Het was een lange week

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Het was een lange week

Bericht#21 » 06 apr 2019, 20:58

Mooi machien Gerard.
Vele veilige kilometers met je driewieler :D :D

Ppppsssstttt even je rempedaal laten demonteren, heb je meer ruimte voor je rechter voet.
Let op, het is wel een beetje boel verboden.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Het was een lange week

Bericht#22 » 06 apr 2019, 21:19

Hoi Eric machine bevalt goed vandaag shake down gedaan lagers zijn goed en bij aflevering goed doorgesmeerd ook een zeer grote beurt gehad riem rollen olie bougie en alle filters. Ik ga in de loop vvan de week hem nalopen rvs dopmoeren hier en daar Navi plaatsen en nog meer leuk spul pedaaltje laat ik nog even zitten. Top van deze mp3 is 135 km hard zat.
Trekt als een malle ik kom nog wel een keer bij jullie langs
4 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Het was een lange week

Bericht#23 » 07 apr 2019, 09:07

gerard lift schreef:Hoi Eric machine bevalt goed vandaag shake down gedaan lagers zijn goed en bij aflevering goed doorgesmeerd ook een zeer grote beurt gehad riem rollen olie bougie en alle filters. Ik ga in de loop vvan de week hem nalopen rvs dopmoeren hier en daar Navi plaatsen en nog meer leuk spul pedaaltje laat ik nog even zitten. Top van deze mp3 is 135 km hard zat.
Trekt als een malle ik kom nog wel een keer bij jullie langs


Stroom voor de navigatie kan je van de bedrading van (het) de stadslicht(en) aftakken.
Er is voldoende capaciteit over op de circuit.
De 300 cc is een topmotortje om over het ondergelegen wegennet te rijden of op de snelweg te cruisen met een snelheid van 100 km. De heb je ook nog over om te kunnen passeren.

Altijd welkom om langs te komen of wellicht met de meisjes een mooie tocht te maken.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Het was een lange week

Bericht#24 » 07 apr 2019, 12:19

Verrassende move Gerard neemt niet weg dat ik je Mp3 een mooie motorscooter vind. Prachtig zo met die topkoffer erop. Geniet ervan zou ik zeggen!

Vrgr Ruud
0 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer