Project 2017/2018 The Aprilia Area 51

Gebruikersavatar
Area51
Berichten: 162

Re: Project 2017/2018 The Aprilia Area 51

Bericht#201 » 22 aug 2018, 17:47

Een paar maanden geleden weer twee projecten gekocht voor een mooie prijs. Twee x Aprilia Area 51. Na wat knutselen heb ik er 1 bijna klaar en deze is eigenlijk zo goed als origineel. Er zijn nog maar weinig van deze Aprilia's en ze worden erg zeldzaam. Deze is van 1998 en ik moet hem alleen aan de praat krijgen,maar dat gaat wel lukken denk ik. De scooter is helemaal gedemonteerd en het frame is gecoat. De motor is helemaal uit elkaar geweest en alles Is weer ingevet en in elkaar gezet. Echt leuk zo'n puzel, misschien ga ik ze verkopen, maar eerst lekker zelf op rijden :bsmile: hier wat foto's voor de liefhebbers.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
5 x

Gebruikersavatar
Area51
Berichten: 162

Re: Project 2017/2018 The Aprilia Area 51

Bericht#202 » 17 okt 2018, 18:51

De laatste Area 51 is opgebouwd en rijd prima. Trekt wel wat traag op, door de sito uitlaat in combinatie met prop en varioring. Een originele uitlaat trekt veel beter in het begin door de tegendruk denk ik. Hij is vanaf het frame opnieuw opgebouwd en alles werkt prima. Alleen de kappen zijn wat minder, daarom ga ik deze Area 51 gebruiken voor de winter. Na de winter gaat hij de verkoop in om weer wat plaats te maken. 4 Area's is een beetje te veel van het goede :lol: hier wat foto's van de laatste opbouw
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En hier de rest van de Area51 fammilie



Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Project 2017/2018 The Aprilia Area 51

Bericht#203 » 17 okt 2018, 19:10

Schitterend hoor.

Geen oranje Area51?
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer