Komt er nog een tour?

Alles over de (komende) STN Jaarmeeting
Davey

Komt er nog een tour?

Bericht#1 » 14 dec 2020, 10:06

Hey allemaal, :)

Ik heb een toffe tweedehands scootertje gekocht. Zal binnenkort een fotootje plaatsen. Hij is eigenlijk te klein voor mij (ben twee meter lang), maar hij loopt als een trein!!! IK heb het geluk gehad dat ik hem over kon nemen van een kenner die erin handelt. Staat 2500 KM op de teller. Kan natuurlijk teruggedraaid zijn o.i.d., maar daar kom je toch nooit achter. :alien:

Heb de stationairschroef een beetje aangedraaid omdat hij onderweg naar huis tweemaal was uitgevallen. Nu is dat gelukkig gefixt. :P Was ook irritant bij het lostlaten van het gas, omdat hij dan te snel zijn snelheid verliest. Hij is 70cc, dus hij trekt lekker snel op. De maximale GPS snelheid die ik tot nu toe gemeten heb ik 43, maar het zou ook hoger kunnen zijn zonder tegenwind. :sct1:

Maar het lijkt me super tof om een keer mee te gaan met een tour, dus ik was even benieuwd of er nog plannen voor zijn en wie dat soort dingen voorstelt hier op het forum.

Tnx!
0 x
Vrrrrrroem! Hngggggg! :D :moto2: :sct1: :sct1:

Jo&Marian

Re: Komt er nog een tour?

Bericht#2 » 14 dec 2020, 17:09

Kijk/luister vanavond maar even naar onze premier, dan wordt je laatste vraag beantwoord!

Touren???? :nono2:
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Caferacer1974

Bericht#3 » 15 dec 2020, 07:03

Is het een snor of bromscooter wat je gekocht hebt?
0 x

René K

Bericht#4 » 15 dec 2020, 10:08

Misschien ook leuk om te weten ter afwachting van een foto wat voor een toffe merk scootertje is het?
0 x

Heinz

Bericht#5 » 16 dec 2020, 09:20

Caferacer1974 schreef:Is het een snor of bromscooter wat je gekocht hebt?

Lijkt me een snorscooter als je met 70cc 43 km/h gps haalt.
0 x
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Caferacer1974

Bericht#6 » 17 dec 2020, 10:34

Dat denk ik ook, en dan heeft hij blijkbaar weinig geleerd van zijn voorgaand ongeval.
0 x

Marco058

Bericht#7 » 17 dec 2020, 12:25

Een 70cc die maar 43 loopt? Wat is dan het nut van een 70cc eronder hangen.. wat sneller optrekken lukt ook prima op een andere manier die wel legaal is en ook nog eens veel goedkoper :?: een snor 50cc krijg je ook zo op deze snelheid, maar dat is mij te gevaarlijk zonder helm.
0 x
- Hanway RAW 50
- Chinese Peugeot V-clic clone

Social Media

Terug naar “STN Jaarmeeting 2020”