18-10-14 Tourtje naar Gouda...

René K

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#1 » 18 okt 2014, 21:48

We worden wel verwend met prachtige foto's, uitzonderlijk de
dames op het dak,..... schitterend.

René
0 x

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#2 » 18 okt 2014, 21:57

Monic en Albert, wij blijven ons verwonderen over jullie, het gemak hoe jullie saampjes je kilometers maken en dan ook nog eens uitgebreidt allerlei bezienswaardigheden bezoeken, prachtig.
Zoals jullie schoonzoon Eddie gisteren nog tegen ons zei, mijn schoonouders komen helemaal los sinds ze de scooter hebben ontdekt.
Laten we maar hopen dat we nog mooie nazomerdagen en een zachte winter krijgen, kunnen we nog veel genieten van jullie reisverhalen.
Groet van Bram en Marianne
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#3 » 18 okt 2014, 22:24

aardig ritje geweest en ook mooie fotos wil ik ook nog wel een keer naartoe nog nooit in gouda geweest de kaasmarkt lijkt me wel mooi gr ben&petra
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#4 » 18 okt 2014, 22:55

Mooi verslag en foto's. Ook jullie hebben lekker van het zonnetje genoten.

Ben zelf ook nog nooit in gouda geweest. Lijkt me zeker leuk bij de kaas markt een kijke te nemen.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#5 » 18 okt 2014, 23:06

motormuis schreef:Mooi verslag en foto's. Ook jullie hebben lekker van het zonnetje genoten.

Ben zelf ook nog nooit in gouda geweest. Lijkt me zeker leuk bij de kaas markt een kijke te nemen.

Mtvrgrt kees


nou kees misschien moeten we dan een keer wat afspreken en naar de kaasmarkt rijden lijkt me wel leuk http://www.goudakaasstad.nl/#kaasmarkt
ik had al wat huiswerk gedaan is altijd op donderdag gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#6 » 18 okt 2014, 23:13

Dank voor het delen van de foto's en je verslag.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#7 » 18 okt 2014, 23:58

Hoi Albert en Monique, Altijd weer leuk jullie ävontouren", Avonturen, te lezen en de foto's te zien, Jullie, maken zo samen wel aardig wat km
Als het een beetje weer is dan volgt er wel een stukje op het forum, ga zo door.
Hans
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#8 » 19 okt 2014, 01:11

ben schreef:
motormuis schreef:Mooi verslag en foto's. Ook jullie hebben lekker van het zonnetje genoten.

Ben zelf ook nog nooit in gouda geweest. Lijkt me zeker leuk bij de kaas markt een kijke te nemen.

Mtvrgrt kees


nou kees misschien moeten we dan een keer wat afspreken en naar de kaasmarkt rijden lijkt me wel leuk http://www.goudakaasstad.nl/#kaasmarkt
ik had al wat huiswerk gedaan is altijd op donderdag gr ben

Ben

Heel goed heel goed. Ik heb ook een beetje huiswerk gedaan. De afstand enkeltje is ongeveer 85 km totaal 170 km. Ongeveer 3 1/2 uur heen met pauze. Moet te doen zijn. Wellicht iets voor het komend seizoen ?

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#9 » 19 okt 2014, 07:03

motormuis schreef:
ben schreef:
motormuis schreef:Mooi verslag en foto's. Ook jullie hebben lekker van het zonnetje genoten.

Ben zelf ook nog nooit in gouda geweest. Lijkt me zeker leuk bij de kaas markt een kijke te nemen.

Mtvrgrt kees


nou kees misschien moeten we dan een keer wat afspreken en naar de kaasmarkt rijden lijkt me wel leuk http://www.goudakaasstad.nl/#kaasmarkt
ik had al wat huiswerk gedaan is altijd op donderdag gr ben

Ben

Heel goed heel goed. Ik heb ook een beetje huiswerk gedaan. De afstand enkeltje is ongeveer 85 km totaal 170 km. Ongeveer 3 1/2 uur heen met pauze. Moet te doen zijn. Wellicht iets voor het komend seizoen ?

Mtvrgrt kees


ja ok kees prik maar een datum kan toch pas vanaf april dan begint de kaas markt weer ik kan altijd op donderdag ga ik een dag niet naar de gemeente :roll: :lol: ;)
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Tourtje naar Gouda...

Bericht#10 » 19 okt 2014, 10:27

ben schreef:ja ok kees prik maar een datum kan toch pas vanaf april dan begint de kaas markt weer ik kan altijd op donderdag ga ik een dag niet naar de gemeente :roll: :lol: ;)

Ben,

We gaan er een apart topic van maken zodat ook anderen kunnen aansluiten.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer