02-11-14 Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Gerhard

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#21 » 03 nov 2014, 19:26

Afbeelding

Wat kan ik hier nog aan toevoegen?
0 x

TK E

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#22 » 03 nov 2014, 19:26

Nou in dat geval voel ik me nog jong.......Kees. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x

Flevolander58

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#23 » 03 nov 2014, 19:45

Ben er FF stil van Gerhard
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#24 » 03 nov 2014, 21:54

Mooi foto

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#25 » 03 nov 2014, 22:13

Ik heb ondertussen een voorstelling geplaatst in YouTube.

Groeten van Siem.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#26 » 04 nov 2014, 09:14

Mooi he...daar kom ik de kerstdagen wel mee door...memory,s :mrgreen: .
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#27 » 04 nov 2014, 10:24

Al vroeg gaat de wekker zodat we rond een uur of 5 op onze scootertjes kunnen stappen. Uiteraard is het nog donker en ondanks dat we een groot deel van de heenweg kunnen dromen was het in het donker soms best lastig rijden. Ook vanwege het blad op de fietspaden waardoor je van tijd tot tijd bijna niet ziet hoe het pad loopt en je toch echt de vaart er uit moet halen. Ondanks dat het niet regende waren de straten wel nat. We kwamen een half uur te vroeg aan in Nijkerk. Waar we af hadden gesproken met Dominic. Ja ja, hij wilde ons een stukkie tegemoet rijden. Om half 9 weer op de scooter gestapt om het laatste stuk naar Muiderberg te rijden, Dominic voorop. We waren nog maar net vertrokken zien we een geel hesje op een scooter voorbij scheuren. Dominic herkende Kuya en wilde er achteraan maar die was een stukkie sneller dan ons en al snel uit het zicht verdwenen. Kwart voor 10 waren we op plaats van bestemming. Er waren al veel mensen aanwezig maar gek genoeg kwam Kuya later dan ons aan.

Afbeelding

Even gedag gezegd tegen bekende en onbekende gezichten en effe een cappuccinootje weg gewerkt. Blij verrast dat Gerrit (Gaaspertje) er ook was. Daarna even rond gekeken bij de sportwagens die daar stonden.

Afbeelding

Afbeelding

Toen weer op de scooters gestapt om aan de verrassingsroute van Wouter te beginnen. Ik heb de koppen niet geteld maar het was een mooie groep. En een heel mooie route. Het landschap is toch heel anders dan in het Oosten van het land.

Afbeelding

Bruggetjes, knotwilgen, weilanden met slootjes en mooie watertjes met riet. Ik had echt het gevoel in Holland te zijn. Genoten van al dat moois en gelukkig werkte het weer ook heel goed mee. Wat een prachtige dag!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het caffeetje waar we wat aten had ik een baguette met brie besteld. Ik kreeg het als één van de eerste maar het was zo'n grote hap om weg te werken dat ik er als laatste nog zat te eten. Maar wel heeeel lekker. Alle andere gevulde bordjes zagen er ook heel smakelijk uit.

Afbeelding

Afbeelding

Toen de tocht weer voortgezet. Om weer te eindigen in Muiderberg. Daar nog even wat gedronken en toen met Dominic mee naar Amsterdam. Hij had ons aangeboden om bij hem thuis te overnachten. Met zijn ouders hadden we al eens eerder kennis gemaakt. Dominic's vader heeft een lekker potje eten voor ons gekookt en daarna hebben we tot middernacht gezellig zitten babbelen.

Na zo'n lange en toch wel intensieve dag zijn de oogjes meteen dichtgevallen toen we ons bedje in stapten. De volgende ochtend nog even rustig ontbeten en daarna een kop koffie weggewerkt voor we de scooters via een heel smal pad weer uit de tuin moesten werken. Gelukkig had ik daar mijn mannen voor. :mrgreen: Helaas regende het een beetje maar dat weerhield Dominic er niet van om een stuk met ons mee te rijden. 'Ik rijd mee tot het eerste stoplicht' zei hij toen we vertrokken maar in Muiden besloot ie pas om weer huiswaarts te gaan. Niet lang daarna werd het droog en hebben we geen regen meer gehad. Wel waaide het behoorlijk en het was een tikkie kouder dan de dag ervoor.

Gerhard en ik reden grotendeels weer dezelfde route terug. Maar nu een keer de navigatie trouw volgend kwamen we af en toe op wegen die we normaal gesproken niet rijden, maar ook waar we met de scooter vastliepen qua route. Dus hier en daar wat omgereden. Op een gegeven moment er toch maar weer voor gezorgd dat we de vertrouwde weg weer gingen volgen. Uiteraard onderweg wat gegeten en in Deventer nog een stop gemaakt voor koffie met appeltaart. Iets na 5 uur waren we thuis. Heerlijk na genietend van twee heel mooie tour dagen. In totaal hebben we 452 km. gereden.

Tja en dan krijgen we elke keer de opmerking dat we het veel sneller moeten kunnen rijden. Weet je, we rijden voor de lol en niet om een record vast te leggen. We rijden relaxt en stoppen zo nu en dan. Dat is wat we prettig vinden, dat is wat we doen.
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#28 » 04 nov 2014, 11:44

Dat ben ik met je eens tien gewoon genieten op de scooter en geen records verbreken dan heb je kan wat anders te breken dan een record ;) .
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#29 » 04 nov 2014, 14:34

Mooi verslag tien. Fijn om te kezen dat onze Gerrit er ook bij was. Voeld goed

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#30 » 04 nov 2014, 15:48

motormuis schreef:Mooi verslag tien. Fijn om te kezen dat onze Gerrit er ook bij was. Voeld goed

Mtvrgrt kees


Helaas voelde Gerrit zich niet zo goed en is bij Nichtevecht toch maar naar huis gereden...heb nog aan geboden om mee te rijden maar dat wou hij perse niet.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer