27-11-14 Ritje Liempde

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

27-11-14 Ritje Liempde

Bericht#1 » 27 nov 2014, 20:58

Vandaag een ritje naar Liempde gemaakt en een bakkie wezen doen bij de Scooter en Bike Shop.
Had Alwin beloofd om zijn oude bagagedrager van zijn New Dink op te halen.
Aangezien ik regelmatig met een fiets(vis)karretje rond rijdt, vond ik mijn bestaande kofferdrager een beetje te zwakjes.
Dus.... vanmorgen tegen 8 uur via de Moerdijkbrug, Raamsdonksveer, Udenhout en Boxtel aangekomen in Liempde.
Piet en Alwin zaten al aan de koffie, dus ik kon gelijk aan schuiven.
Op advies van Alwin de kofferdrager direct ter plaatse maar gemonteerd.
Sleutelende weg kwamen ook Eric uit Soesterberg en Kees van Bergen binnen gestapt.
De scoot van Eric had een beurtje nodig en Kees had trek in koffie :mrgreen:
Helaas kreeg Eric een telefoontje dat zijn vrouw Bea een ongeluk had gehad met de scooter.
Dus werd de ND van Eric weer rijklaar gemaakt, waarna hij weer snel terug kon naar Soesterberg.
Kreeg zonet een telefoontje van Eric dat Bea haar bovenarm heeft gebroken en voorlopig daar wel even zoet mee is.
Bea, heel veel sterkte en beterschap en Eric, schortje om en in de verpleging ;)
Rond het middaguur ben ook ik weer op de ND gestapt om Heerjansdam weer op te zoeken.
Temperatuur was best aangenaam vandaag en de beloofde 40% regen heb ik gelukkig gemist.
Als ik even na 3uur de achtertuin weer instuurt, met bijna 190km weer op de teller, begint het zachtjes te regenen 8-)
Je moet ook af en toe een beetje mazzel hebben :mrgreen:
Wil Alwin verder nog bedanken voor de drager, Piet voor de gastvrijheid en de koffie en Kees en Eric voor alle goede zorgen.
En.. zou ik bijna vergeten, Eric nog bedankt voor het plaatje aluminium voor mijn gril, keurig pas gemaakt en al, toppie !!
Laatst gewijzigd door Bram op 30 nov 2014, 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x

TK E

Re: Ritje Liempde

Bericht#2 » 27 nov 2014, 21:33

Ziet er goed uit.......en ondanks de slechte mededeling voor Eric hoop ik dat jullie een leuke meeting hebben gehad....
TK E
0 x

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: Ritje Liempde

Bericht#3 » 27 nov 2014, 23:13

Vooral die laatste foto zag ik niet aankomen......
Leuke actie Bram :lol: :lol: :lol:
Hoop dat je veel plezier hebt van je drager!

Groeten uit het Brabantse Boxtel
0 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Ritje Liempde

Bericht#4 » 28 nov 2014, 01:49

Mooi gedaan Bram. De humor zat er idd in totdat Eric een tel kreeg.

De koffie smaakte ook lekker.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer