Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#181 » 19 aug 2022, 00:38

Moet alleen nog een paar dingen doen (vooral afstellen)

Voorband moet nog een nieuwe op. ( zit een bobbel in, en ook niet de juiste maat (te breed)
Carburateur wilt op stationair niet afgesteld te worden.. Bij koude motor gaat hij hoger draaien, en dan stel je hem terug, dan valt die bijna uit.

Na gereden te hebben en hij is heet, dan stationair loopt die weer iets te rustig.
Heb de rubbere ringen van de ophoog plaat en spruitstuk al vervangen. Maar carburateur doet steeds best onrustig stationair lopen.

Daarnaast weet ik niet of dat die tecnigas uitlaat goed op dat blok werkt.. Uitlaat kan best stil zijn.. (stiller dan stil) Maar merk dat ik met deze uitlaat minder tegen druk hebt.. Dus hij loopt op dit moment niet heel erg krachtig.. Snelheid van 50km op de teller haalt hij verder wel. Heb er momenteel een sproeier 84 erin zitten, maar twijfel of deze wat te groot is voor een 60er..
Dus dit weekend anders ook even sproeier 82 erin zetten en misschien loopt die daar al wat krachtiger erop (weet dat 1 maat sproeier op een 4takt al veel kan doen.

En misschien moeten er andere (zwaardere rollen erin) Merk met de 60er dat die minder hard hoeft te werken in een hoger toeren gebied, en dus rustiger loopt.

Opzicht wel tevreden met de setup.. Als die stationair loopt dan is het in 1 keer starten en aan.

Omdat ik de oude tree plank ook vervangen heb (van het oude model naar het nieuwe model) is de accu ook geupgraded van een 4/5 AH naar een 7Ah die in het injectie model zit.
1 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Klapband`s Peugeot Kisbee 4T

Bericht#182 » 19 aug 2022, 08:26

Zo te horen al veel gedaan, nu nog een paar kinkjes uit de kabel halen. Mooi zwart is niet lelijk. :thup:
1 x
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer