23-11-14 DBS Minimeeting verslag

TK E

23-11-14 DBS Minimeeting verslag

Bericht#1 » 23 nov 2014, 19:28

Hier mijn verslag van de Mini meeting samen met de DBS om lekker pannenkoeken te gaan eten in Vuren........

Als eerste had ik maar gezegd om het onder voorbehoud te gaan doen want je weet tenslotte niet wat het weer gaat doen.......maar gezien de dag vandaag moet ik zeggen dat het heerlijk weer was om te gaan toeren........vanuit Soesterberg was het maar 55 km en tot mijn verbazing ging het zo snel dat ik er 1 uur en 5 min over heb gedaan.........zelf uitgerekend zou ik er ongeveer 1 uur en 30 min over doen.....maar ik denk dat de Buffel goed bezig was.. :mrgreen:

Afbeelding

Bij aankomst zag ik dat Gerhard en Tineke ook net gearriveerd waren en als enigste (brom)scooter tussen al die (motor)scooters voelde dat toch wel een beetje vreemd.......maar sommige herkende ik nog van de vijf jarige DBS feestje dus het ijs was zo gesmolten.......zeg ik maar......
Gerhard was nog moe van de heenrit........denk ik (het is niet zo goed te zien maar op deze foto was hij druk aan het gapen)
Afbeelding

Nadat iedereen er was zijn we naar binnen gegaan en hebben we lekker gegeten en gedronken.....

Afbeelding

Afbeelding

Gerhard was denk ik in een goed gesprek beland......al hoewel als ik het zo zie weet ik het niet :mrgreen: .....hahaha

Afbeelding

En ja mijn pannenkoek was zo op.......een ouderwetse met spek....hhmmmmm

Afbeelding

Al met al heb ik een leuke dag gehad.......lekker gekletst over brom en motor scooters......en voor mij is best wel een nieuw idee ontstaan om dit best wel vaker te gaan doen.......indien er een oproep komt om samen ergens een meeting te houden alleen om te gaan eten of iets dergelijks dan kom ik zeker langs.......de Tour heb ik dan al gehad met de heen en terugreis.......

Al met al een leuke dag wat zeker voor herhaling vatbaar is......
DBS bedankt voor de uitnodiging........ik vond het een geslaagde dag.
TK E
0 x

Gerhard

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#2 » 23 nov 2014, 20:00

Albert schreef:Weet je wel zeker dat het 55 kilometer was want dat is toch eigenlijk onmogelijk in iets meer dan een uur...?
Tonny draaide z'n gas open in Soesterberg en deed 'm in Vuren pas weer dicht ;-)

Maar, inderdaad een leuke dag gehad. Zoals ik op het DBS forum ook al schreef; lekker eten met leuke mensen, wat wil een mens nog meer?
Op de heenweg hadden we alleen de snelweg genomen maar op de terugweg hebben we mooi landelijk langs de rivier de Linge gereden tot dat de schemer inviel, toen zijn we bij Kerk-Avezaath (bij Tiel) de A15 opgegaan en vervolgens via de A50 en A1 naar Enschede. Rond 18.00 waren weer thuis met 365 kilometer op de teller. Wat je al niet voor een pannenkoek over moet hebben.

En, Tonny, je hebt gelijk. Een minimeeting zoals deze (met maxi-opkomst overigens) waar we alleen maar even samen wat eten, drinken en kletsen zonder dat er een tour aan vast zit, dat kan prima! En je kunt het meestal ook nog op vrij korte termijn realiseren.
0 x

TK E

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#3 » 23 nov 2014, 20:04

Een nieuw idee is born.....
En ja ook ik ben best wel verbaast dat ik er zo snel over heb kunnen doen......maar ik denk dat de landweggetjes best wel ideaal zijn want je rijd gewoon volgas......
0 x

Stephan

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#4 » 23 nov 2014, 20:10

DBS is vanaf dag 1 een goede inspiratiebron geweest....touren leuk, prima, maar ook tijd nemen om gezellig bij elkaar te komen en samen wat te eten.
Ik weet nog dat in mijn tijdperk bij en andere club ik om de oren geslagen kreeg dat het een tourclub (lees kilometer vreten) was en alles wat anders was eigenlijk niet hoorde.

Dus ook wij hopen op meer leuke mimimeetings bij de club :mrgreen:

De STN opkomst was wellicht niet erg groot, echter door Tonny (en een stukje Tineke en Gerhard) waren we toch vertegenwoordigd, waarvoor dank!
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#5 » 23 nov 2014, 20:13

Bij deze geboren:

De Snack & Tour Club :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#6 » 23 nov 2014, 22:21

HaagseTweet schreef:Bij deze geboren:

De Snack & Tour Club :lol: :lol: :lol: :lol:


Aangenomen :mrgreen:
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#7 » 23 nov 2014, 22:26

altijd een leuk Idee gewoon afspreken en iedereen rijd er op zijn of haar gelegenheid naar toe

even wat eten en lekker kleppen en dan weer op thuis af.

wij zien dat wel zitten.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#8 » 24 nov 2014, 00:53

Mooi gedaan mensen.

Leuke foto's en verslag.

Het idee is idd echt leuk om te doen.

Mtvrgrt kees
0 x

Gerhard

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#9 » 24 nov 2014, 04:34

Op het DBS-forum staat nog een leuk filmpje van deze mini meeting.

http://www.youtube.com/watch?v=pkeh1fwiXYs
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#10 » 24 nov 2014, 09:06

Mooi filmpje. Volgens mij is er een selfie stick gebruikt om boven langs de tafel te filmen.

Leuk gedaan.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer