Klapband schreef:- De kickstart is te licht uitgevoerd en gaat makkelijk stuk.
Is dit niet zo bij elk gy6 kloon blok?
Waarom ik dit vraag is dat ik zo`n zelfde blok onder mijn oudere kisbee hebt zitten.
Maar ondanks ik toen het hele kickstart mechanisme hebt vervangen en de kickstart pendaal van een vivacity erop hebt gezet heb ik er i.i.g er nooit last van gehad.. Dus weet niet of het bij andere gy6 kloon blokken het ook zo slecht gesteld is. Misschien dat iemand hier iets meer van weet.
Ja, die kickstart is bij GY6 blokken altijd zwak en niet bedoeld om dagelijks te gebruiken. Bij m'n vorige Agi heb ik die hele kickstart uit de carterkap getrapt toen de accu eens leeg was. Bij Piaggio bijvoorbeeld is het mechanisme sterker.
george schreef:Nu wil ik toch graag reageren op stellingen over de Kymco Agility 12 inch.
De mijne is van 2013 ,geen problemen met knipperlichten ,haak buddyseat(knal ik altijd dicht) enz enz.
Hij rijdt perfect een snelle stadscooter zeer wendbaar zeer degelijk (de mijne ).
Waarschijnlijk heb je er 1 met slechte karma of een maandagochtend model.
Ik ben er blij mee.
Laten we er geen drama van maken. Het is niet zo dat de krukaslagers eruit zijn gelopen. Maar onverwacht 70 euro uitgeven aan een kabeltje van een startmotor vind ik gewoon irritant. Dit is trouwens m'n 2e Agi, de vorige had ook dit soort dingen.