Ook een sym jet14 gekocht

Gebruikersavatar
Ludixxxl
Berichten: 228
Contacteer:

Ook een sym jet14 gekocht

Bericht#1 » 22 okt 2020, 19:04

Lieve kisbee is nu officieel dood, na 6 jaren door weer en wind ploeteren, een hart transplantatie en drie rempompen, is deze officieel overleden. Gelukkig had de zwarte dame geregistreerd als donor, inmiddels heeft ze al 4 andere kisbee's geholpen

Maarrrrr er moest iets anders komen waar wederhelft ook op paste met 2 meter. De honda monkey is mijn speeltje dus dara machtie niet aan komen haha.

Een extra schakel er bij was geen optie, wederhelft vind dat niks en je zit niet echt droog. Dus op jacht naar een scoot, een nieuwe kisbee werd het niet, misschien een vespa of yamaha?. De ludix hebben we nog steeds maar die staat bij ons vakantie huis en die grote wielen zijn ook knal.

Bij de motorzaak stond een Sym jet14, de rode kleur en de zit waren het voor mij helemaal, man lief moest nog even passen en toen was de deal gesloten. Rek en koffer zijn er bij het afleveren opgezet, het lage windscherm, en sowieso de windschermen zijn hier niet te krijgen helaas. Heb nu een laag windscherm in Nederland besteld welke hier heen word gestuurd. Het lage model had er van mij wel standaard op mogen zitten eigenlijk, net als USB aansluiting, het gat zit er tenslotte al voor...

Volgende week gaan ze de USB aansluiting er op friemelen, de spijkerbanden en als het binnen is de handvatverwarming. Wanneer het windscherm binnen is wil ik kijken voor handkappen en extra verlichting voor.

Ben nog aan het kijken voor een extra set velgen, dus als iemand een sloper heeft of weet let me know!





Afbeelding
1 x
Peugeot Ludix 14'' werk en tourbuffel project
Peugeot Kisbee 12''
Honda Vision OT

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær :knight:

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Ook een sym jet14 gekocht

Bericht#2 » 22 okt 2020, 19:07

Mooi mensen, weer Jet 14 rijders erbij Succes ermee :thumbsup:
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Ook een sym jet14 gekocht

Bericht#3 » 22 okt 2020, 19:20

Gefeliciteerd en hou hem verticaal.
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Ook een sym jet14 gekocht

Bericht#4 » 22 okt 2020, 22:53

Hey, leuk nieuws te horen uit het verre Norge.
En gefeliciteerd met jet mooie Jet, die vanwege jullie klimaat op spijkerbanden wordt gezet. :thumbsup:
Dus zoals Berto al zei: ' houdt hem rechtop'.
Groet uit Maassluis,
Jan-H
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ludixxxl
Berichten: 228
Contacteer:

Re: Ook een sym jet14 gekocht

Bericht#5 » 23 okt 2020, 10:13

Niet van plan om deze horizontaal te krijgen haha, rijd ie veelste lekker voor en zit eerlijk gezegd niet te wachten op straat eczeem :mrgreen:

Zijn er mensen die ervaring hebben met het vervangen van de ECU naar een sportief exemplaar?
0 x
Peugeot Ludix 14'' werk en tourbuffel project
Peugeot Kisbee 12''
Honda Vision OT

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær :knight:

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Ook een sym jet14 gekocht

Bericht#6 » 23 okt 2020, 11:20

jameer voor de kisbee maar nu heb jij een mooie scooter :thumbsup: !!! Heel veel plezier en veel veilige kilometers gewenst!!! :moto2:
1 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer