Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Piet van Zelst
Berichten: 9

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#51 » 11 okt 2018, 22:43

Ik begrijp het allemaal wel.
Maar de scooter brengt me van A naar B en weer terug zonder steeds over mijn schouder te hoeven kijken voor politie .

Hij gaat goed mee in het verkeer en rijd echt heerlijk .

De opvoertijd heb ik eigenlijk wel een beetje gehad,en zo zie je nog eens wat onderweg :D

Trouwens ... Jonge bestuurders gaan toch altijd voor een Vespa net als Iphone .

Die kijken naar de naam en niet naar de scooter zelf .
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#52 » 12 okt 2018, 13:54

Piet van Zelst schreef:Ik begrijp het allemaal wel.
Maar de scooter brengt me van A naar B en weer terug zonder steeds over mijn schouder te hoeven kijken voor politie .

Hij gaat goed mee in het verkeer en rijd echt heerlijk .

De opvoertijd heb ik eigenlijk wel een beetje gehad,en zo zie je nog eens wat onderweg :D

Trouwens ... Jonge bestuurders gaan toch altijd voor een Vespa net als Iphone .

Die kijken naar de naam en niet naar de scooter zelf .


Klopt helemaal wat je zegt..! Ik rijd overigens op een aantal stukken (50) weg alwaar automobilisten vaak rare capriolen uit halen als je met de scooter niet lekker meekomt in het verkeer. Daarom was het voor mij een pre om de scooter toch minimaal 60 op de teller te laten rijden. Op de rollentestbank heb ik hem ook al gehad en valt nog netjes binnen de norm. Dus geen probleem met oom agent!
Overigens worden de juppen op Vespa’s vaker aan de kant gezet dan ik met mijn helm op, motorjas inclusief geel hesje aan.. 8-)
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#53 » 12 okt 2018, 13:57

Dag Ard,
Naast het met plezier lezen van je avonturen met de nieuwe Kymco, wil ik geheel :offtopic: je vrouw de groeten doen.
Het is alweer een poos geleden dat we elkaar op een jaarmeeting hebben begroet. Ook toen begreep ik dat zij veel zorg nodig had. Ik wens jullie graag alle goeds toe voor in de komende winterperiode en feestdagen. :thumbsup:
Groet uit Maassluis,
Jan-H
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#54 » 12 okt 2018, 21:33

Wat een mooie :warme :offtopic: re Jan ik zal toch maar een :offtopic: antwoord geven , de spierziekte van Yvonne gaat gewoon verder en ze heeft nachtbeademing en ze heeft sinds een tijdje een hartritme stoornis en na dat het ziekenhuis eerder een afspraak afzegde gaan we disdag voor een dagopname en krigt ze een schok om de stornis te stoppen .
Vandaag is er een ergotherapeut geweest om de boel eens op te nemen hier want sommige hulpmiddelen gaan hun doel missen en moeten vervangen worden door betere .
Natuurlijk gebeuren er ook hele mooie dingen want we zijn ook oma en opa geworden een prachtige kleindochter .
Als het mee zit en de verplichtingen zijn op tijd klaar dan probeer ik even langs Westenwind te rijden om jullie gedag te zeggen op de veel besproken Agility en lukt dat niet wensen wij jullie al het goede toe .
Sommige zaken gaan voor scooters laten we hopen dat deze :offtopic: uitspatting ons vergeven wordt .

Groeten van Yvonne en mij .
2 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#55 » 13 okt 2018, 04:16

Sterkte @le Rouge je vrouw is in mijn opzien even belangrijker dan wat dan ook.
Er wordt je niks kwalijk genomen en ik begrijp het ten zeerste.
Neem je tijd en kijk wat je doet.
2 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#56 » 13 okt 2018, 22:11

Heb hem vandaag in het echt mogen zien :-) mooi ding en hele mooie kleur :-)

haha ja je rijd mij niet zo maar voor bij als STN er
had gelijk door dat je het was :schater:
Sommige mensen hebben er een neus voor

maar erg leuk dat je bij de meeting was in Scheveningen
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#57 » 13 okt 2018, 22:53

Spontane meetings zijn vaak heel leuk en deze dag is een verloren dag als je niet op de scooter gezeten heb.
Nog leuker is als je ook een doel heb om naar toe te rijden.
En of je nu komt uit noord ,oost ,zuid of West bij Westenwind vermaak men zich opper best ..
Natuurlijk hadden roodkapje en ik dat we tijdens het voorbij rijden geobserveerd werden en zo werd het een hele leuke middag en hebben we bij Harry heel gezellig bij kunnen praten .
Ja de scooter is niet alleen mooi maar gaat ook steeds beter presteren en hij had in die verhoogde straatjes bij Westenwind z'n bergversnelling gevonden leek het wel hij had het koppel even goed te pakken en begon daar spontaan te klimmen waarbij ik dacht zie je nou wel je kan het wel..
Allemaal nog bedankt voor de gezellige. middag .

Groeten Ard .
3 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Piet van Zelst
Berichten: 9

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#58 » 15 okt 2018, 23:46

wat een verhaal Ard .

full reset voor je vrouw .
is stilleggen en opstarten toch ?

is bij een collega naast mijn werk al een paar keer gedaan.

heel heftig en heel veel sterkte .

mvg Piet .
1 x

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie

Bericht#59 » 17 okt 2018, 18:29

Bedankt voor de steunbetuiging Piet morgen gaat het gebeuren en als we het als een echte tourrijder bekijken kan je concluderen
dat motoren en mensen veel overeenkomsten tonen.
Als bij de motor het toerental onregelmatig draait rijdt de scooter niet lekker ( soms doet een nieuwe bougie al wonderen )
Bij de mens is dat eigenlijk ook zo als het toerental ( hartslag ) onregelmatig draait voel men zich ook niet lekker ( gejaagd , vermoeit en paniekerig ) maar ook hier is apparatuur voor om de juiste hartslag weer te krijgen .
We gaan d'r voor .

Groeten Ard .
1 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer