23-11-14 DBS Minimeeting verslag

Tineke

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#11 » 24 nov 2014, 10:10

Het lag in de planning om op de heenweg het eerste stuk via de snelweg te rijden en het laatste stuk via de binnendoor wegen. Onderweg kwamen we er achter dat als we de binnendoor wegen zouden nemen het qua tijd krap zou worden om op tijd aan te komen. Dus dan maar het hele stuk over de snelweg en daar een beetje vroeger aankomen. Het laatste stukje reed er een andere motor achter ons en het bleek dat hij één van de club was. We kwamen daar samen met hem als eerste aan maar we hadden de motor amper geparkeerd en de groep uit het zuiden kwam aan. Die waren erg te spreken over de mooie route die ze hadden gereden. De rest druppelde ook als snel binnen. Tja en Tonny stond daar als enigste met zijn brommer tussen al die motoren. Heel jammer dat er niet meer STNners aanwezig waren. Alhoewel de groep groot genoeg was en de sfeer heel goed.

Binnen was het aangenaam warm en daar schoven we aan aan één lange tafel. Daar bestelde we een drankje en in de tussentijd wachten op de pannenkoeken of wat men besteld had. Ik vond mijn pannenkoek verrassend lekker. En ik geloof dat iedereen tevreden was met wat er op zijn bordje lag. Gezellig was het zeker en voor je het weet is het weer tijd om naar huis te gaan. Dit keer gingen we wel een stuk via een toeristische route. Heel mooie omgeving. Helaas schiet dat qua tijd niet erg op waardoor we op een gegeven moment toch maar besloten om de snelweg weer op te gaan.

Echt een heel geslaagde dag gehad met fijne mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het verbaast mij een beetje dat men reageert alsof het een nieuw idee is om iets te organiseren zonder tourtochtje er aan vast. Want volgens mij is dit niet helemaal nieuw. Maar zeker leuk als er af en toe zo iets georganiseerd gaat worden. Ik ben wel te porren voor een Snack & Tour Club. :D
0 x

Gerhard

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#12 » 27 nov 2014, 15:09

motormuis schreef:Mooi filmpje. Volgens mij is er een selfie stick gebruikt om boven langs de tafel te filmen.
Nee hoor, de maker er van was 'van nature' gezegend met lange armen.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#13 » 27 nov 2014, 17:40

:lol: :lol: :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Scoot_020

Re: 23 november DBS Minimeeting verslag

Bericht#14 » 15 dec 2014, 19:52

Tineke schreef:
Echt een heel geslaagde dag gehad met fijne mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het verbaast mij een beetje dat men reageert alsof het een nieuw idee is om iets te organiseren zonder tourtochtje er aan vast. Want volgens mij is dit niet helemaal nieuw. Maar zeker leuk als er af en toe zo iets georganiseerd gaat worden. Ik ben wel te porren voor een Snack & Tour Club. :D


Ik lees dit nu pas maar ook volgens mij is dit voor STN zeker niet nieuw.

Niet alleen de "schuif 'm er maar in 'burger'" in IJmuiden maar ook de mini Tiger Woods sessie in Lage Vuursche waren volgens mij zeer geslaagde meetings waar het toeren van ondergeschikt belang leek. En dan zijn er nog de "technische meetings" bij mij om de hoek, waar jullie ook met een hoop hobbyisten aanwezig zijn.

Dus .......... waar en wanneer?
0 x

TK E

Re: 23-11-14 DBS Minimeeting verslag

Bericht#15 » 15 dec 2014, 19:59

Ik denk dat dat wel goed gaat komen.......nog effe afwachten denk ik.....
TK E
0 x

Guido

Re: 23-11-14 DBS Minimeeting verslag

Bericht#16 » 20 dec 2014, 00:45

Grappig te zien hoe dingen zich ontwikkelen.
Wij vinden het altijd zeer bijzonder als er leden van jullie op DBS bijeenkomsten verschijnen.Het zijn vaak toch hele afstanden en lange ritten voor jullie.
Leuk dat jullie ook hier vertegenwoordigd in de vorm van TK E en Gerhard en Tineke. Al zijn die laatste twee al volop ingeburgerd bij DBS.

Minimeeting is een leuke manier om elkaar wat vaker te treffen, dus top dat jullie dit ook gaan invoeren.
Alvast veel plezier, en wie weet komen er dan ook DBS rijders meehappen.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer