Kymco G-Dink weer in het bezit en gelijk groot onderhoud!

Gebruikersavatar
tarzanen
Voormalig STN Lid
Berichten: 447

Kymco G-Dink weer in het bezit en gelijk groot onderhoud!

Bericht#1 » 18 mei 2019, 21:23

Van de week de Kymco G-Dink opgehaald van de eigenaar aan wie ik hem twee jaar geleden verkocht heb!

Hoe raar kan het lopen, Ik op zoek naar een G-Dink en dan kom ik toevalligerwijs mijn eigen G-Dink weer tegen. De eigenaar wil op zoek naar een motor en wilde deze G-Dink wel/niet verkopen! Toen duidelijk werd dat ik hem wilde terugkopen was dat geeneens meer een probleem.

De scooter is ook door de nu, vorige eigenaar zeer goed onderhouden volgens schema bij de dealer.

Zorgvuldig als ik ben thuis de hele scooter nagekeken. Vsnaar vervangen (had nog wel even kunnen blijven zitten maar waarom risico nemen als je hier het forum leest!) ook gelijk de rolletjes vervangen van 8,5 gram. alle onderdelen wederom weer van origineel Kymco. De vario en alles daar omheen ziet er nog goed uit en hoeft voorlopig nog niet vervangen te worden.

Dit alles na bijna 12.000km, ik zeg netjes toch.

Ook de snelheid aangepast, zit nu op piek van 58 km gps (heuvel af) kom ik uit op een veilige (wok) snelheid van 55/56 km, op de teller zit de scooter dan op 61 km. Met maximaal 7800/8000 toeren.
De scooter trek lekker door en geen dipjes te bekennen. Ook niet bij gas terugnemen en daarna gelijk weer op het gas.


Afbeelding
1 x
Grt, René

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Kymco G-Dink weer in het bezit en gelijk groot onderhoud!

Bericht#2 » 18 mei 2019, 21:34

Das geluk hebben toch veel plezier met je oude vertrouwde g dink
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Kymco G-Dink weer in het bezit en gelijk groot onderhoud!

Bericht#3 » 18 mei 2019, 21:42

gefeliciteerd mooi dat je je oude vertrouwde machine weer terug hebt
veel plezier met dit slagschip!
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer