02-11-14 Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Flevolander58

02-11-14 Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#1 » 01 nov 2014, 19:15

Afbeelding

Hier is hij dan de Herfst verrassingstour in vol ornaat met start en finish in Muiderberg
de route liep via o.a Naarden Vesting,Weesp,Loenen aan de vecht,Breukelen,Niewer ter AA ,Woerdens Verlaat,De Hoef ,Uithoorn,Waver, Abcoude,Weesp en Muiden terug naar Muiderberg
0 x

Stephan

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#2 » 02 nov 2014, 17:56

Van onze Herfst verrassingstour zijn WEL Foto's gemaakt :lol:

Wat een geweldige afsluiting (voor ons in elk geval) van tourseizoen 2014..! Mooier hadden we hem niet kunnen wensen..!
Om 9.15 uur vertrokken van huis. Mooi om 10.05 aangekomen bij de verzamelplaats in Muiderberg. Een hoop STN leden waren al aanwezig.
Erg leuk om kennis te maken met twee nieuwe gezichten! Eric (Chatman en Kees (Liberty).

Eric (Chatman) kon ik meteen blij maken met zijn bestelde STN Cap en Sticker. Ook Danny kocht meteen een cap en later ook Kuya (Hans). Erg leuk mensen, daar doen we het voor!

Om 10.30 uur zijn we achter tourdirector Wouter aan gereden. Tja, mooie tourtjes weet Wouter wel uit te zetten..... :D
Bij Nigtevecht even een stopje gedaan, waar Cor (Trucker49) blijkbaar een klein probleempje met zijn scoot. Jan Houtkamp kroop er meteen onder en loste het probleempje even op

Afbeelding

Heerlijk met zn allen in het zonnetje!

Afbeelding

Na een zeer mooie tour kwamen we uiteindelijk aan in Breukelen, waar we gezamelijk heerlijk konden genieten van een goed vullende lunch

Afbeelding

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar... :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Tourmaster Wouter

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Me & TK E... :mrgreen:

Afbeelding

Tonny, voor jou geld..: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Na het eten het laatste stukje van de tour gereden. Helaas zijn we onderweg niet gestopt om foto's te maken van de geweldig mooie omgeving. Ondanks ik 12 jaar in deze omgeving heb gewoond herkende ik een hoop niet (meer).

In Weesp een tank stop gedaan, en afscheid genomen van iedereen, waarna wij (Marjoleine en ik) nog even langs mijn moeder zijn gereden die in Weesp woont.

NA een drankje weer op weg naar 020 waar we met dit plaatje het tourseizoen afsluiten...

Afbeelding

Wouter, waanzinnig bedankt voor deze geweldige dag! Het was weer een tour met de bekende WAU(W)TER Factor!!

Ook alle deelnemers bedankt, met in het bijzonder de leden die van ver zijn gekomen om deze dag met ons door te brengen!

Grts

Marjoleine en Stephan
0 x

Zoetersmurf

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#3 » 02 nov 2014, 18:56

Om 7:15 stapte ik op de Dink om naar muiderberg te rijden waar de tour zou beginnen, ik was vast besloten om vandaag een keer NIET als laatste aan te komen kakken lol.
Nou dat is me dus goed gelukt ik was om 9 uur op de afgesproken locatie en ik was de eerste :) 7 minuten later kwamen de eersten aanrijden en al snel was het clubje compleet.
Na een lekkere bak koffie gingen we op pad achter wouter aan, het was een verrassing tour in alle opzichten van het woord, de omgeving waar wouter ons langs leide was fantastisch en ook het weer speelde ons in de kaart.
Op de terugweg naar muiderberg heb ik in muiden nog even een rem test gedaan waarbij de kont van de dink een centimeter of 20 van de grond kwam, dus de remmen zijn goed daarna was het nog een klein stukje naar het eindpund waar ik afscheid heb genomen van de mensen die daar nog een neutje namen ik was om 6:30 weer thuis het was eigenlijk net donker al met al een zeer geslaagde dag en mijn dank gaat uit naar een ieder die vandaag aanwezig was voor de gezelligheid en aan wouter in het byzonder voor het uitzetten en voor rijden van weer een heel mooie rit.

Dank je wouter en tot de volgende rit :)
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#4 » 02 nov 2014, 19:34

Al woon je jaren in Weesp...elke keer weer sta ik verbaasd over plekken waar ik nog nooit geweest ben.
Wouter het was echt een verrassing,s tour en een mooie afsluiting ven het tour seizoen.
Iedereen die aanwezig was bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar.
Gerrit jammer dat het niet ging en besloot om naar huis te gaan...sterkte vriend.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Flevolander58

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#5 » 02 nov 2014, 20:49

Tja er is al weer een hoop over geschreven en er zal nog het e.e.a komen maar wat een fijne dag hebben we gehad alles liep van een leie dakje was natuurlijk de laatste in Muiderberg maar ja woon dan ook het dichtste bij :D :D
precies half 11 vertrokken we om eerst via Naarden langs het Naardermeer te rijden om binnendoor naar Weesp te rijden om hier de vecht op te pakken die we gevolgt hebben tot aan Breukelen had hier gekozen voor eetcafe het Regthuis(de 2e optie was de strooppot in De Hoef welke we verder op de route nog zouden tegenkomen)
Wat een goede keuze zeg volgens mij was alles xxl kon echt met moeite mijn uitsmijter het regthuis op en alles tegen billige preizen
dit regthuis was trouwens monumentaal erfgoed en was super gezellig evenals de eigenaar die al in Stephans verslag is omschreven
Hierna werd het tijd om verder te rijden en de vecht los te laten
Over de A1 richting het altijd rustige Nieuwer ter AA hoewel na 18 STN scooters door het dorp zal het nooit meer hetzelfde zijn
via wat natuurgebieden en Woerdens verlaat kwamen langs het volgende watertje terecht de Kromme Mijdrecht en hier is het altijd geweldig om te rijden deze hebben we helemaal gevolgt tot hij uiteindelijk in de Amstel uitstroomt stukje langs de amstel om in Amstelhoek/Uithoorn terecht te komen achterlangs tussen uithoorn en vinkeveen kwamen we dan langs het riviertje de waver uit wat later in de Winkel overgaat om uit te komen bij het roemruchte Jachthaven Bon voor een korte stop vandaar binnendoor naar Abcoude (via onverhard waarom dat daar ligt weet niemand denk ik)vanaf Abcoude alweer een riviertje Gein naar Driemond om via de brug over het amsterdam rijn kanaal in Weesp aan te komen waar een ieder die dat wilde kon tanken en Martin helemaal binnenliep met zijn Freebees.
Hier hebben we afscheid genomen van onze Noordhollanders met nieuweling Kees die vandaag voor de eerste keer mee was.
Van hier zijn we via Weesp naar Muiden gereden om langs het Muiderslot achterlangs langs de oude zeedijk weer terug te keren op de brink in Muiderberg war we nog even gezellig hebben nagepraat .
nadat ik van iedereen afscheid had genomen heb ik ff flink het gas erop gezet om het pitje weer mooi schoon te branden en 10 min later stond ik in de achtertuin.
Ik heb vandaag ontzettend genoten van al het moois het weer onze fijne leden waarvan sommige van ver waren gekomen om deze dag mee te maken en ik denk dat jullie daar geen spijt van hebben gehad het was denk ik wel een van de laatste grote touren van dit jaar en het had geen beter eind kunnen hebben als deze dag vandaag.
Ik wil dan ook iedereen hartelijk bedanken voor alle leuke en gezellige toeren en we gaan kijken of we het in 2015 weer kunnen overtreffen
Ieder geval begin januari al de happy snertmeeting in Almere met een korte tour dus we hoeven niet zo lang te wachten
owja heb geen foto's gemaakt wel 2 korte filmpjes die ik verstuurd heb naar onze beeldende kunstenaar Siem misschien kan en wil hij er wat van maken

groetjes Wouter
0 x

TK E

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#6 » 02 nov 2014, 20:52

Hier mijn verslag van deze prachtige verrassingstour van Wouter...

We hebben ons verzameld in Muiderberg waar een prachtig aantal oude Renault auto,s ons ook stonden op te wachten........wat de volgende foto,s resulteerde.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook hebben we zoals weer genoten van een prachtige Hersfttour.......op,zich was het weer redelijk tot zelfs mooi Tour weer maar op,de een of andere manier heb ik het vandaag niet warm kunnen krijgen......ik denk ook wel dat dit aan mijzelf ligt dus ook hier ga ik aan werken.....
Maar goed we hebben lekker gegeten in Breukelen en ja hier was Stephan in trance met ik denk een nieuwe buddy.....

Afbeelding

Afbeelding

Ook wel leuk is dat onderling behoorlijk wat grappen werden gemaakt zelfs over de kleuren van een poepscooter (kleurstelling)..... Ook zag ik ook nog dat diverse leden in colone een remtest gingen doen wat resulteerde dat bij de ene de achterkant zeker 20 cm van de grond kwam.......en ja de remmen deden het goed.......

Weer terug in Muiderberg effe een bakkie thee genomen om mijzelf op te warmen en iedereen bedankt voor deze prachtige dag........

Wouter bedankt voor de Herfsttour.........

Afbeelding

TK E
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#7 » 02 nov 2014, 21:13

mooi verslag mannen
die auto s daar staat een renault dalpine tussen dzo een model heeft mij ooit van achteren aan gereden ik reed op dat momend in een opel kadett coupe 1 van de weinige orginele eerste serie coupe s met 12 sr motor slechts 75 van geimporteerd uit duitsland..
totallos ik ook rouwens die auos zijn van kunsstof en de halve renault lag achter mijn auto was gemakkelijk zoekn naar de weg gereden bestuurder kenteken lag er ook bij haha
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#8 » 02 nov 2014, 21:19

Ook ik ben weer veilig thuisgekomen en heb deze foto's alvast geplaatst, de voorstelling zal wat later komen daar heb ik wat meer tijd voor nodig.

Groeten van Siem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#9 » 02 nov 2014, 21:37

Mijn verslag daar gaan we dan Stephan sluit af met zon's ondergang ik begin in de ochtenduren voor de herfst tour.
Zo als altijd de start locatie hoe kan het anders thuis 05:50 :D
Afbeelding
De eerste foto onderweg in het donker het Duivense broek de windmolens kun je amper zien.
Afbeelding
Hier ben ik op de / nationaal park de hoge Veluwe donker en stil muis stil.
Afbeelding
En hier bij schaarsbergen.
Afbeelding
Afbeelding
Hier bij hinderkamp even de bekende stop gemaakt.
Afbeelding
Dit is De Ginkelse Heide.
Afbeelding
Afbeelding
En bij Lunteren in het Buurtbos de op komst van onze vriend de zon.
Afbeelding
Daarna rijdend Barneveld richting appel Nijkerk Bunschoten Eemdijk.
Hier foto's tussen Eemdijk /Eemnes op een dijk.
Afbeelding
Afbeelding
Dan de foto's bij ieder bekent in de plaats Naarden Het arsenaal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Foto's in Muidenberg het Gooimeer.
Afbeelding
Afbeelding
Naar dit allemaal gedaan te hebben op het punt van treffen aangekomen even handje schudden
en gaan met de banaan.
De bekende buikpropper stop :lol: :lol: :lol: :lol: maar wel lekkerrrrr. ;)
Afbeelding
Afbeelding
En hier worden weer sterke piraten verhalen verteld.
Afbeelding[/ur]
En met ongeloof word er naar het piraten verhaal geluisterd.
[url=http://postimage.org/]Afbeelding

En hij de old englisch dog vind het maar saai volk wat binnen is gekomen je valt er bijna van in slaap :lol:
Afbeelding
Waar blijf mijn biertje toch ik zit hier al een poos.
Afbeelding
Dan de gasten.
Afbeelding
Ja peter strak pakkie he.
Afbeelding
Afbeelding
Vitrine met half hoofden en inhoud.
Afbeelding
Klaar met het eten en drinken tijd voor het smoke min buiten.
Afbeelding
Dan weer de vertrek om verder te toeren tot een plas stop voor de dames in kwestie.
Afbeelding
Afbeelding
Dat was gedaan weer op de scooter en weer even naar een tank station daar nomen Ria Jan blokker peter de baasss Cor de trucker
en nog een paar anderen afscheid van de ploeg om richting huis te gaan jammer voor Gerrit die haakte al in het begin van de tour af
die voelde zich niet lekker beterschap Gerrit.
We zijn weer bij het beginpunt aangekomen ffe geklets kop koffie gedronken en ik ben toen ook weer huiswaarts gereden in eerste instantie had ik met Tineke en Gerhard op willen rijden maar die bleven zzzzzzz overnachten dus pecht lijst alleen terug niet erg alleen ook plezier gehad.
Op de terug weg nog een paar geschoten een klm toestel en weer station van de knmi in Hilversum.
Afbeelding
Afbeelding
En toen was het weer duister.
Ik was weer om20:25 op de inrit naar een dag rit van 352.2 op de teller.
Wij hopen dat de gene die niet is geweest toch van dit mee kan genieten hebt je toch een beetje het gevoel van ik ben er toch een klein beetje bij geweest.
Mannen en vrouwen tot ziens het was een mooie afsluiter voor dit jaar we willen ons toch even bedanken bij wouter voor die geweldige tour en Stephan voor de artikelen . ;) 8-)
Gr Hans.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door kuya op 03 nov 2014, 16:37, 6 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Flevolander58

Re: Herfst Verrassings Tour 2 November 2014

Bericht#10 » 02 nov 2014, 21:50

mooi dat je weer thuis bent je moest nog een best end naar Montferland
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer