11-11-14Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Flevolander58

11-11-14Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#1 » 11 nov 2014, 03:12

Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Nu het weer wat minder begint te worden hoewel nu ik naar buiten kijk lijkt dat er niet op leek het me leuk om eens terug te kijken naar de door mij georganiseerde toertjes van dit jaar want zat laatst eens te brainstormen over wat ik nu allemaal had georganisserd en was het overzicht een beetje kwijt nou schijnt dat weer een rede te hebben hoorde ik van de week op de radio want als je shiftdiensten draait dan gaat je brain langzamerhand achteruit nu werkt dat ook wel in je voordeel want als in nu iets vergeet thuis verwijs ik Lydia naar het artikel in de volkskrant http://www.volkskrant.nl/wetenschap/bre ... ~a3781968/
Begonnen in Januari
26-01-2014 Snertmeeting met wintertour
Afbeelding
Een snertmeeting met eten aan huis organiseren kan dit?,Ja zeker kan dit want het was al de 3e keer dat we de lekkere snert van Lydia mijn vrouw konden proeven en omdat het zo gezellig was gaan we het in Januari wederom doen voor de 4e x
Afbeelding

29-03-2014 Verrassingstour
Door het mooie weer gegrepen op het laatste moment een verrassingstour uitgezet met start en finish bij het al om bekende Regthuis in Muiderberg
Afbeelding
en de tour bracht ons via Hilversum en Utrecht richting Culemborg om daar de Lek te volgen richting Wijk bij Duurstede om daar via de bossen van Utrecht terug te keren naar Muiderberg
Afbeelding
Afbeelding


18-05-2014 Utrechtse Heuvelrug tour
Afbeelding
Dit was de grootse tour met maar liefst 31 scooters achter me aan dwars over de heuvels van de Utrechtse Heuvelrug
Afbeelding
met start en finish in Zeist
Afbeelding
Afbeelding

06-09 Juni-2014 Vierdaagse in het Teutoburgerwald(Dtsl.)

Afbeelding
Voor de 3e keer al weer naar Bad Laer in het Teutoburgerwald(2 x onder KTN vlag en nu onder STN)en wat hebben we het naar ons zin gehad
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
met prachtige uitzichten en hoge temperaturen met goed eten en drinken en we zijn er voorlopig nog niet uit gekeken

05-07-2014 De STN Groene Hart Tour 2014
Afbeelding
Afbeelding
De start en Finish lag bij Mi-amigo in Alphen aan den Rijn en deze prachtige tour bracht ons o.a in de prachtige Meye en toen via Woerden naar de Hollandse IJssel door de Reeuwijkse plassen en het tuinbouw gebied van Boskoop /Hazerswoude via Koudekerk,Woubrugge ons via Ter Aar terug in Alphen
Afbeelding
Afbeelding

26-07-2014 De Friese meren tocht
Afbeelding
De start en finish van deze tocht was in Lemmer deze tocht was maar liefst 160 km langs prachtige meren,sloten vaarten ,dorpjes en mooie stadjes en kleine pontjes
Afbeelding
en is zeker voor herhaling vatbaar in 2015 en het heeft ons nog een nieuw lid opgebracht waar Anton ons met verbazing voorbij zag komen rijden
Afbeelding
Afbeelding

31-08-2014 De Grote Heide tour
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ja de heide in bloei dus tijd voor een echte heide tocht met start in Harderwijk bij broodje Kok waar we dwars over de Veluwe naar de Posbank reden om vandaar via o.a Oosterbeek uit te komen bij de mooie historische hei bij ede om vandaar binnendoor terug te keren in Flevoland met Finish onderaan de Hollandse brug in Almere


06-09-2014 Rondje Noord Holland Texel
Afbeelding
Een doordeweekse toch naar Texel met 2 voorrijders waarbij Siem het kopwerk deed in Noord Holland via o.a Alkmaar en langs het Noord Hollands Kanaal en ik het kopwerk deed in het rondje Texel
Afbeelding
en Siem weer terug in Noord Holland waar we op mijn verzoek de hele kustlijn hebben gevolgd tot aan IJmuiden e wat hadden we prachtig weer deze dag
Afbeelding

Afbeelding
28-09-2014 De Tour naar DBS in Den Bosch
Afbeelding
De tour naar de DBS meeting om daar hun 5 –jarig bestaan te vieren in Den Bosch via Utrecht,Culemborg en Geldermalsen met wederom
Afbeelding
prachtig weer was dit en hele leuke dag.
Afbeelding
Afbeelding

02-11-2014 De Herfst verrassings Tour 2014
Afbeelding
Nog vers in het geheugen liggend met start en Finish in wederom het Regthuis in Muiderberg en een lunch in een ander Regthuis in Breukelen via een route langs en door het Naardermeer en de vecht tot in Breukelen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaar richting de kromme Mijdrecht te rijden met een flinke boog om de Vinkeveense plassen langs de waver via Abcoude en Weesp terug naar Muiderberg
Afbeelding
mijn uitgezette verrassingstour
Hiermee kwam er een eind aan een prachtig tour seizoen
Al met al een best wel indrukkende lijst sta er eigenlijk zelf verbaast van dat het er zoveel zijn hahaha,maar heb het met veel plezier gedaan .
Of 2015 ook weer zo’n lijst zal krijgen weet ik nog niet omdat een aantal leden de smaak te pakken hebben gekregen zodat de ruimte op de agenda steeds beperkter wordt maar dat zien we volgend jaar wel weer ieder geval staat de Happy snertmeeting weer op de agenda en de flevolandse bollentour 2015 en natuurlijk de 4 daagse naar het Teutoburgerwald verder wil ik weer een tour in Friesland organiseren eentje in het Montferland en misschien eentje in Drente ow ja ook nog eentje rondom bergeyk :D en Belgie
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#2 » 11 nov 2014, 09:06

nou wouter drenthe was ik ook nog van plan en ik wilde de leden graag het hoge land laten zien delfzijl de hangende keukens in appingedam enz.
de eemshaven en nog meer ruime lege polders..
maar jou lijst is echt indrukwekkend te noemen en een smaakmaker van de eerste orde
groet
roefl
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#3 » 11 nov 2014, 10:33

Een mooi overzicht Wouter. Ik heb 5 van je tourtjes (gedeeltelijk) meegereden.Ze waren zeker de moeite waard. Hopelijk volgend jaar weer. 8-)
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#4 » 11 nov 2014, 10:51

Nou wouter de agenda voor 2015 is al bijna vol wat je nu al gepland heb en wat nog gaat komen in het komende jaar!
We wensen je daar mooi weer bij, maar die tourriten die ik mee gereden hebt zijn altijd nog zonnig verlopen dus wie weet voor komend jaar.
Succes er mee jongeman. ;)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#5 » 11 nov 2014, 11:03

Mooi gedaan Wouter

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#6 » 11 nov 2014, 11:06

Zo weinig gereden dit jaar...dus dat word volgend jaar een grote inhaal slag ;)

En wat ik gereden heb....smaakte naar veel meer :mrgreen:

Dus kom maar op Wouter :lol: :lol: :mrgreen:
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Flevolander58

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#7 » 11 nov 2014, 13:31

kuya schreef:Nou wouter de agenda voor 2015 is al bijna vol wat je nu al gepland heb en wat nog gaat komen in het komende jaar!
We wensen je daar mooi weer bij, maar die tourriten die ik mee gereden hebt zijn altijd nog zonnig verlopen dus wie weet voor komend jaar.
Succes er mee jongeman. ;)

Daar zat ik dus ook nog aan te denken Hans heb geen een tour eigenlijk regen gehad zelfs de grote heide tour waar het de hele dag dreigde reden we steeds redelijk tussen de buien door :D
0 x

Flevolander58

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#8 » 11 nov 2014, 13:35

tomosje schreef:nou wouter drenthe was ik ook nog van plan en ik wilde de leden graag het hoge land laten zien delfzijl de hangende keukens in appingedam enz.
de eemshaven en nog meer ruime lege polders..
maar jou lijst is echt indrukwekkend te noemen en een smaakmaker van de eerste orde
groet
roefl

Nou Roelf als het enigzins goed uitkomt met mijn ?ooster kom ik graag een keer naar groningen toe want in Groningen en Limburg ben ik nog nooit met de scooter geweest :oops:
0 x

Eric L

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#9 » 11 nov 2014, 15:38

Je hebt goed je best gedaan dit jaar.
Volgend jaar weer?
Dan ga ik beslist een keer met je mee.
0 x

Stephan

Re: Evaluatie de door mij georganiseerde toeren in 2014

Bericht#10 » 11 nov 2014, 16:32

Bij de meeste tourtjes waren wij/was ik erbij :mrgreen:
En kijk er met veel plezier op terug.
Zeker de mooie plaatsjes die je altijd uitkiest kan ik zeer waarderen.

Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij waar mogelijk!

Bedankt voor het organiseren van deze tourtochten Wouter, en uiteraard niet Wouter alleen, iedereen die vanaf oprichting STN wat heeft georganiseerd bedankt! Het wordt waanzinnig gewaardeerd..!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer