'Het Witte wief' deel 2.

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: 'Het Witte wief' deel 2.

Bericht#51 » 02 nov 2018, 07:13

Geachte heer @Meatlove.
U klaagt regelmatig over hoe u behandeld word door diverse leden van deze club.
U voelt zich regelmatig beschoten door bepaalde leden alsof ze al in de loopgraven klaar liggen met hun dubbelloops jachtgeweer om elk commentaar van uwe persoonlijkheid af te schieten.
U voelt zich onbegrepen en onjuist behandeld te wezen.
Maar wat mij eigenlijk meer verbaasd hoe u uwe persoonlijkheid zich gedraagt en in hoeverre u hints niet oppakt als u uwe gedrag in de steek laat.
U bent al door diverse leden meerdere keren op u gedrag aangesproken en u doet hier zelf niets mee.
U maakt hier in dan u eigen keuze en u dient hier zelf de gevolgen van te trekken.
Wat mij ook al meerdere keren is opgevallen is dat u uwe persoonlijkheid altijd het laatste woord wil hebben of zal krijgen.
U heeft ten altijd het recht om te klagen bij de moderator als u zaken niet zint en het is aan de moderator wat zijn aktie hierop is.
U gedrag richting de moderators en het bestuur vind ik persoonlijk onbeschoft en niet correct.
We zijn blij met u technische inbreng in deze club maar het gedrag wat u uwe persoonlijkheid de laatste tijd vertoont hoeven wij niet te accepteren.
Er is geen hekel aan u in de persoonlijke sfeer maar het is u gedrag wat ons tegen de borst stuit.

En hierbij sluit ik.
2 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer