Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Gebruikersavatar
Willem13
Voormalig STN Lid
Berichten: 115

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#451 » 28 mar 2018, 19:36

@Klapband.
Als je echt alle problemen van jou scooter opgelost wilt hebben laat hem dan eens testen op een testbank.
Hierop kun je alle instellingen zien zowel verbruik van brandstof, luchtinlaat, vermogen en natuurlijk je snelheid.
Het heeft voor velen gezorgt voor een oplossing. Ook die van mij en die van mijn zoon.

Wel jammer dat er teveel offtopic is geplaatst en persoonlijk vind het ik het iets te ver gaan. En eerlijk gezegt STN onwaardig.
3 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#452 » 28 mar 2018, 23:37

Ik denk inderdaad dat dat een goede oplossing zou zijn Willem...
Maar volgens mij zitten dat soort testbanken meer in het westen...
0 x

Gebruikersavatar
Willem13
Voormalig STN Lid
Berichten: 115

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#453 » 29 mar 2018, 06:22

Er zijn steeds meer dealers die inmiddels een testbank hebben....
Vaak zit er wel een race achtergrond bij de dealers. Ik zal eens kijk wie er allemaal zo’n testbank hebben (moet wel effe zoeken) :roll:
Vaak is het zo dat een dealer zelf eerst een testrit uitvoert en bij twijfel komt de testbank.
0 x

Gebruikersavatar
DarkMatter1980
Berichten: 78

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#454 » 29 mar 2018, 07:29

Ik ben gewoon een eikel dus ja ik ga snel mee in dit soort dingen.. daarbij gelaten als het bij mij gebeurd zal ik er geen nacht minder van slapen. Ik kan niet voor klapband denken dus ik kan ook niet zeggen of hij het erg vind of niet daar zal ik toch op een reactie van hem op dit alles moeten wachten. Of dit erg is mijn mening is van niet en forumwaardig is net hoe serieus je jezelf ziet.
Dus bij deze i am out .. voor dit topic dan en wens Klapband veel succes met zijn "project".
1 x

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#455 » 29 mar 2018, 08:11

Je kan het ook zo bekijken.
Klapband heeft een niet alledaagse manier van rijden, werken, handelen, bekijken. Hij wil dat met ons delen. Vraagt van ons geen inspanning, is niemand tot last.
Ik lees, weliswaar met stijgende verbazing, zijn bijdragen. Ik vindt ze verwonderlijk en soms nogal ....experimenteel. Ik ervaar een andere manier van technisch naar een scooter kijken. Het is niet de mijne, maar ik leer ervan. Al was het maar hoe het dikwijls niet moet.
Ik zou het zeer jammer vinden als Klapband zou ophouden zijn "anderse" bijdragen te leveren. Ik ben namelijk nooit te oud om te leren hoe het (niet) moet.
4 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#456 » 29 mar 2018, 12:52

Volgende maand een leuke update.. Heb inmiddels een deel ervan in bestelling staan. :thumbsup:
4 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#457 » 29 mar 2018, 16:34

Dhr. Klapband denk ook, laat ze maar kletsen, maar we kijken er weer naar uit. :D
2 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#458 » 29 mar 2018, 19:37

Hoi klapband
Al plaag ik je soms
Ik vind je een goede gast zoals je met alle opmerkingen omgaat
Hoop dat je scooter zo word zoals jij hem wilt
En blijf jezelf
Groet Martin
0 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#459 » 14 apr 2018, 17:29

Net even de hoofdsproeier aangepast van 78 naar 80.. Dit wegens het rijden ik ondervind dat in bepaalde gebieden ik merkte dat het mengsel wat schraler werd dan dit de bedoeling was.


Ik had de volgende problemen.

1. Bij volgas (en dan in de versnelde opbouw van de toeren) merkte ik dat tot 20 km/u op de teller wel vlot verliep en daarna ineens met rustige toeren af zwakte.

2. Hierdoor blijf hij ineens in toeren treuzelen rond de 30 a 40km/u op de teller.. En liep dan ook even niet door *blijft dan even hangen).. Waarna boven de 40km/u weer rustig door liep.

3. Bij vertrekken de motor vaak lui is om weg te komen..


Hoe is het dan nu? met sproeier 80?

1. Bij volgas (in de versnelde opbouw van de toeren) loopt hij nu prachtig versneld door naar de 40km/u op de teller.

2. Het treuzelen is er zo goed als eruit (loopt nou gewoon door, ook al is het af en toe nog niet snel genoeg)

3. Dit heb ik nog niet getest. Maar zal het in de gaten houden als ik naar me werk ga.
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#460 » 14 apr 2018, 17:42

Gelukkig, misschien nu licht aan de einde van de tunnel.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer