De Django laat me in de steek...

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: De Django laat me in de steek...

Bericht#21 » 21 jun 2018, 18:01

Ah joh lamaar.
We kunnen blijven ageren tegen dit soort clowns, maar we lossen er het daadwerkelijke probleem niet mee op.
De markt doet vroeg of laat zijn werk wel.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: De Django laat me in de steek...

Bericht#22 » 22 jun 2018, 08:57

Revabla schreef:Het probleem is ontstaan doordat het luchtfilter was volgelopen met water, hierdoor werd er teveel lucht aangezogen en steeg het bezineverbruik enorm.

Huh?
Volgens mij gaat een vol luchtfilter juist minder lucht aanzuigen, aangezien hij verstopt zit.
Dit lijkt mij een beetje een mooi verhaal om een klant maar “tevreden” te stellen...
Met andere woorden...ze weten het zelf ook niet.
2 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: De Django laat me in de steek...

Bericht#23 » 23 jun 2018, 17:09

Ja, betrapt!

Ik zag zojuist een Django met sportieve demper het winkelcentrum uit rijden. :cheers:

Klinkt gezellig hoor. :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Revabla
Berichten: 41

Re: De Django laat me in de steek...

Bericht#24 » 25 jun 2018, 11:18

Scooter is inmiddels weer terug en door mij uitgebreid aan diverse testrits onderworpen. Afgelopen zaterdag heen en weer naar Utrecht en vandaag van Eemnes naar Apeldoorn (en vanmiddag weer vice versa). Conclusie: de scooter loopt zoals hij nog nooit gereden heeft. Ik ben nu (eindelijk) uitermate tevreden. Scooter houdt niet meer in en loopt tussen de 65 en 70 km/pu op de teller. Tevens een mooie sportief geluid van de nieuwe uitlaat (die overigens wel voorzien is van een "busje" die wat meer tegendruk veroorzaakt). Hierdoor maakt de uitlaat minder "kabaal".

Het antwoord op de vraag waarom er water in het luchtfilter is gekomen heb ik niet gekregen. Dat neem ik de dealer niet kwalijk. Ze hebben het uitgebreid onderzocht en de scooter nu perfect afgesteld.

Ik ben tevreden en rij met vol vertrouwen richting de 11.000 km beurt.
2 x

Gebruikersavatar
Revabla
Berichten: 41

Re: De Django laat me in de steek...

Bericht#25 » 25 jun 2018, 11:20

@Meatlove: dat zou heel goed kunnen. Ritje gemaakt met dochter achterop!
1 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer