Out Of The Blue - Meer blauw op straat - Eerste mijlpaal - Verbruiksmonitor

MelvinLX150

Re: Out Of The Blue - Meer blauw op straat

Bericht#51 » 26 aug 2016, 20:43

Is toch een geweldig mooie scooter vooral in deze kleur! Moet wel vorstelijk rijden!
0 x
:sct1:

Gerhard

Bericht#52 » 26 aug 2016, 21:10

Dankjewel voor de leuke reacties. Ik ben zelf erg in m’n nopjes met deze nieuwe fiets. Jammer is wel dat dit de laatste dag van mijn vakantie is en dat ik de komende week beslist geen vrij kan krijgen. Ik heb dan maandag 5 september los kunnen peuteren als vrije dag om naar de RDW te gaan en alles qua tenaamstelling, kentekenbewijs, import en andere zooi te regelen. Dan gaan er nog ongeveer 4 dagen over heen eer dat ik het kentekenbewijs heb, dan nog een kentekenplaat laten maken en natuurlijk de zooi verzekeren. Tot die tijd is het alleen kijken, kijken en niet aankomen (lees: rijden).
Mooi tijd om het brommerke in de was te zetten en ‘m super glimmend op te poetsen zo dat ‘t pijn aan je ogen doet.
5 x

Eric L

Bericht#53 » 26 aug 2016, 21:38

'T is echt wel een prachtige scooter.
Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van het 2 takt blok wat eronder hangt.
Maar ja, nu ben ik echt wel een 4 takt freak.
En als het even kan, injectie natuurlijk want dat rijdt super... 8-)

Veel poets plezier. ;)
0 x

Gerhard

Bericht#54 » 26 aug 2016, 21:48

@Eric L - Voor mannen van mijn formaat (kuch!) is er qua grootte nou eenmaal weinig keuze. Alleen de New Dink (4t) komt een beetje in de buurt maar is uiteindelijk toch te krap voor mij (stuur te laag). De Django (ook te krap en stuur te laag) en de Citystar zijn de enigste die in de buurt komen en die zijn helaas ook 2-takt. Maar.., ik mag er dan wel weer Amsterdam mee in, gezien z'n bouwjaar, dat dan weer wel.

Tot morgen (op mijn oude Grand Dink).
0 x

Trucker49
STN Tourbuffel

Bericht#55 » 26 aug 2016, 21:49

Een mooie kleur blauw Gerhard :mrgreen:

Ik mis wat... de topkoffer...de drager voor de G-Dink...de aansluiting voor je Garming ;)
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Marc

Bericht#56 » 26 aug 2016, 21:51

Prachtige scoot Gerhard. Gave kleur.
0 x
Groeten van Marc & Nel

Piaggio MP3 500 HPE (2021-)
Kymco New Dink (2015- 2021)
AGM VX50 (2014-2015)
Aprillia Habana (2000-2014)
Solex Oto (1983- )
Yamaha DT 50 (1982-1985)
Tomos 4 TL (1981-1982)

Langste rit solo op 1 dag: 473 km (09-08-2015)
Langste rit met Nel achterop op 1 dag: 346 km (24-07-2016)

Eric L

Bericht#57 » 26 aug 2016, 21:53

O ja, daar ben ik het zeker met je eens @Gerhard.
Voor grote, lange/brede mensen is er niet zo heel veel keus en al helemaal niet op 4 takt gebied.
Tijd dat fabrikanten daarin verandering gaan brengen...

Tot morgen.
0 x

StierHerman
Voormalig STN Lid

Bericht#58 » 26 aug 2016, 21:54

't is echt wel een prachtige scooter.
ik ben alleen niet zo gecharmeerd van het 2 takt blok wat eronder hangt.
maar ja, nu ben ik echt wel een 4 takt freak.
en als het even kan, injectie natuurlijk want dat rijdt super... 8-)

een van de weinigen nog eric want wij hebben hier in nederland een groot aanbod van 4t. als ik op de kymco site's van lux en duitsland kijk is het aanbod veelal 2t (ook mijn agility 16+) en ook nog eens een kleiner aanbod. met de woorden van boudewijn de groot is hier langzaamaan de rook om ons hoofd aan het verwdijnen. maar blijft een mooie machine.
0 x

Trucker49
STN Tourbuffel

Bericht#59 » 26 aug 2016, 22:02

StierHerman schreef:
'T is echt wel een prachtige scooter.
Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van het 2 takt blok wat eronder hangt.
Maar ja, nu ben ik echt wel een 4 takt freak.
En als het even kan, injectie natuurlijk want dat rijdt super... 8-)

Een van de weinigen nog Eric want wij hebben hier in Nederland een groot aanbod van 4T. Als ik op de kymco site's van Lux en Duitsland kijk is het aanbod veelal 2T (ook mijn Agility 16+) en ook nog eens een kleiner aanbod. Met de woorden van Boudewijn de Groot is hier langzaamaan de rook om ons hoofd aan het verwdijnen. Maar blijft een mooie machine.

Het is ook geen wonder dat er meer 2-takt is in Duitsland en Luxemburg, deze ''grote scooters'' met 4-takt 50 cc? dat rijd voor geen meter in deze landen ;)
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gerhard

Bericht#60 » 26 aug 2016, 22:35

Trucker49 schreef:Ik mis wat... de topkoffer...de drager voor de G-Dink...de aansluiting voor je Garming ;)

Het Engelse “Out Of The Blue” betekent zoiets als “uit het niets” of “plotseling” en dat is deze aankoop ook. Twee weken geleden was de gedachte om een andere scooter te kopen er nog niet eens. Daarom ook nog niet verdiept in topkoffers en dergelijke. Garmin aansluiting komt er ook maar alles op z’n tijd. Ik kan er de eerste week toch nog niet op rijden dus mooi tijd om even het internet af te struinen voor een mooie topkoffer. Tonny @TK E zei dat Shad mooie systemen levert specifiek voor de G-Dink. Lijkt me ook wel wat. Iemand nog andere suggesties? Ik hoor het graag.
0 x

Social Media

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”