Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#541 » 20 jun 2019, 06:38



Klapband schreef:He dat valt even tegen. :rlol: :baf: :lol2:

Heb je dat bericht nou serieus lopen verwijderen?
Gisteravond kon ik hem nog gewoon lezen.
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#542 » 20 jun 2019, 06:49

Zo ist wel genoeg lijkt me .
Ieder heeft zijn ding gezegd klaar
En dat klapband op nog een forum. Zijn ding doet dat mag vrije wereld enz.
En of schroefgaten in carters wel of niet met sucues vernieuwd kunnen worden hmm..
hangt van de gebruikte techniek en materiaal van het carter af.
Wat wel even belangrijk is is dat we elkaar geen simpel geval of of welke andere wijze dan ook gaan beledigen.
Dus klapband gewoon fatsoenlijk antwoorden.
En nee hier is geen discussie over.mogelijk.
Mocht het nu uit de hand liopen zet ik het onderwerp.(tijdelijk) op slot.
Roelf
2 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#543 » 20 jun 2019, 06:52

Oh ja inderdaad kon je dat gister.nog.lezen.
Tja schijnbaar mogen we niet te dichtbij komen
Maar goed ook dat moet hij zelf weten.

Roelf
2 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#544 » 20 jun 2019, 20:02

Klapband schreef:
Remco1979 schreef:Dus voor een paar afgebroken bouten ga je ipv uitboren en een draadbus of andere reparatie methode een ander carterdeel monteren... :bang!:
Als de snaar van je wasmachine breekt koop je dan ook een nieuwe wasmachine :schater:



Heb het idee dat jij er de balle er van snap of niet ? Begrijpend lezen is ook lastig voor je.. Of ben je nou gewoon zelf iets aan het verzinnen, zodat jij niet bepaald serieus een reactie kan plaatsen.

Moet ik het nog even voor je uitleggen simpele geval.. Carter gaat uitgeboord worden en opnieuw M8 draad erin.. Hoe lastig is dat voor je om dat te begrijpen.. Zal maar verder niet in detail treden.. Geloof dat jij het nooit op de hand dat recht uitgeboord gaat krijgen.. Ookal heb je een centerpunt gebruikt om er een deukje erin te slaan om daar te boren..

Je kan maar beter geen draadbus erin doen, want zo geweldig werkt dat ook niet.. Heb er wel eens zo eentje zo eruit kunnen trekken met een tang. Beter is gewoon zoveel mogelijk het materiaal van het carter gebruiken. Dus ja dan komt het uitboren wel zeer precies.

Wil je a.u.b dat kinderlijk gedrag van je weg laten.. Neem aan dat je geen 4 jaar meer bent.

Overigens word ik ook een beetje moe van die personen die ik alles dubbel dingen moet gaan uitleggen.
Hoopte dat men ook wel zelfs eens kon nadenken hoe dingen in ze werk gaan.


Vreemd dat je hele blok ervoor gaat splitsen en ik begrijp er meer van dan jij aangezien ik automonteur ben.
Gaatje erin linkse tap erin en draaien maar.
Draad toch gaar dan opboren en helicoil erin.
Wil je perfectie dan het gat dichtlassen opnieuw boren en draad erin tappen.
Ben je lui dan gewoon doorboren en boutje moertje gebruiken.

Verder wens ik je veel succes verder met je gebeun aan een scooter waar nog garantie op zou zitten als je zelf niet had lopen beunen.
1 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#545 » 20 jun 2019, 20:22

Remco1979 schreef:
Klapband schreef:
Remco1979 schreef:Dus voor een paar afgebroken bouten ga je ipv uitboren en een draadbus of andere reparatie methode een ander carterdeel monteren... :bang!:
Als de snaar van je wasmachine breekt koop je dan ook een nieuwe wasmachine :schater:



Heb het idee dat jij er de balle er van snap of niet ? Begrijpend lezen is ook lastig voor je.. Of ben je nou gewoon zelf iets aan het verzinnen, zodat jij niet bepaald serieus een reactie kan plaatsen.

Moet ik het nog even voor je uitleggen simpele geval.. Carter gaat uitgeboord worden en opnieuw M8 draad erin.. Hoe lastig is dat voor je om dat te begrijpen.. Zal maar verder niet in detail treden.. Geloof dat jij het nooit op de hand dat recht uitgeboord gaat krijgen.. Ookal heb je een centerpunt gebruikt om er een deukje erin te slaan om daar te boren..

Je kan maar beter geen draadbus erin doen, want zo geweldig werkt dat ook niet.. Heb er wel eens zo eentje zo eruit kunnen trekken met een tang. Beter is gewoon zoveel mogelijk het materiaal van het carter gebruiken. Dus ja dan komt het uitboren wel zeer precies.

Wil je a.u.b dat kinderlijk gedrag van je weg laten.. Neem aan dat je geen 4 jaar meer bent.

Overigens word ik ook een beetje moe van die personen die ik alles dubbel dingen moet gaan uitleggen.
Hoopte dat men ook wel zelfs eens kon nadenken hoe dingen in ze werk gaan.


Vreemd dat je hele blok ervoor gaat splitsen en ik begrijp er meer van dan jij aangezien ik automonteur ben.
Gaatje erin linkse tap erin en draaien maar.
Draad toch gaar dan opboren en helicoil erin.
Wil je perfectie dan het gat dichtlassen opnieuw boren en draad erin tappen.
Ben je lui dan gewoon doorboren en boutje moertje gebruiken.

Verder wens ik je veel succes verder met je gebeun aan een scooter waar nog garantie op zou zitten als je zelf niet had lopen beunen.



Als dat carter nog gemonteerd is kan je dat deel nooit vlak op een werkvlak leggen.. Neem aan dat je dat dan wel begrijpt.

En zo uit de hand gaan boren gaat je niet lukken, dan ga je altijd scheef, ondanks je nog een center punt hebt gebruikt of niet.

Het enigste dat wel lukt is om het carterdeel ergens op vast te spannen zodat hij niet kan bewegen en met een kolomboor uit te boren.. Helaas heb ik dat niet.. En wil ik er zelf er ook niet eraan gaan prutsen.. om het geval nog erger te maken..
Ik kan mij zelf best wel inschatten of ik dat ding wel met suc6 kan maken, of dat ik het ding alleen maar schade aan het toe brengen ben.. En aangezien even een ander carter deel zoeken geen optie is (MITS DIT CARTER VERPRUTST ZOU ZIJN) Zit je straks anders zonder een blok.. Een andere optie is een 2dehands blok gaan zoeken waarvan ik niet weet in welke staat die verkeerd.. Aangezien mijn blok geen olie heeft gebruikt, kan ik dat van een ander blok niet zeggen. Plus zoiets kost al gauw rond de 200 euro.

Even gaatje erin zoals jij het omschrijft werkt dus niet.. Het is wel de bedoeling dat het gat daadwerklijk op het center moet worden uitgeboord.. En het schiet er weining ermee op als de gaten straks schuin geboord zijn..

Zoals ik jou reactie lees, zie ik alleen maar oplossing die je normaal achteraf doet als je het blok al verputst hebt..
De bedoeling is gewoon direct goed doen. Dus meteen goed uitboren en dan draad tappen.. Of zo het restant eruit krijgen zodat er genoeg vlees overblijft om gewoon weer een tap door te halen..


En daarnaast een geheel blok even ergens onder leggen is ook niet bepaald handig
0 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#546 » 20 jun 2019, 20:28

Eating popcorn and watch.
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#547 » 20 jun 2019, 20:36

Oh man.ik schrijf toch niet.in het russisch.
We staan alweer op het randje.
Ik denk dat jullie allebij deels gelijk hebben. Maar ook weer niet...
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#548 » 20 jun 2019, 20:38

Ik heb meneer klapband net even een pb gedaan dat hij niet alle adviezen die hij krijgt niet direct moet afbranden
1 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#549 » 20 jun 2019, 21:12

Doe wat je wilt, dit is toch mijn laatste reactie.. Aangezien ik merk wat ik ook zeg, dat toch niet bevredigende genoeg is.
Wens jullie allemaal een fijne avond toe. En geniet van het mooie weer.

Ik heb het overigens altijd leuk gevonden om me informatie te delen met anderen, dacht hierop dat men wel positief zou willen / kunnen reageren.. Helaas staan het van die discussies, dat ik dan zeg, moet ik hier nog me tijd in steken..
Iedereen doet het op zijn eigen manier wat hij beter vind.. Ik hou persoonlijk niet van prutswerk.. Want je helpt je achteraf je zelf er niet mee, als straks weer een ander probleem opduikt.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Klapband`s Midnight Blue Piaggio new fly 2017.

Bericht#550 » 20 jun 2019, 21:20

Zal ik dit onderwerp dan.maar op slot zetten..
Roelf
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer