Jan H,
Maassluis.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#5 » 28 sep 2014, 21:18

Zo te zien was het erg gezellig en een grote opkomst, vooral de STN hoek valt erg op met zoveel scooters :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Peerke

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#6 » 28 sep 2014, 21:18

Voor de gene die niet geweest zijn...
Jammer jullie hebben wat gemist.
Het weer was giga goed de mensen hadden allemaal een goed humeur, ik zelf ook :lol:
Ik heb menig motorscooter gezien, van oud tot splinter nieuw.
En om niet te vergeten de bromscooters waren er ook in grote getale.
Van uit Heerlen tot en met Niekerk waren ze naar Den Bosch gekomen, petje af voor de heren.
En zeker een buiging voor organisatie.

En ik had een paar foto`s gemaakt, die ik tussen mijn video`s heb geplakt.
En daar een filmke van gemaakt.
Hij loopt niet zo want ik had 2 onbekende programma's, maar ik vind hem wel redelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=4SBGHCz45qc
Ik heb het giga naar mijn zin gehad.
Jammer dat de YouTube link niet werkt. ;)

Edit Fabian: hij doet het prima Peerke :)
Laatst gewijzigd door Peerke op 28 sep 2014, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

TK E

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#7 » 28 sep 2014, 21:21

wat een ongelofelijke prachtige dag

Zo meer kan ik eigenlijk niet zeggen want het was gewoon een absolute een topdag en zeker voor herhaling vatbaar.......je zo wie zo meer tijd om met leden te spreken al moet het niet drukker worden want anders ben ik het overzicht kwijt..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Al met al wil ik als eerste de DBS feliciteren met hun 5 jarig bestaan en dan nu al zo,n evenement organiseren spreekt van grote klasse....echt top.....

Wat een ongelofelijke samen zijn van verschillende clubs en sponsoren en hoofd leveranciers.......een en al top geregeld.......en ik kan ook alleen maar zeggen........ik hoop dat dit echt vaker wordt georganiseerd......wat heb ik genoten van deze dag......En ja die dames van Sym & Peugeot......echt top wijven en zeker goed gedaan......ik kom zeker een keer langs.......effe wat apenkoppen brengen.....is een gewoonte van mij onderhand... :P

Wel wil ik zeggen dat het een gemiste kans vind van Kymco........simpel....ze hadden er gewoon moeten zijn Ik vind het geen reclame voor hun......... vooral ook de vele Kymco rijders onder de DBS en STN,ers en Kymco Tourclub (4 stuks :oops: :oops: )

Zo zag de lucht eruit toen ik wakker werd.......Bijna gelijk aan die van Stephan (verderop het verslag)

Afbeelding

De STN Delegatie

Afbeelding

Sorry maar ik kan het niet laten.......de KymcoToutclub Delegatie......

Afbeelding

Er is nog geprobeerd om mij om te kopen maar dat is niet gelukt.......... :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :o :o :shock: :shock:

Afbeelding

Hier heb ik nog een motor spijkerbroek gescoord met knie en heup bescherming....altijd ideaal zeker voor nog een megatour.......

Afbeelding

en voor de rest de foto.s spreken voor zich........

Afbeelding

Afbeelding

Tja en dan is het opruimen geblazen........misschien toch maar een avond cursus stoelen opvouwen volgen........sorry maar ik heb wel gelachen......

Afbeelding

Afbeelding

En ja die terugreis ging lekker vlot en we hebben heerlijk gegeten....vooral bij die pannenkoeken restaurant......tja stoelen moet u zelf maar even zoeken.....goed geen probleem gewoon even een wegnemen waar
niemand zit toch........gelukt.......tja en dan een wachttijd van 1 uur voor 4 pannenkoeken......voor 500 euro kon er wel wat geregeld worden...........dus niet he...... :evil: :evil: :cry:

al met al verderop in Bunnik wel gegeten een overheerlijke Sate.......
hierna heb ik voor gereden door naar Zeist en bij Bosch en Duin afscheid genomen........

al met al een Top dag

Iedereen bedankt

TK E
Laatst gewijzigd door TK E op 29 sep 2014, 20:53, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#8 » 28 sep 2014, 21:33

Ik ben ook weer binnen na dat ik jan Stenders een eindje de goede richting in heb gereden was ik om 20:00 op het thuisfront. ;)
Zo eerst maar eens DBS bedanken namens de STN voor een schitterende dag die we hebben mogen beleven in Den Bosch.
En nu een paar foto's die zijn gemaakt op die mooie zonnige dag.
Zondag 28 sept 08:15 van huis vertrokken een dag van te voren met jan stender af gesproken om dat jan geen navi heeft en op een uit Printing van route planner reisde is besloten om af te spreken in Westervoort bij de brug zo gezegd zo gedaan jan zou om 9 daar zijn maar het werd iets later dat is niet zo erg we hebben de tijd het is een meeting en geen tourrit dus dan zit je niet in tijdnood op deze plek was onze bijeenkomst westervoortsebrug.
Afbeelding
Afbeelding
Even de handen geschud en kennis gemaakt en up whe go to Den Bosch daar zo aan gekomen was het al stampend druk.
Kijk maar zelf.
Nieuw en oud model bij elkaar ook nog in deze mooie kleur Metallic en effe rood .
Afbeelding
Een ingepakte Grand Dink voor verzending door de STN bestemming onbekend.
Afbeelding
En hier onze Nederlandse Scooterclub vlag een trotse bezitting voor de club deze word ook met hand en tand verdedigt. ;)
Afbeelding
En hier hebben we Albert onze effect fotograaf met ega lief .Een niet te scheiden paar mooi.
Afbeelding
En hier de gold Grand Dink van Honda.
Afbeelding
Afbeelding
Alles netjes op een rij met een snee scooter op de voorgrond.
Afbeelding
De stent
Afbeelding
De blue one.
Afbeelding
Ktn oprichter Patrick neemt foto van Gerhard op een electra motorscooter.
Afbeelding
Afbeelding
Nog een keer een stent.
Afbeelding
En hier nog een keer gebroederlijk bij elkaar.
Afbeelding
En dit is bijna een lucht foto geworden door een menselijke drone. :lol: :lol: 8-)
Afbeelding
Afbeelding
En hier onze Stefan op de moderatore :o
Afbeelding
De STN leider voorop in de aanslag om de tour voor 2015 uit te zetten op een dag kan die wel meerdere toerritten uit zetten zo gepiept met zo'n monster. :lol: :lol: 8-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/url
En hier de gezellige onderonsjes. ;) :)
[url=http://postimage.org/]Afbeelding

Afbeelding
Op de terugweg foto's gemaakt op de nieuwe brug die de drukte van de oude maasbrug in Nijmegen ontlasten moet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo van de brug verder gereden naar de plek waar we van elkaar afscheid hebben genomen en dat was bij het plaatsje Drempt
Afbeelding
Namens mijn.
Hans form naam Kuya wil ik de moderatoren van de STN en alle leden bedanken voor deze mooie eerste ervaring in 2014 voor de ritten die we gemaakt hebben en de gezelligheid die er onder de scooter mensen heerst.
Ik wil jullie allemaal hier voor bedanken.
Gr Hans.
Laatst gewijzigd door kuya op 29 sep 2014, 11:29, 7 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#9 » 28 sep 2014, 21:33

zo ben weer binnen..
512 km gereden vandaag wij anton en ik hebben misschien wel de mooiste tocht gereden .
prachtig weer prachtige route had ik gemaakt en wat fijn als het dan ook allemaal lukt

morgen uitgebreid verslag
zo het is inmiddels morgen en ik zal mijn verhaal even neertypen.

deel1

er zijn ook foto s gemaakt zal die nog even door sturen aan stephan aangezien ik ze weer niet er tussen krijg.
maar goed de uitnodiging van dbs om even te komen buurten stond al lang op de agenda.
en de voorbereidingen lees>klaziena heefd het weekend vrij waren al genomen en dus kon ik met gerust hart op pad er was nog wel even een verjaardag rick die moest carten en dus viel het voor mij niet te regelen om ook de zaterdag al in het brabantse te verbrengen voor de lichtje s route .
goed niet gertreurd ondertussen had tourmaat anton ook in de gaten dat die mafkees uit niekerk er eh :even: heen ging op de scooter en mailde dat hij ook wel trek had in decupitus plekken op het achterwerk (door het lange zitten )
goed afgespoken dat ik de route s zou maken .....jaja
moet de garmin er wel zin in hebben route kaart wilde niet openen op de duur de hele kaart van de 220 verdwenen?????
go.kle..klooo enz was wat mijn stem geluid uitbracht en het hielp natuurlijk niets
dan maar naar waypoint en daar van alles bekeken nagekeken en inderdaad hij gaf aan dat er wel een kaart op zat echter dat die niet werd herkend..
hu? das vreemd ik uiteindelijk met wat tips weer naar huis niets wilde echter lukken ik dacht op den duur barst accu er uit en weer er in ja hoor alles doet het weer als van ouds..pppff
dus de route gemaakt langs de A50 een oude droom van mij om al die bruggen die ik al zo vaak met de vrachtwagen en auto heb gereden nu ook eens op de scooter te ovebruggen.
dus grof weg van wolfheze tot ravenstein.
maar goed eerst even naar kampen om anton op te pikken.
dat was met de mist en de die gebeurtenissen op die 100 km op zich al een verhaal
eerst was er een nacht zonder slaap dan een konijn die ik onder de wielen door kreeg en gek genoeg hij dood ik geen schade en recht op gebleven
toen in haulwerlijk waar de weg word vernieuwd een stel dikke tegels door waarschijnlijk bezopen lui op de weg gesmeten en ik eerst de brokstukken ontwijken daarna opgeruimd en verdulleme net na dat dorp werd ik door de politie aangehouden nadat ik tijdens de papieren controlle vertelde dat ik naar den bosch ging mocht ik ook blazen....gek he!
maar goed alles in orde en weer door en bij zwartsluis zag ik nog een mooi hert vlak voor me de weg oversteken kon gemakkelijk remmen en dus gas los rustig uitrollen wilde het prachtige beest niet laten schrikken.
anton stond al op me te wachten en die had ducktape op zijn koplamp?
gezien het vroege uur maar niet verder gevraagd maar daar kwam ik niet mee weg hij vertelde mij dat die lamp voorzien was van xenon en hij al aan het afstellen was geweest maar dat dit niet echt lukte .
maar ja 6.30 uur s morgens op een pleintje bij het staion in kampen heb ik niet bedacht dat die unit wel eens los kon zitten
dus was ook nog zijn accu leeg gelopen door de xenon..
het begon al wat te schemeren en dus de scooter van anton aan de praat gekregen en anton met stadslicht aan achter mij aan, gelukkig is mijn koplampgoed afgesteld en geeft ook een goed zicht wat je dan weer niet van alle gd s kan zeggen en zijn toch velen minder tevreden met het standaard licht van dit model.
is allemaal goed gegaan via de veluwe en wat officeel afgesloten bromfietspaden die echter gewoon te berijden waren vreemd al die wegwerkers zetten maar borden en je kan er gewoon langs..
.
en natuurlijk moet je dan bij het plannen en een kortere weg en ook een mògelijke weg zien te vinden met de brommer wat eigenlijk wonderwel is gelukt en zoals anton kan getuigen was ik mega blij dat het me eindelijk gelukt was deze droom te verwezelijken.
heerlijk gevoel als iets eindelijk gelukt is..
en dan de route nou wat een prachtige omgeving veel wegen over de rivierdijken en genoten tot in de tenen !!
alhoewel ik wel opmerk dat je als je vooraan rijd je veel geconcentreerder bezig bent als op goed geluk een stukje rijden .
maar goed miepje vertelde op wat kleine vergissingen na precies hoe we moesten rijden en dan lekker in het helmzetje horen hier links enz. die vergissingen waren overigens mijn schuld bij het plannen.
zo hebben we een mooie rit gehad die we vlot rijdend de teller constant zo rond de 55 km per uur en natuurlijk was er nog redelijk weing verkeer de hele veluwe sliep og
toen we ergens even een plasstop inlasten hoorden we de edelhert stieren bulken wat een landje hebben we toch !
we waren redelijk op tijd in schijndel en hebben lekker even koffie gedronken een pitstsop op een gd gedaan zoals je in kees zijn verhaal kan lezen en weer verder.
dat kees er ook was met zoon was een fijne verrassing.
zo strak deel 2
na de leuke tjd en de prima koffie bij edwin zijn overnachtingsplek naar den bosch gereden en ook dit ritje was weer genieten edwin voorop kees met zijn slagschip er achter aan dan anton en ondergetekende als laatste lekker genietend van die 3 dikke gd konten voor me..
en ondertussen ook van alles wat op de fiets step of te voet oltimers enz op pad was .
iedereen leek wel even de laaste zonnige dag mee te willen pikken en het was aan de mensen te zien dat ze genoten van het heerlijke weer.
in den bosch werden we verwelkomd door een mega grote opkomst van de stn club en dbs enz.
ook ktn was aanwezig en even het ik een dejaveu en dacht hoelang is het geleden dat het qau opkomt andersom was?
dat er tig ktn ers stonden en 4 stn ers?
wellicht veranderd het weer voor de ktn en zal die club weer gaan bloeien ... ik hoop het.
toen allerlij handen geschut even geroken geproefd bij al die stands en na een goed uurtje toch maar besloten mijn tourmaatje op te zoeken
tja die man heeft vast een hele grote familie en vrienden kring
overal hè anton jij hier das toevallig jaja haha
straks deel 3 met de terugweg en wat cijfertje s

nu deel 3
hierin zien we dat we viadenbosch weer omhoog zijn gegaan energens bij wageningen een pont hebben genomen.
daarna omhoog naar apeldoorn via een ander stuk van de veluwe
ik merkte dat ik toch wel een beetje veel last van gapen kreeg en begon te slingeren..
dus gestopt iets voor apeldoorn en even uitgerust en een broodje nog een blikje energy drank en we zijn er weer
in apeldoorn zagen we en snackbar en hebben we even wat gegeten.
via het apeldoornskanaal en hattem bij de dijk langs naar kampen heerlijke dijk om te rijden
daar bij de stoplichten afscheid genomen van anton die wat haast begon te krijgen ivm de naderende nacht..
en het bijbehorende duister..
even gezegd hoe hij het eerste stukje moest rijden en toen na een hartelijk groet verdween hij in de richting van kampen
ik ben via mijn standaard route huiswaards gekeerden kwam zo rond 21.00 muur binnen vallen hondsmoe maar met een euvorisch gevoel wat een toertocht mensen prachtig
anton bedankt en iedereen de mede gedragen heeft aan deze dag bedankt
roelf
de cijfertjes afstand 509 km
verbruik 15.5 liter = 1 op 33 ruim...
gereden tijd= 11.43 uur
totale tijd vertrek aankomst thuis= 17 uur
max snelheid=55km per uur
gemiddelde snelheid gereden=43 km/pu
gemiddelde snelheid totaal=38km/pu





roelf
Laatst gewijzigd door tomosje op 29 sep 2014, 14:33, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#10 » 28 sep 2014, 22:01

Ziet er allemaal schitterend uit en erg leuk om de verslagen te lezen en natuurlijk ook de foto's te bekijken. ben nieuwsgierig naar de rest.
Hans
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer