Out Of The Blue - Meer blauw op straat - Eerste mijlpaal - Verbruiksmonitor

Trucker49
STN Tourbuffel

Re: Out Of The Blue - Meer blauw op straat

Bericht#61 » 26 aug 2016, 23:12

Kijk eens bij RAD...daar heb ik mijn koffer vandaan (Givi), ik persoonlijk vind ze mooier dan Shad ;)
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

TK E

Bericht#62 » 27 aug 2016, 07:57

Trucker49 schreef:Kijk eens bij RAD...daar heb ik mijn koffer vandaan (Givi), ik persoonlijk vind ze mooier dan Shad ;)

Het gaat om de koffer drager Cor......en inderdaad heeft GiVi hele mooie koffers
Zelf heb ik nu origineel van Kymco maar een Shad koffer onderdrager schijnt echt heel goed te zitten
Ik kan mij herinneren dat Fabian zo systeem had... En ik heb tegen Gerhard gezegt als hij hem heeft gevonden dan kon hij er direct 2 bestellen.
1 x

joopstern

Bericht#63 » 27 aug 2016, 08:16

ik heb een shad koffer systeem gehad op de citystar werkte perfect moest altijd de topkoffer eraf halen paste anders niet in de schuur nooit geen problemen mee gehad
0 x

tarzanen
Voormalig STN Lid

Bericht#64 » 28 aug 2016, 11:19

Dat is een mooie scooter, zeker met die kleur. SUPER.

Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.
0 x
Grt, René

motormuis
Voormalig STN Lid

Bericht#65 » 28 aug 2016, 13:43

Gefeliciteerd Gerhard.

Wilde het er gister nog met je over babbelen maar helemaal vergeten :oops:

Veilige kmters toegewenst

Mtvrgrt kees
0 x

Gerhard

Bericht#66 » 28 aug 2016, 15:19

motormuis schreef:Wilde het er gister nog met je over babbelen maar helemaal vergeten :oops:

Dank je. Geen probleem, hoor!
Ik heb 'm net effe voor de eerste keer even in de was gezet. Ik heb maar geen foto's gemaakt. De camera gaf foutmelding "Object tè schitterend, kan geen foto maken. Neem contact op met uw Nikon dealer" :)
2 x

TK E

Bericht#67 » 28 aug 2016, 16:17

Dat komt omdat het geen "blauwe " camera is....
1 x

Gerhard

Bericht#68 » 04 sep 2016, 18:36

Heb je een hagelnieuwe G-Dink thuisstaan, kun je er niks mee. Dus dan ga je maar andere dingen verzinnen zoals verdiepen in de technische dingen - door bijvoorbeeld het werkplaatshandboek door te spitten (voor zo ver ik dat met mijn 2 hersencellen snap natuurlijk) - en zoeken naar de ideale manier om de topkoffer te bevestigen (gevonden! is onderweg!). Ook een sigarettenaanstekeraansluiting staat op mijn wensenlijstje en ik had al van verschillende mensen gehoord dat daarvoor af fabriek al voorbereidingen zijn getroffen en wel in het handschoenenvakje linksvoor. Bij nadere inspectie bleek daar inderdaad een rubber dop te zitten die eenmaal verwijderd een perfect gat opleverde voor de inbouw van zo'n contactdoos. Na een tip van @TK E even verder gekeken bij de scooter zélf en met de zaklantaarn door de grille schijnend kon ik ook al een aftakking zien liggen (en met mijn vingers nèt aanraken) van de claxon naar de plek waar het gat zit dus is het waarschijnlijk een klusje van niks om zo'n ding in te bouwen.

Eerst morgen nog naar het RDW in Almelo (moet er om 13.45 uur zijn) voor de 'keuring' en tenaamstelling. In 3 á 4 dagen kan ik dan mijn kentekenbewijs thuis verwachten en kan dan pas waarschijnlijk mijn kentekenplaat laten maken. Dankzij @Joëll199 weet ik nu een kentekenplatenbakker in Enschede die ze 'bakt' waar je bij staat, anders schuift het 'ik-mag-er-eindelijk-mee-de-weg-op moment weer een aantal weken op. :(
2 x

karlheinz

Bericht#69 » 04 sep 2016, 18:43

Ik ben ervoor .Meer blauw op straat !! :lol: :lol:

Afbeelding
0 x

Eric L

Bericht#70 » 04 sep 2016, 18:44

Het is natuurlijk erg pijnlijk voor je dat je er wel na mag kijken en aankomen maar ermee rijden niet.
Maar daar zal spoedig verandering in komen.

Succes morgen jongen! :D
0 x

Social Media

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”