Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#171 » 29 sep 2019, 02:06

stoyanov schreef:
Klapband schreef:Weet iemand misschien wat de standaard stationair sproeier maat is voor de kisbee brom?


Standaard maat is #34



Weet jij misschien ook waar deze sproeier te verkrijgen is? Aangezien ik hem paar maanden geleden op easyparts.nl heb besteld. en voor niets 2 a 3 maanden hebt gewacht op een levering van een originele sproeier die maar niet kwam..
Uiteindelijk heb ik alleen 1 artikel in ontvangst genomen en de stationair sproeier maar geannuleerd..

Weet je misschien een andere weg die deze 34 stationair sproeiers in voorraad hebben (en eventueel via online te bestellen is)
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#172 » 29 sep 2019, 06:44

Klapband schreef:
stoyanov schreef:
Klapband schreef:Weet iemand misschien wat de standaard stationair sproeier maat is voor de kisbee brom?


Standaard maat is #34



Weet jij misschien ook waar deze sproeier te verkrijgen is? Aangezien ik hem paar maanden geleden op easyparts.nl heb besteld. en voor niets 2 a 3 maanden hebt gewacht op een levering van een originele sproeier die maar niet kwam..
Uiteindelijk heb ik alleen 1 artikel in ontvangst genomen en de stationair sproeier maar geannuleerd..

Weet je misschien een andere weg die deze 34 stationair sproeiers in voorraad hebben (en eventueel via online te bestellen is)


Zandri?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#173 » 29 sep 2019, 10:52

Hoi
Meneer klapband
Ik lees je verhaal weer nu
Ik snap dat niet loopt iets goed blijf er vanaf
jaar geleden kocht ik een Vespa ciao snor voor weiing geld
ding heb ik klaar gemaakt en beetje opgeknapt
Dit jaar alleen nieuwe bandjes luchtfilter en bougie
Heb er nu ruim 2500 km mee gereden probleemloos door weer en wind en in de stad dus vaak stil staan en optrekken
Heb nog nooit zoveel lol gehad voor nu in totaal 150 euro
Groet Martin
1 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#174 » 29 sep 2019, 19:29

martin66 schreef:Hoi
Meneer klapband
Ik lees je verhaal weer nu
Ik snap dat niet loopt iets goed blijf er vanaf
jaar geleden kocht ik een Vespa ciao snor voor weiing geld
ding heb ik klaar gemaakt en beetje opgeknapt
Dit jaar alleen nieuwe bandjes luchtfilter en bougie
Heb er nu ruim 2500 km mee gereden probleemloos door weer en wind en in de stad dus vaak stil staan en optrekken
Heb nog nooit zoveel lol gehad voor nu in totaal 150 euro
Groet Martin



Weet je wel waar ik uberhaupt mee bezig bent? Of heb je dit weekend iets teveel in het glaasje gekeken? :bang!:

stoyanov schreef:
Klapband schreef:
stoyanov schreef:
Standaard maat is #34



Weet jij misschien ook waar deze sproeier te verkrijgen is? Aangezien ik hem paar maanden geleden op easyparts.nl heb besteld. en voor niets 2 a 3 maanden hebt gewacht op een levering van een originele sproeier die maar niet kwam..
Uiteindelijk heb ik alleen 1 artikel in ontvangst genomen en de stationair sproeier maar geannuleerd..

Weet je misschien een andere weg die deze 34 stationair sproeiers in voorraad hebben (en eventueel via online te bestellen is)


Zandri?


Zandri besteld die stationair sproeier toch bij dezelfde leverancier? Dus dat zou inhouden dat ik alsnog 3 maanden voor niks aan het wachten ben.. Is er misschien een niet officiele manier om aan die sproeier 34 te komen. Een shop die hem 100% op voorraad heeft liggen.
0 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#175 » 29 sep 2019, 19:39

Klapband schreef:
martin66 schreef:Hoi
Meneer klapband
Ik lees je verhaal weer nu
Ik snap dat niet loopt iets goed blijf er vanaf
jaar geleden kocht ik een Vespa ciao snor voor weiing geld
ding heb ik klaar gemaakt en beetje opgeknapt
Dit jaar alleen nieuwe bandjes luchtfilter en bougie
Heb er nu ruim 2500 km mee gereden probleemloos door weer en wind en in de stad dus vaak stil staan en optrekken
Heb nog nooit zoveel lol gehad voor nu in totaal 150 euro
Groet Martin



Weet je wel waar ik uberhaupt mee bezig bent? Of heb je dit weekend iets teveel in het glaasje gekeken? :bang!:

stoyanov schreef:
Klapband schreef:

Weet jij misschien ook waar deze sproeier te verkrijgen is? Aangezien ik hem paar maanden geleden op easyparts.nl heb besteld. en voor niets 2 a 3 maanden hebt gewacht op een levering van een originele sproeier die maar niet kwam..
Uiteindelijk heb ik alleen 1 artikel in ontvangst genomen en de stationair sproeier maar geannuleerd..

Weet je misschien een andere weg die deze 34 stationair sproeiers in voorraad hebben (en eventueel via online te bestellen is)


Zandri?


Zandri besteld die stationair sproeier toch bij dezelfde leverancier? Dus dat zou inhouden dat ik alsnog 3 maanden voor niks aan het wachten ben.. Is er misschien een niet officiele manier om aan die sproeier 34 te komen. Een shop die hem 100% op voorraad heeft liggen.


beste mijnheer klapband dat van het te diep in het glaasje hebben gekeken vind ik op zijn zachtst gezegd een opmerking die kant nog wal raakt verder wens
ik u veel succes verder met u gesleutel en het zoeken naar de juiste leverancier voor de onderdelen
laten we elkaar met respect behandelen en niet gaan gooien met modder als iemand goed bedoeld advies geeft en een voorbeeld geeft
groet Martin die zijn 33 jaar oude vespa waar zelden aan gesleuteld word maar eens gaat starten
het haat u goed
1 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#176 » 29 sep 2019, 20:21

Nou dan ben ik erg blij voor u en uw vespa dat jullie een goede band met elkaar hebben.. :aaah:
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#177 » 29 sep 2019, 20:28

en ik ben blij dat ik beheerder ben hier en de dankbare taak heb alles een beetje in de gaten te houden .
dus mag ik nu u meneer klapband verzoeken iets meer na te denken alvorens u met verdachtmakingen over overmatig drankgebruik in de ronte strooit meende het al eerder gelezen te hebben dit weekend.
ook dit is goed bedoeld advies.
mocht u daar niets mee doen en u gaat door met dit gedrag zullen we helaas maatregelen moeten nemen.
zo nu weer ontopic
roelf
3 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#178 » 18 aug 2022, 21:43

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Voor de mensen die dachten dat hij nooit af komt.. Hij is bijna af.. Alleen de afstelling moet verbeterd worden.
Heb er nou een tecnigas silent pro erop zitten. Vond dat die met de originele uitlaat krachtiger liep.

Momenteel is alleen de cilinder en de uitlaat veranderd motorisch..


Optisch is er best wel heel veel veranderd... De voorband moet nog een nieuwe op (deze heb ik liggen, was ik nog niet aan toe gekomen wegens de drukte..

Scooter rijd best wel aardig, maar heeft nog wel tuning (optimalisaties nodig) Rijd met een andere cilinder ook wat rustiger nou.
0 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#179 » 18 aug 2022, 21:48

Kappenset is geheel vervangen. Taiwan kappenset) (onderaan moet nog een klein onder kapje)

Voetsteunen van een street zone.

Binnen kappen allemaal vervangen.(orgineel). (de oude waren zowat helemaal wit geworden)

Moet alleen nog de labels erop plakken.

Wil het achterdragertje nog vervangen voor een klap rekje (voordeel rugsteun voor mede passagier)


En een nieuw luchtfilter (imitatie) maar komt uit dezelfde fabriek waar de orginele vandaan komen 27 euro vs 47 euro.
1 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#180 » 18 aug 2022, 23:05

Het heeft je even gekost, maar hij staat er netjes bij nu.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer