Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Gebruikersavatar
Markus
Berichten: 19

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#51 » 29 sep 2019, 18:35

En dan zoals gewenst de Taurus...Oldy met alle respect. :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Markus
Berichten: 19

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#52 » 29 sep 2019, 19:29

Het is helemaal niet erg... het is helemaal niet zo ernstig dat jij en ik iets boven de de zogenaamde wok melding of wat dat ook mag betekenen uitkomen cq uitkomt...
Het gaat er ons om dat je je op zijn minst als scooterrijder gedraagt, netjes meekomt met het verkeer.
Laten wij allen als scooter, motorscooter eerlijk zijn...kijk naar het overige verkeer...er is geen agent die moeilijk tegen jouw doet, doe jullie ding...gezond verstand...vraag maar...

Markus.
0 x

Gebruikersavatar
Markus
Berichten: 19

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#53 » 29 sep 2019, 19:57

Met een 2.5 V6 kan ik mij ook gedragen...Doe je niet braver voor dan dat je bent...

Markus.
0 x

Gebruikersavatar
Markus
Berichten: 19

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#54 » 29 sep 2019, 20:18

Het staat een ieder vrij om met vragen zich te voegen bij de verkeerspolitie en politie in het algemeen.

Markus.
0 x

Gebruikersavatar
cowboyspeedy
Berichten: 92

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#55 » 01 okt 2019, 20:55

Markus schreef:Dag lieve Mellow yellow, of hoe je ook heten mag,

koop die 45km scooter, krijg je geen spijt van...doe gewoon die helm op...dan maar een uur wachten voor de heren...
Persoonlijk heb ik hemel en aarde moeten bewegen om zaken voor elkaar te krijgen zoals ik ze zie en te houden en vooral uit te breiden.
Koop die bruin metallieke scooter en het liefst een Kymco...en nou krijg ik iedereen over mij heen...ik heb een Kymco New Dink en ik ben bij een Harley dealer terecht gekomen om deze te onderhouden...ik heb net als iedereen hier een bijzondere scooter...of het nou een brom of een motorscooter is...zorg dat je zichtbaar bent, voer altijd licht en zorg voor een geel veiligheidsvest... :nono2:
Jij kunt het af met een helm, ik ben bereid om jouw scooter te onderhouden...dan komt het helemaal goed...

Markus.


nou ik raad je aan om een oranje aan te trekken hoor val je wat beter op als het erg mistig is hoor
want een geel hesje valt echt weg tegen een mistbank en voor al in het donker :yahoo:
kijk maar eens naar de stoplichten in de mist . het rode licht valt veel meer op dan het groene licht
ik rij al een aantal jaar met een scoor en heb er verschillende gehad en rij op dit moment op een symphony en die bevalt my prima
maar ik heb bijna altijd mijn moter jack aan als ik een ritje maak en als het in de winter koud word trek ik een moterbroek aan voor de warmte
en ik raad je ook aan voor een 45 km scooter te gaan . want als je met een snor valt kan je ook het asfalt uit je hoofd gaat plukken . heb het een keer gezien bij een stel kennissen die even met een brommer wilde rijden zonder helm en jas . na 20 min kwamen ze huilend met de brommer in de hand aan lopen naar ons . en ik kan je zeggen die hebben niet hard gereden maar ze zagen er echt niet uit
de reden dat ik een moterjack draagt zelfs in de zomer is , omdat als je onder uit gaat je een stuk beter ben beschermt dan als je een traningsjack aan heb of een licht zomer jasje
het kost wat in aanschaf alles maar je gezondheid gaat volgens mij toch op 1 staan
en wat ik zeker niet doet is met korte broek of mouwen op de scooter gaan toeren , mij te gevaarlijk voor als je valt . maar goed verder moet je het zelf weten hoor
3 x

MellowYellow

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#56 » 05 okt 2019, 09:53

Nog steeds niks, het ging vorige week echt keihard regenen toen ik weg wilde gaan. En om nou in een halve zondvloed een proefrit te gaan maken...

Misschien moet ik het maar uitstellen (wéér...) tot het voorjaar ook. Heb ook even wat andere dingen aan mijn hoofd nu.
Al voel ik wel de gruwelijke behoefte om geld uit te geven, maar ja... ;)

Motorkleding (en integraalhelm) heb ik al, van de zeldzame keren dat ik achterop de motor ben geweest.
En dat lijkt me, zeker bij nat wegdek, wel veiliger.
1 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#57 » 05 okt 2019, 10:45

hoi
soms kan het je ook geld schelen door nu 1 te kopen volgend jaar kunnen er prijsverhogingen zijn
in het voorjaar jan het ook slecht weer zijn
en na regen komt zonneschijn
groet Martin
1 x

Gebruikersavatar
cowboyspeedy
Berichten: 92

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#58 » 05 okt 2019, 11:24

Moterkleding scheelt altijd wel. Zeker als je oneer uit gaat. Ik rij dan wil scooter maar heb een moterjack en moter integraalhelm en dat bevalt mij prima. Beter dan een dun zomer jackje of een dikke winterjas . Want mijn jack kan ik zowel in de zomer als winter aan
2 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#59 » 06 okt 2019, 13:46

Ik rij óók altijd met een motorjas én handschoenen aan, zomer en winter de vellekes van mijn handen liggen er zo af mocht ik een keertje onderuit gaan wat ik nooit hoop.
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
Doolsmurf
Berichten: 116

Re: Peugeot, Sym, Kymco, AGM: what to buy?

Bericht#60 » 06 okt 2019, 13:59

Daarom ook het spreekwoord in de motorwereld :
"Dress for the slide, not for the ride"
3 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer