28-09-14 Verslagen en Foto's DBS meeting Den Bosch

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#11 » 28 sep 2014, 22:48

Nou

Voor mij en Nigel was het kort dag na de lichtjes route gisterenavond. Vanmorgen wat laat opgestaan ff in conclaaf en besloten om samen Edwin en Anton op te halen B&B in schijndel. Na aankomst bleek meneer Roelf ook al aanwezig te zijn.

Het opperhoofd Edwin regelde meteen de koffie en drinks waarvoor mijn dank. Maaaarrrr ... nou bleek Anton een probleem met de hoofd verlichting van zijn gd te hebben. Roelf en ik hadden meteen zoiets ... die meneer Anton gaan we ff eens een gd pitstop laten zien :lol: meneer raakte dan ook ff ondersteboven van de snelle pitstop.

Voor kap binnen 5 min gedemonteerd. Toen bleek dat 2 hoofd bevestigingen van de unit gebroken waren en dat de xenon lamp niet meer goed werkte. Roelf heeft zijn reserve halogeen getransplanteerd en ik heb de gehele xenon inclusief bedrading verwijderd waarbij de plus voeding met ductape geïsoleerd werd.

Vervolgens werd de onderkant met duketape en tyreps provisorisch vastgezet. Alle aansluiting gecheckt en de voorkap terug gemonteerd. En klaar was de gd pitstop :mrgreen:

Dus meneer Anton kon weer met een gerust hart veilig verder rijden. Foto's zijn er bij mijn weten niet gemaakt want een gd pitstop is alleen voor gders :mrgreen: dus ook geen tijd gehad om mijn koffie op te drinken. Sorry opperhoofd.

En dan op naar Den Bosch. Roelf en Anton gingen samen op de weg staan terwijl ik met Nigel van de B&B oprit tegemoet kwamen had Roelf zijn camera in de aanslag en dus dacht ik .... Misschien het meneer een beetje licht nodig en ging dus al het licht ff aan.

Meneer Anton .... kreeg een smile van oor tot oor en dan echt snel door. Na 45 min op de plaats van bestemming. Mensen ... het was een mooi aanzicht vanuit de verte en werden met een glimlach ontvangen door o.a Diny. Mooi weerzien.

Indrukwekkend de gehele opzet van terrein, wederzien met een glimlach van veel bekenden. Wat een gezellige meeting. Mijn complimenten naar de mensen die dit alle mogelijk hebben gemaakt.

Opeens ..... werd mijn naam geroepen en moest ik blijven stil staan. Dacht dat ik aangehouden was en deed spontaan mijn handen de lucht in. Op commando moest ik mijn armen weer laten zakken en hoorde ik een klik :shock: dat was hem dan dacht ik zo .... het bleek dat er een foto van de achterkant van mijn trui gemaakt werd.

De foto zal wel straks hier te zien zijn dus zeg er nu nog ff verder niets over :lol: toelichting volgt dan nog om het ff spannend te houden :mrgreen:

Ik had besloten om Nigel met de scooter naar Limburg te brengen vanwege het mooie tour weer. Eenmaal uit het centrum van Den Bosch toch besloten naar huis te rijden daar ik mij niet meer fit genoeg vond. Het was een goeie call en dus met OV door gereisd.

Ondanks de korte tijd en de tijdsdruk .... heb ik helaas veel gemist omdat ik op tijd in Limburg moest zijn. Vergeef mij.

Ben blij dat ik er ff bij mocht zijn. Het was een mooie en hartverwarmende dag.

Mtvrgrt kees
Laatst gewijzigd door motormuis op 29 sep 2014, 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#12 » 28 sep 2014, 22:58

Ik ben inmiddels ook weer thuis van een monsterrit,ik kwam om 22:00 uur binnen
Nadat ik in de buurt van Laag Keppel het spoor bijster was geraakt
Ik zag ergens een bord Enschede,en dacht hey laat ik dat eens volgen
Heel fout,ineens zat ik op een 80 km weg zonder fietspaden,oeps!
Ergens gekeerd en terug gereden,toen richting Zelhem gereden,en daar ging het ook mis,zat ik weer op een 80 km weg
Echt een ergenis donker en dan ook nog opkomende mist
Maar ik heb mij prima vermaakt,en ik wil Hans bedanken,voor het begeleiden van de route
Op de heenweg wist ik uit mien kop nog de brug over de Waal te vinden
Ik zal morgen of zo,de foto,s plaatsen,ik ben een beetje gaar,dus hoppa het nest in
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Flevolander58

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#13 » 28 sep 2014, 23:45

Tja wat moet ik nog vertellen van deze prachtige dag de heenroute liep vanaf de maxis in Muiden via het beroemde ankeveen achter Hilversum langs en utrecht langs via fort Rhijnauwen door Houten via de pont naar Culemborg ,geldermalsen Zaltbommel naar Den Bosch

DBS nog van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan het was uitstekend georganiseerd op een fantastisch terrein onder uitmuntende weeersomstandigheden het was leuk om bijna iedereen te zien op deze meeting

Heb zelf de gelegenheid genomen om te gaan proefrijden op de Peugeot Metropolis en vond dat eigenlijk best wel spannend zo'n eerste keer op een Motorscooter op 3 wielen maar wat een vermogen in een paar seconden boven de 100 km geweldig wat een ervaring op een door de DBS georganiseerde ronde door de omgeving van zo'n 20 min en dank an Peugeot voor het beschikbaar stellen van de metropolis
Afbeelding
en het zit niet eens zo verkeerd howel er geen een brom of motorscooter kan tippen aan de zit van de Grand Dink
Na afloop bijna dezelfde weg terug alleen wilde we in Fort Rhijnauwen een pannenkoek gaan eten maar het was zo een superdag wachttijd 1 uur niet normaal besloten om niet te wachten en door te rijden na een drankje naar een andere gelegenheid en dat werd eetcaf Bank&Co in Bunnik waar we heerlijk hebben zitten smullen
Afbeelding

hierna via bilthoven en Martensdijk de route van de heenreis weer opgepakt en ergens vlak voor weesp heb ik afscheid genomen van Stephan en Willem,van Tonny hadden we bij Bosch en Duin al afscheid genomen en de rest van vanmorgen was al eerder vertrokken richting Noord Holland
ikzelf was 21 uur thuis
Nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor deze fijne dag
ow ja 204 km afgelegd vandaag
0 x

Scoot_020

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#14 » 28 sep 2014, 23:54

Dames en heren van de STN,

Fantastisch zoals jullie je presenteren, wat een opkomst en welke afstanden. Nadeel voor mij is wel dat op een dag als deze het nauwelijks mogelijk is om jullie allemaal te leren kennen. Toch een aantal bekende gezichten gezien, gesproken en de hand geschud.

Ook leuk om jullie verslagen te lezen van de heen- en thuis-reis in combinatie met de gemaakt foto's en video.

Mooi ook om te zien dat het bij DBS en STN mogelijk is om te kijken naar de overeenkomsten, het delen van onze passie voor tweewielers en dan maken de CC's, PK's kleur en of wielmaat niet uit.

Nogmaals bedankt en tot de volgende keer,

Dick (Scoot_020)
0 x

Stephan

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#15 » 29 sep 2014, 08:21

21.15 was ik thuis.
Vanavond maak ik even een uitgebreid verslag :mrgreen:
0 x

Gaaspertje

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#16 » 29 sep 2014, 09:50

Het was een mooie geslaagde dag en het was prachtig weer, DBS bedankt voor de organisatie!!
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#17 » 29 sep 2014, 10:15

Arold schreef:Ik kan in ieders geval melden dat ik als eerste aanwezig ben :mrgreen:
Toch mooi om te zien 1 scooter op dit groot parkeerterrein :lol:
grt Arold


En ik was de allerlaatste van alle scooters die wegging, Arold..... dan is zo'n parkeerterrein inderdaad wel opeens heel groot :-)
0 x

Gebruikersavatar
Ilse
Berichten: 170

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#18 » 29 sep 2014, 10:43

Amendoim, ook die laseragent nog gezien richting Den Bosch? Wat een grap zeg.... :mrgreen: :mrgreen:

Het was inderdaad een erg leuke meeting. Helaas bleef ik de hele dag wel een zeurende hoofdpijn houden,
wat echt compleet maakt (not).

Was inderdaad wel jammer dat Kymco er niet stond, alleen een Xciting stond er ergens. Uiteindelijk als een
van de laatsten weer naar huis gereden rond een uur of half 5, gelukkig is Boxtel praktisch om de hoek :mrgreen:
0 x
Mama Angel! 8-)

Afbeelding

The tiny ant dares to enter the lion's ear... -Armenian proverb

Arold

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#19 » 29 sep 2014, 10:48

Amendoim schreef:
Arold schreef:Ik kan in ieders geval melden dat ik als eerste aanwezig ben :mrgreen:
Toch mooi om te zien 1 scooter op dit groot parkeerterrein :lol:
grt Arold


En ik was de allerlaatste van alle scooters die wegging, Arold..... dan is zo'n parkeerterrein inderdaad wel opeens heel groot :-)

Weet het had in de ochtend nog zoiets van dit is veel te groot
Maar achteraf gezien een super locatie
Mijn verslag komt ook nog ben nog aan het nagenieten van deze dag
Was trouwens de bougie had er meteen een ingezet nu rijdt ie weer heerlijk al gaat het nu wel verdomd langzaam na mijn rit op de Metroplis :lol:
grt Arold
0 x

Arold

Re: verslag DBS meeting Den Bosch

Bericht#20 » 29 sep 2014, 10:50

Ilse ik was al op de hoogte gebracht dus ik ben via de kade weggegaan
Ze waren er wel laat bij de meeste waren al vertroken
grt Arold
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer