Dag Django, hallo Piaggio

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Dag Django, hallo Piaggio

Bericht#11 » 24 mei 2019, 02:00

Gefeliceerd met je nieuwe aanwinst..
Leuke MP3..
0 x

Gebruikersavatar
Revabla
Berichten: 41

Re: Dag Django, hallo Piaggio

Bericht#12 » 24 mei 2019, 11:04

Gisteren de Piaggio MP3 opgehaald bij DAB scooters in Zwijndrecht. Scooter stond keurig klaar op de afgesproken tijd. Het enige wat ze vergeten waren, was de bevestiging van de RAM mount over te zetten van de Django op de MP3. Monteur heeft dit netjes opgelost tijdens het regelen van het papierwerk.

Na een uurtje de rit van Zwijndrecht naar Eemnes aangevangen. Direct de A15 op. Dat was even wennen met de MP3 op de snelweg. Toch een heerlijke comfortabele rit. Voornamelijk eerste rijbaan gereden met een snelheid van tussen 100 en 120 km/per uur. Wat een heerlijke comfortabele scooter en wat een vermogen. Voor dat je het weet zit je op de 80 km/pu. Handvat verwarming werkt perfect evenals de prachtig weggewerkte usb aansluiting.

Direct ook maar even winterbanden geregeld de voorbanden had ik nog van de Django. De achterband in de deal kunnen betrekken.

Hoewel DAB scooters niet echt in de buurt is. Overweeg ik toch de MP3 bij hun in onderhoud te houden. Zij zijn vakkundig en kennen de machine door en door.

Voor iedereen die op zoek is naar wat anders: ga eens bij DAB in Zwijndrecht kijken!
Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Dag Django, hallo Piaggio

Bericht#13 » 24 mei 2019, 21:31

In één woord, "prachtig". :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Dag Django, hallo Piaggio

Bericht#14 » 26 mei 2019, 10:31

Heel mooi zo in deze kleurencombinatie!
Veel rijplezier gewenst!
0 x

Gebruikersavatar
Revabla
Berichten: 41

Re: Dag Django, hallo Piaggio

Bericht#15 » 06 jun 2019, 13:43

Wat een heerlijke machine die MP3. Had ik veel eerder moeten aanschaffen.

Gisteren een heerlijke rit gemaakt van mijn huisadres in Eemnes, naar Kamerik. In de middag vanuit Kamerik door naar Den Haag (over de snelweg) en 's middags vanuit Den Haag binnendoor via Leidschendam, Zoetermeer, Hazerswoude-Rijndijk, Alphen aan den Rijn, Nieuwkoop, Mijdrecht, Loenen aan de Vecht en Hilversum weer terug naar Eemnes. Totaal een dikke 200 kilometer gereden en heerlijke confortabele rit gehad. Op de snelweg max. 120 en binnendoor af en toe kleine tussensprintjes en heerlijk snel weg bij de stoplichten.

Het enige wat ik op dit moment nog wens aan te passen is een verstelbaar windscherm op de huidige. Met name op de snelweg is het wel lekker als je wat minder turbulentie ervaart.

Binnenkort maar weer even een tripje naar de Dealer in Zwijndrecht. Even de werking van het alarm laten aanpassen. Nu gaat het alarm standaard aan. Ik vind het handiger om dit handmatig te doen.
2 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer