Piaggio New Liberty (S) Review topic

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#611 » 22 aug 2019, 06:40

Het lijkt mij voldoende en juiste info van o.a YouTube "vol gas met Joey" , de 2 filmpjes over de Liberty .
Maar ik ben ook wel benieuwd naar uw ervaring met andere type koppelingsrollen, we lezen het wel t.z.t.
Altijd leuk om andermans ervaringen over een scooter te lezen. :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#612 » 23 aug 2019, 16:59

vandaag heb ik mijn dagrecord verbroken met maarliefst 100 meter, van 153,3 km naar 153,4 km!

ik ben aan het oefenen voor mogelijk buitenland ritjes
1 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#613 » 23 aug 2019, 17:05

Roy schreef:Ik krijg binnenkort dr pulleys in de scooter om te kijken of dit rustiger en vlotter rijd 56gps, mijn ervaringen ga ik hier delen!!!

ook ben ik van plan om een USB oplader het handschoenkastje te maken heeft iemand van jullie dit eerder gedaan?

ben benieuwd

groetjes Roy


Ja ik had een Liberty mijn dealer heeft daar usb in geplaatst. Ging prima, inbouwen wat lastiger kapwerk zit gecompliceerd in elkaar.
0 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#614 » 23 aug 2019, 17:45

Roy schreef:Ik krijg binnenkort dr pulleys in de scooter om te kijken of dit rustiger en vlotter rijd 56gps, mijn ervaringen ga ik hier delen!!!
ook ben ik van plan om een USB oplader het handschoenkastje te maken heeft iemand van jullie dit eerder gedaan?
ben benieuwd

groetjes Roy

Ik heb het zelf gedaan maar wel met een relais er tussen. Contant aan scooter starten en op dat moment krijgt het relais spanning van de dynamo welke ik met één diode ertussen heb zitten om er gelijkstroom van te maken. Kan dus niet mijn accu leeg trekken. ::- Heb een oude fietsband gebruikt om te voorkomen dat aan de achterzijde eventuele regenwater dat op spat kortsluiting kan veroorzaken'. Usb is via het relais rechtstreeks aangesloten op de accu met een 3A. zekering
Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#615 » 23 aug 2019, 18:50

dank u voor de uitleg, was het lastig om er bij te komen?
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#616 » 25 aug 2019, 14:58

Wat is lastig, schroeven aan de binnenzijde allemaal los schroeven. Aan de voorzijde zit een gedeelte waar het logo op zit deze moet je gedeeltelijk naar boven werken en dan aan de onderzijde iets optillen. Dan kun je dat gedeelte verwijderen. Daaronder zit een bout die je los moet maken. Dan nog 4 schroeven die de linker en rechterzijde met elkaar verbind aan de voorzijde bij het spatbord. Onderin bij de treeplank zowel links als rechts één schroef of boutje. Deze onderkant zit vast met een oog verbinding dus die moer je iets naar je buiten werken en naar voren om dit los te krijgen. Natuurlijk ook de draden van de knipperlichten moeten los of de lamp inclusief fittingen. Dan heb je alle ruimte :neh!: Het is even wat werk :roll:
0 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#617 » 25 aug 2019, 15:46

Beetje of topic. Ik heb voor de liefhebber nog Dr Pulley’s liggen. Zijn alleen een keer gebruikt om te testen. Denk 20km mee gereden. Dus niks.
Tevens nog een setje nieuwe knipperlichten voor de Liberty..

Voor interesse graag een pb...
0 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#618 » 27 aug 2019, 17:06

ik vraag mij iets af vele van ons rijden met Malossi vario waaronder ik, hier zit een langere vario bus bij waardoor de scooter sneller kan.

Stel ik maak gebruik van de orginele piaggio vario met deze bus heb ik dan niet hetzelfde resultaat?

groetjes Roy
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#619 » 27 aug 2019, 18:57

Volgens mij is het andersom malossi vario met piaggio bus voor meer topsnelheid.
En die bus zal korter zijn.
0 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#620 » 27 aug 2019, 22:47

dankje Remco dat wist ik niet meer
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer