12-10-14 Verslag STN nachttour 2014

TK E

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#11 » 12 okt 2014, 13:01

Al met al heb ik zeker respect voor iemand die nog nooit op een scooter heb gezeten en dan gelijk al op zo,n tour meegaan.......tja dan ben je misschien wel een geboren TourBuffelKalfje :mrgreen:

Afbeelding

En als je hem ziet dacht ik eerst dat Bennie Jolink (van Normaal) mee was...... :mrgreen: maar dan nog nooit op een scooter te hebben gereden en gelijk op een Grand Dink........en nog een Nachttour.......Petje af......
TK E
Laatst gewijzigd door TK E op 12 okt 2014, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#12 » 12 okt 2014, 13:54

Hier dan ook de bijdrage van mij, allereerst wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen aan deze rit deel te nemen. Ook wil ik degene bedanken die voor de inwendige mens hebben gezorgd en Danny die ondanks zijn handicap ons kwam opzoeken en Karin die na afloop met de kruiwagen kwam aanlopen begeleid door haar (poes,kat) om ons te voorzien van drinken en lekkers, ook anderen hadden heerlijke dingen meegenomen die dan ook gretig aftrek vonden.

De rit zelf is op een klein incident na mooi verlopen en hebben we het op een paar druppels na droog kunnen houden. Ook van mijn kant uit heb ik respect voor Cees die zich toch van de juiste instelling liet zien, gewoon gaan met die banaan.Hopelijk kunnen we volgend jaar weer een nachtrit gaan rijden, rest mij nog een paar foto's.Ook Stephan niet vergeten die ons nog even verblijde met een zaklantaarn, hoe konden we anders de weg terug vinden.

Allemaal hartelijk bedankt en de groeten van Siem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#13 » 12 okt 2014, 14:48

Bedankt voor het delen heren en dames :D.

Moet toch maar eens kijken voor een paar velgjes waar ik een setje "slechtweer banden" op kan doen :mrgreen: .
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Stephan

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#14 » 12 okt 2014, 15:25

Zo, eindelijk thuis, dus tijd voor mijn verslag!
Halverwege de dag gisteren had ik er toch nog even een hard hoofd in. Flinke regenbui boven ons hoofd, echter rond 16.00uur werd het droog.
Je merkte wel dat er veel vocht in de lucht hing want mijn windscherm bleef beslagen.

Afbeelding

Rond 21.00uur zijn we richting ingang van ons tuincomplex gelopen terwijl Eric en Karin ons tegemoet liepen.
Voor de ontvangst gelegenheid had ik de ND toepasselijk versierd... :mrgreen:

Afbeelding

We waren nog niet bij het hek, of de eerste deelnemers kwamen aanrijden. De sfeer zat er meteen goed in. In een flits zag ik Barbara en Tjalling voorbij rijden, even later kwamen ze terug rijden en tja, het blijft toch een geweldig stel met dit soort dingen.. :lol:

Afbeelding

Als laatste kwamen Edwin (Amendoim), Metal Mike en Cees aanrijden. Toen ik vernam dat dit de eerste keer was dat Cees op een scooter reed, stond ik werkelijk perplex.
Ik kan ook niet anders zeggen dat ik ZEER veel respect heb voor Cees, die deze tour geheel heeft uitgereden zonder problemen. Dit moet en zal een nieuwe STN Tourbuffel gaan worden.. :D

Bij het begin van de rit maakte ik mij toch een klein beetje zorgen. De windschermen van Eric en mij (en andere deelnemers) besloegen om de haverklap. :roll: Dit gaf soms wel wat enge situaties. Eric en ik hadden contact via de Cardo Q3 dus konen we elkaar soms waarschuwen voor scherpe bochtjes etc.

De tour bracht ons door Haarlemmerliede en Spaarnwoude. Op een bepaald moment hoorde we de claxon van Hans (Chukkie) en daarachter zagen we niemand meer :cry:
Ik heb gelijk mijn alarmlichten aangezet en Siem kwam enkele seconden later terugrijden nadat hij contact met Jan Koning (die de rij sloot) had gehad.

NA een kleine 5 minuten zagen we gelukkig weer koplampen komen aanrijden en vernamen wat er was gebeurd. Gelukkig viel het allemaal mee en konden we onze weg vervolgen.
Bij Spaarnwoude even een stop gemaakt.

Afbeelding

Daarna was het nog een uurtje rijden richting het eindpunt. Om precies 0.30uur kwamen we weer aan bij het tuincomplex waar Karin met lekkere hapjes aan kwam. Marjoleine had begin van de avond al hapjes gemaakt en zo kon iedereen nog even wat eten.

Afbeelding

Afbeelding

Hier onze tourkalf van de dag, Cees met Edwin en Mike

Afbeelding

En ja, Cees was in dit geval DE TOURKALF van deze tour!!!

Afbeelding

Ik wil graag als eerste Siem bedanken voor het uitzetten van deze geweldige tour. Het wordt een uitdaging hem volgend jaar nog spannender te maken ;)
Verder de dames Marjoleine en Karin die voor koffie / thee en hapjes gezorgd hebben, en uiteraard de deelnemers van deze unieke tour!

Grts

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#15 » 12 okt 2014, 16:38

Beste stn vriende
Eerst wil ik ieder bedanken voor een fantastische rit
Wij hebben genoten . Wat een club ! Siem het was een mooie rit zo in het donker je moet er maar op komen.
Marjolein en Karin bedankt voor de versnaperingen .
Eric en Stephan voor de acomedatie .
En wat was het lief van Karin dat ze op was gebleven om ons van wat lekkers te voor zien na de rit wat een schat !.in het begin van de rit bij de harlemerweg was er alleen een gek die vond dat hij door de groep scooter,s moest drukken en reed bijna Barbara van achter aan dus ik achter die gek aan om te zeggen dat hij normaal moest doen maar dan met ander woorden hij beweerde dat wij door rood reden maar ik zij dat de lichten gelijk op groen gingen en dat hij zich aan de voorang,s regels moest houden de ... Verder was de rit perfect en voor herhaling vatbaar nog maals iedereen bedankt met vriendelijken groeten Barbara en Tjalling
ps mischien is het wel leuk om de volgende keer een Halloween rit te organiseren
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#16 » 12 okt 2014, 20:34

Na een zeer intensieve dag op mijn werk was ik eigenlijk van plan om deze tour af te zeggen.
Maar na enig aandringen van Bea heb ik ingestemd om toch maar te gaan rijden.
Dus aankleden, tanken nog even een sanitaire stop thuis en op naar Ton.
Op weg naar het Mokumse werden gehinderd door beslaande voorruiten, de bril en het voorscherm, dit door de mistvlagen waar we doorheen reden.
Dit gekomebineerd met het in het donker rijden is geen sinecure. Maar ja Bea wil zo graag dus maar doorzetten.
In het Amsterdamse nog een paar lichte wegglijders op de vochtige tramrails en een stukje terreinrijden om uiteindelijk op de startplaats uit te komen.

Hier werden we aller hartelijkst onthaald door het organiserend comité.
Langzaamaan kwamen de rest van de deelnemers binnen druppelen.
Een kopje koffie een praatje en op de de duisternis in om de tour te doen.
Gaandeweg deze ontzettend mooie tocht over diverse fietspaden en andere smalle paadjes en hindernissen, toch af en toe even om je heen kunnen kijken naar de lucht en de wijtsheid van dit stukje noord Holland.
Helaas begon mijn vermoeidheid en opperst concentratie zich aardig te wreken.
Eigenlijk wilde ik zo snel we op een voor mij bekende plek kwamen de groep verlaten, maar ja .......
Dus maar doorgezet.
Toch maar doorgezet tot het startpunt.
Ook hier de tweestrijd, maar toch maar even mee om te kletsen, te smikkelen en smullen van al het lekkers wat de dames van de organisatie hebben gemaakt.
Nog even wat drinken, keek naar Bea en die viel bijna in slaap. Dus besloten om weg te gaan.
Mijn dorpsgenoot ten spijt.

Neemt niet weg dat Bea en genoten hebben van deze mooie nachttour.
Siem en organistie wat is dat bijzonder om hier aan deel te mogen nemen.

Super bedankt

Groet eric en Bea.
Graag tot een volgende gelegenheid.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#17 » 12 okt 2014, 22:29

Heerlijk z'n nacht tour. Een spook en een bunny :lol: volgende keer een blacklight voor het spoke meenemen hahaha

Gelukkig dat Peter er goed vanaf is gekomen. Goed gehandeld mensen.

Gefeliciteerd

Mtvrgrt Kees
0 x

René K

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#18 » 13 okt 2014, 07:09

Altijd weer leuk om de verslagen te lezen en de foto's te bekijken.
Wel bijzonder om bij nacht en ontij te touren, maar ook wel weer spannend.

Gr. René
0 x

Gebruikersavatar
Ilse
Berichten: 170

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#19 » 13 okt 2014, 09:46

Haha mooie verslagen en prachtige foto's! :D

Als we die tour nou eens de 31e nog eens een keer gaan rijden als 'Halloween tour'.... 1 grote verkleedpartij hahaha :mrgreen:
0 x
Mama Angel! 8-)

Afbeelding

The tiny ant dares to enter the lion's ear... -Armenian proverb

TheMetalMike

Re: Verslag STN nachttour 2014

Bericht#20 » 13 okt 2014, 16:38

Hallo mensen,

Ik ben het volledig met Edwin (Amendoim) eens het was onwijs gezellig en het was ook wel eens gaaf om in de nacht te rijden met ze alle.
Het waren opzicht best lastige weggetjes maar het was op zich wel te doen. En de hapjes en drankjes waren ook prima!
Kortom het was weer een leuke nacht/toer!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer