honda gekocht

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: honda gekocht

Bericht#11 » 12 jul 2019, 11:43

de eerste loop voor de honda met de nieuwe zuiger hij doet het weer maar moet nog veel aan gebeuren maar voor 65 euro mag ik niet zeuren er zijn genoeg scooters die na 89.000 km nooit meer lopen :yahoo:
1 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: honda gekocht

Bericht#12 » 12 jul 2019, 14:04

Waar het allemaal gebeurd mijn mancave begint vol te raken :rlol:
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: honda gekocht

Bericht#13 » 13 jul 2019, 11:36

Ik heb de vorige type Honda Scoopy 2 takt gehad en uiteraard probleemloos gereden. Daarna verschillende andere merken
scooters gereden met zijn technische probleempjes waardoor ik niet zo onder de indruk was van de monteurs (fietsenmakers).
Laatste jaren weer Honda Vision 50 4 takt injectie en weer probleemloos zonder zorgen rijden. Hoe de vakbekwaamheid
van de Monteurs tegenwoordig is zou ik niet weten. Onderhoud doe ik zelf en ik moet alleen maar benzine tanken anders doet
de Honda het niet. Alleen de Honda Vision is niet zo charismatich net als ik de bestuurder t.o.v Piaggio /Vespa. :D
2 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: honda gekocht

Bericht#14 » 13 jul 2019, 12:07

De honda loopt weer dus gaan we hem verder opknappen .Ben eens begonnen aan het kapwerk wat na 25 jaar nog helemaal heel is gelukkig maar een poetsbeurt was wel nodig gedaan met polijstpasta en daarna turtle wax mag weer gezien worden en wil alles zo orgineel mogelijk houden ook de lak en stickers :thumbsup:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: honda gekocht

Bericht#15 » 13 jul 2019, 12:23

René K schreef:Ik heb de vorige type Honda Scoopy 2 takt gehad en uiteraard probleemloos gereden. Daarna verschillende andere merken
scooters gereden met zijn technische probleempjes waardoor ik niet zo onder de indruk was van de monteurs (fietsenmakers).
Laatste jaren weer Honda Vision 50 4 takt injectie en weer probleemloos zonder zorgen rijden. Hoe de vakbekwaamheid
van de Monteurs tegenwoordig is zou ik niet weten. Onderhoud doe ik zelf en ik moet alleen maar benzine tanken anders doet
de Honda het niet. Alleen de Honda Vision is niet zo charismatich net als ik de bestuurder t.o.v Piaggio /Vespa. :D


Uiterlijk maakt niet uit het ding moet betrouwbaar zijn en lopen als je hem nodig hebt en dat is bij de chinese meuk niet :rlol: nu krijg ik commentaar :yahoo: maar die mij kennen weten dat me dat niet boeit :bang!:
1 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

casal

Re: honda gekocht

Bericht#16 » 23 jul 2019, 20:43

volgens mij heb ik met de scoopy ook iets van 50.000 km gereden.
de dealer raadde mij daarna aan om te gaan inruilen omdat anders de grotere onkosten zouden gaan komen
maar eigenlijk heb ie me nooit echt in de steek gelaten (de scoopy)
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer