Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Gebruikersavatar
Wodonar
Berichten: 31

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#31 » 09 mar 2019, 23:35

Inmiddels weer een paar maanden verder, veel gewerkt en de last van de Kymco maar gedragen.
De beloofde clone people vertanding blijft uit en ik moet er zelf steeds naar vragen. Nu is het verhaal dat je er maar 2 km harder door gaat. Het zal, veel beloven en weinig (niets) krijgen. Verhalen zat over hoe de dealer goede contacten heeft met Kymco... ook dat zal. Nu net een sevicebeurt gehad(3900km gereden) en een software update, want dat was beter dan de clone vertanding.
Wegrijdend na de servicebeurt, bedacht ik me dat er helemaal NIETS te merken was van enige verbetering. Een flink stuk gereden en.... merkte nog niks. Ja bij flinke tegenwind (afgelopen week en nu veel harde wind) haalt ie nog steeds 25 a 30 en stampen de fietsers op het fietspad harder vooruit dan mijn Kymco. Het viaduct Mauritskade/Rhijnspoorplein in Amsterdam vermijdt ik, want daar gaat ie met verschrikkelijk veel moeite doorheen. Bah, wat een prutscooter. Aankomende week maar eens flink tekeer gaan bij dealer!
2 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#32 » 10 mar 2019, 01:14

Wat ik niet begrijp ... er is veel over geschreven over de klachten met dit type Scooter, dat Dealers dit type nog steeds blijven aanprijzen op de website`s, en dit type scooter blijven verkopen ondanks de vele klachten van dit type.
0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#33 » 10 mar 2019, 06:13

Brute-Force schreef:Wat ik niet begrijp ... er is veel over geschreven over de klachten met dit type Scooter, dat Dealers dit type nog steeds blijven aanprijzen op de website`s, en dit type scooter blijven verkopen ondanks de vele klachten van dit type.


New Dink dito eender.
Kybe steekt zijn kop weer in het zand.
Anderzijds is het zo dat men tegenwoordig genoeg kan vinden op het internet, alvorens tot aankoop over te gaan.
Als ik toen wist, wat ik nu weet....
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#34 » 10 mar 2019, 06:18

Wodonar schreef: Aankomende week maar eens flink tekeer gaan bij dealer!


Heeft geen zin....

Beter schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen.
Op schrift zetten wat de klachten zijn, en wat daar tot op heden aan is gedaan.
Tevens melden wat er beloofd is.
En een termijn stellen waarbinnen het opgelost dient te worden.
Jij hebt je van je goede kant laten zien.
Je hebt hen ruimschoots de kans gegeven om het probleem op te lossen.
Nu ligt de bal bij hen.
De vertrouwensband is toch al geschaad, dus beter vanaf nu alles op papier.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#35 » 10 mar 2019, 08:59

Herkenbaar verhaal. Mijn dealer heeft t toen netjes opgelost door de Kymco weer in te ruilen voor de prijs die ik er ook daadwerkelijk (nieuw) voor gegeven had. Ben dezelfde dag ook meteen weer op een andere en beter rijdende scooter weg gereden. Dus destijds zeer tevreden met deze oplossing van de dealer. Het is heel vervelend als je elke dag op een machine rijdt die niet aan je wensen voldoet.
Hoop dat het bij jou ook netjes word opgelost.
0 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#36 » 10 mar 2019, 11:28

Maak anders een keer een afspraak bij Tim van Allbike onze ecstechneut hier in de club.
Misschien kan hij je helpen met de zaken waar je tegen aan loopt.
Verder veel succes gewenst met de scoot.
2 x

Gebruikersavatar
Wodonar
Berichten: 31

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#37 » 24 mar 2019, 22:13

Ik ga idd contact opnemen met AllBike te Zaandam.
Ligt niet al te ver van Amsterdam Noord, dus zeer de moeite waard, lijkt me.
En reeds veel positiefs gelezen hier over AllBike.
Van mijn dealer wordt ik op dit moment niet veel wijzer, die wijst naar Kymco en dat zij alles wat je aanpast/verandert als opvoeren zien.
Mijn argumenten tellen dan opeens niet meer als zijnde dat het toch echt aan dat scootertje ligt.

Inruilen is altijd nog een optie, maar dankzij sommige hier (o.a. Meatlove enige tijd geleden) laat ik dat nog even niet doorgaan. Ik luister heus wel tussen mijn teleurstellingen door :P
En blijf nog even hopen op een betere scooter toekomst.

Dank!
1 x

Gebruikersavatar
Wodonar
Berichten: 31

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#38 » 04 apr 2019, 22:38

Na een mail van mij aan de dealer afgelopen weekend, kreeg ik vandaag een telefoontje van hem.
In goed overleg en in samenwerking met de importeur gaan ze de "nieuwe" tandwiel (People S clone) overbrenging aanstaande zaterdag er in zetten.
Dan testen en weten we meteen of het goed rijdt en goed gaat in combinatie met de laatst vernieuwde software.
Kijk dat zijn dan weer de goede geluiden van het scooter front.
Afwachten, wordt spannend.
1 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#39 » 04 apr 2019, 22:58

Wodonar schreef:Na een mail van mij aan de dealer afgelopen weekend, kreeg ik vandaag een telefoontje van hem.
In goed overleg en in samenwerking met de importeur gaan ze de "nieuwe" tandwiel (People S clone) overbrenging aanstaande zaterdag er in zetten.
Dan testen en weten we meteen of het goed rijdt en goed gaat in combinatie met de laatst vernieuwde software.
Kijk dat zijn dan weer de goede geluiden van het scooter front.
Afwachten, wordt spannend.


Kijk, dat is goed nieuws. Ben ook erg benieuwd of het verandering gaat brengen..! Hou dit topic even in de gaten.. ;)
0 x

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Wodonar's Kymco Agility 16+ 4T Euro4 Injectie (2018)

Bericht#40 » 06 apr 2019, 14:16

Had wat contact met Scootergoods en deze mannen hebben een 16+ afgeleverd met een Malossi Vario ...hun hebben em perfect afgesteld gekregen!

Vrgr Ruud
0 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer