29-10-14 een natte rit.

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

29-10-14 een natte rit.

Bericht#1 » 29 okt 2014, 20:14

zo vandaag maar eens een flinke rit gemaakt.
alhoewel het weer niet uitnodigde toch na de koffie op de scooter gestapt regen pak enz aan.
eerst in de richting van drente gereden en na appelscha ergens gestopt.
het regende zo hard dat ik even onder een boom ben gaan staan.
naar huis gebeld dat ik toch met een boogje weer ging terug keren
dat boogje had nog wat voeten in de aarde of beter zand..
er werd daar druk gewerkt aan de wegene op diverse plekken en toen ik even voor een shovel moest wachten vroeg ik aan eenwegwerker waarom ze in vredesnaam zo druk waren hier in de omgeving nou het toeristisch seisoen was afgelopen en dan gingen ze alles doen om vooral geen overlast in de zomer te bezorgen...
tja laat ik nou de toerist uithangen vandaag haha daar moest de man wel om lachen.
goed ik had de navi wel mee maar och reed gewoon de omleidingen langs .. tot er geen borden meer waren en ik schijnbaar eentje gemist heb?
nou doorrijden was mijn gedachte er komt vanzelf weer een dorpje en dat klopte elsloo hete het even denken en ach via friesland o,a donkerbroek en bakkeveen weer richting marum.
toen via noordwijk enz weer naar huis.
thuis aangekomen kreeg ik gelijk een envelope in de handen gedrukt van het pgb gebeuren met geen wat verlengd diend te worden voor rick en dat was alweer redelijk laat allemaal binnengekomen en die kon ik dan gelijk naar de stad brengen dus nog even 60 km getourd o.a dwars door groningen heen.
al met al een erg natte maar leuke dag veel gezien [rachtige late herfst kleuren toch ook weer genoten van de grand dink en een flink stuk heeft iemand mij onbekend achter me gereden met een new dink in de goud kluer prachtige machiene vol aangekleed hoog shcerm koffer verbreders
chromen voetplaten navigatie kaartje afgegeven maar de man vertelde me dat hij het liefst alleen rijdt
en vroeg hem waar hij zoals heen rijdt och zij die oostenrijk duitsland en soms ga ik naar mijn zus in griekenland ik zeg op de scooter ja zegd hij deze
ik vroeg hem of die scooter wel eens uitging voor de stoplichten nee hoor zie die?
nou andere problemen dan nou nee dit was zijn derde en beviel hem prima orgineel zij hij en alleen een afgedraaide bus 55 echt harder gaat hij niet verbruik zo rond de 1 op 40
elke 5000 olie en elke 10.000 kleppen stellen
goed rustig warm rijden was zijn devies.
en goede banden ook irc winterbanden daar zwoer hij bij.
maar deze ging er binnenkortwel uit hij had een nieuwe besteld die kwam volgende week ik vroeg wat heeft deze dan gelopen nou 32000km...
in anderhalf jaar..
goed hij ging links ik rechts en die man heeft op de een of andere manier mijn vertrouwen in het new dink model hersteld..
oh ja hij zei alsik een nieuwekrijg daar mogen ze de eerst 1000km niks aan doen dan is hij ingereden en dan gaan ze hem afstellen.
goed ik ben dus weer goed thuis gekomen nog vene doorgereden naar groningen en heb een heerlijke natte dag gehad
scooter is weer schoon en nu toch maar eens sparen voor een new dink ,..
misschien
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Eric L

Re: een natte rit.

Bericht#2 » 29 okt 2014, 20:31

Mooi verhaal Roelf.
Was het niet mistig in het noorden van het land?
Hier was het een sombere nevelige bedoening.
De Grand Dink van jou gaat toch niet weg?
En krijgen we er weer een nieuw lid bij?
Allemaal ?-tekens. :D

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: een natte rit.

Bericht#3 » 29 okt 2014, 21:14

ik zeg sparen dus niet verkopen en er zit nog wat in het vat eric er is wat onderweg scooter technisch gesproken een zusje? broertje? hmmm je zal het zien binnekort.
new dink grand dink of vespa! wie weet haha
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer