Piaggio New Liberty (S) Review topic

Supreme81

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#441 » 10 jan 2019, 19:31

Roy schreef:Mijn bagagehaak is na intensief gebruik in de afgelopen 2 jaar een beetje lam geworden en daardoor sluit hij niet goed meer, ik zou deze graag vervangen heeft iemand dit al eerder gedaan?

groetjes Roy

Beste Roy,

Zou gewoon even langs de dealer gaan. Die heeft dat misschien zo geregeld.
0 x

Roy

Bericht#442 » 22 jan 2019, 16:19

Vandaag mijn eerste schuiver gemaakt met de scooter op de terugweg van school gelukkig valt de schade aan mij en de scooter mee maar dit was voor mij de eerste en de laatste keer scooteren met sneeuw je kunt heel moeilijk gas doseren met de scooter, met de bromfiets kun je nog rustig op de koppeling rijden dat kan met scooter niet!

Krassen op voetstep en bagagerek maar valt gelukkig mee maar wel zonde.
0 x
Dag record 153,4 km :sct1:

Piaggio New Liberty 2016 midnight blue

Supreme81

Bericht#443 » 22 jan 2019, 17:45

Roy schreef:Vandaag mijn eerste schuiver gemaakt met de scooter op de terugweg van school gelukkig valt de schade aan mij en de scooter mee maar dit was voor mij de eerste en de laatste keer scooteren met sneeuw je kunt heel moeilijk gas doseren met de scooter, met de bromfiets kun je nog rustig op de koppeling rijden dat kan met scooter niet!

Krassen op voetstep en bagagerek maar valt gelukkig mee maar wel zonde.

Beste Roy.

Dat is wel erg vervelend zeg. Gelukkig niets ernstigs gebeurd al zijn krassen altijd wel zonde.
Vandaag ook met de Liberty door de sneeuw gereden maar moet zeggen dat het prima ging. Heb Michelin winter banden en die behouden goed grip. In de bochten is altijd oppassen geblazen natuurlijk. Ongelukje zit in een klein hoekje. Dat heb jij ervaren..
1 x

Roy

Bericht#444 » 02 feb 2019, 14:27

Heeft iemand ervaring met stof in zijn teller, hoe kan het er inkomen? Zat er al toen ik hem kocht maar vindt het nogal vreemd had t nog nooit gezien.
0 x

Supreme81

Bericht#445 » 02 feb 2019, 15:17

Roy schreef:Heeft iemand ervaring met stof in zijn teller, hoe kan het er inkomen? Zat er al toen ik hem kocht maar vindt het nogal vreemd had t nog nooit gezien.

Nee. Geen ervaring mee. Lijkt me ook niet normaal. Is het heel erg hinderlijk..? Heb je deze Liberty nieuw gekocht...?
0 x

Roy

Bericht#446 » 02 feb 2019, 18:44

Hij van 2016 ik heb hem sinds september is niet hinderlijk hoor, vondt het alleen vreemd nooit eerder gezien
0 x

Supreme81

Bericht#447 » 02 feb 2019, 19:14

Roy schreef:Hij van 2016 ik heb hem sinds september is niet hinderlijk hoor, vondt het alleen vreemd nooit eerder gezien

Snap ik. Nooit je dealer ermee geconfronteerd...?
0 x

Roy

Bericht#448 » 02 feb 2019, 21:03

Haha ik heb geen dealer ben een arme student doe bijna alles zelf!!! Of met hulp van een vriend die monteur is maar de teller doet het daar gaat het om!
0 x

Supreme81

Bericht#449 » 02 feb 2019, 22:10

Roy schreef:Haha ik heb geen dealer ben een arme student doe bijna alles zelf!!! Of met hulp van een vriend die monteur is maar de teller doet het daar gaat het om!

Idd. Als hij maar werkt!
0 x

JMans

Bericht#450 » 02 feb 2019, 22:20

Roy schreef:Wat is volgens jullie de juiste bandenspanning voor de scooter? Ik heb momenteel 2 bar voor en 2,2 achter maar vraag mij af wat aanbevolen is kon het niet vinden op Google!

Beetje laat maar het onderhoudsboekje zegt:
voor: 2,2 Bar
achter 2,4 Bar (2,5 met passagier)

Dat is wel voor model 2018 Liberty S EURO 4.

Maar zo precies hoeft het allemaal niet, alles richting de 2 Bar is prima.
0 x

Social Media

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”