Kymco new like 50cc 4 takt brom

Gebruikersavatar
LikeNew
Berichten: 38

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#21 » 26 okt 2021, 23:01

Bij mijn scooter hielpen vooral de sliders de topsnelheid te verhogen, samen met de nieuwe software.

Altijd gehoopt dat ze 125 cc vrij zouden geven. Al vindt ik met motorrijden dat je wel weer altijd tussen de auto's zit. Met de 50 cc kan je vaak makkelijker een kortere weg nemen.
0 x
Brommer: Vespa si
Scooters: Tgb 303R, Kymco vitality
Huidige scooter: Kymco new like

Gebruikersavatar
LikeNew
Berichten: 38

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#22 » 03 dec 2021, 15:43

Hallo, vandaag even een foto gemaakt bij het tankstation van het aantal km's gereden en de liters getankt. Het verbruik uitgerekend en deze kwam op 1 op 36 km. Heel netjes vind ik zelf.
0 x
Brommer: Vespa si
Scooters: Tgb 303R, Kymco vitality
Huidige scooter: Kymco new like

Gebruikersavatar
LikeNew
Berichten: 38

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#23 » 18 feb 2022, 00:31

Hallo tijdje niet gereageerd. Hier een foto van het spatscherm bij het achterwiel. Van de achterkant is het mooi zwart. Aan de bovenkant vast met tyraps en beneden met een haarelastiek aan een Carterkap schroef en aan de andere kant met een rond klemmetje aan de oliepeil ingang.
Afbeelding
0 x
Brommer: Vespa si
Scooters: Tgb 303R, Kymco vitality
Huidige scooter: Kymco new like

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#24 » 18 feb 2022, 07:30

Hoop voor jou dat die lap stof niet in de fik vliegt van de warmte van de motor.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#25 » 18 feb 2022, 08:25

Onder normale omstandigheden wordt het blok niet verschrikkelijk heet, als die lap maar niet rechtstreeks tegen de uitlaat komt.

Ander vraagje: ik zie dat je een Fulbat-accu hebt. Is de scooter daar origineel mee geleverd?
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
LikeNew
Berichten: 38

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#26 » 18 feb 2022, 17:33

Het is geen stof, maar neopreen van een surfpak. Kan heel wat warmte hebben. Heb het ook getest met een aansteker. Ik rijd nu een half jaar zo rond, ook lange stukken.

Het zit niet tegen de uitlaat. De accu is origineel met de scooter geleverd.
1 x
Brommer: Vespa si
Scooters: Tgb 303R, Kymco vitality
Huidige scooter: Kymco new like

Gebruikersavatar
LikeNew
Berichten: 38

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#27 » 11 apr 2022, 22:49

Hallo,

Van het weekend een sportvario geplaatst van Naraku met de zwarte binnenkant. Hij past gelukkig want er stond niet specifiek voor de new like. Ik moest wel de originele vario bus gebruiken, die erbij zat paste niet op de krukas. Ze waren gelukkig ook even lang. Heb ook de originele gelijders gebruikt, die erbij zaten vond ik erg ruim. In de vario heb ik ook hier 6,5 gram sliders in gedaan.

Hij trekt feller op en trekt sneller door naar de top, ook bij gashernemen tussendoor. Top snelheid is gestegen met 1 km, 52 km/u GPS, teller 57. Ik wil nog 7 gram sliders proberen. Hoop toch de 54 km/u aan te tikken. Dan vindt ik het prima.
0 x
Brommer: Vespa si
Scooters: Tgb 303R, Kymco vitality
Huidige scooter: Kymco new like

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#28 » 13 apr 2022, 15:24

Vaak heb je het beste effect van een sportvario als je iets zwaardere rollen neemt. Ben benieuwd wat hij met 7 gram doet. :thumbsup:
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#29 » 14 apr 2022, 20:17

LikeNew schreef:Hallo tijdje niet gereageerd. Hier een foto van het spatscherm bij het achterwiel. Van de achterkant is het mooi zwart. Aan de bovenkant vast met tyraps en beneden met een haarelastiek aan een Carterkap schroef en aan de andere kant met een rond klemmetje aan de oliepeil ingang.
Afbeelding


Wat is die losse slang die los op het motorblok ligt ,
Neem aan dat die eens op de uitlaat aangesloten zat , ivm Emissie doeleinden , moet je dan niet afdoppen dan ???
0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Darkq
Berichten: 22

Re: Kymco new like 50cc 4 takt brom

Bericht#30 » 16 apr 2022, 09:12

En wat denk je dan met de lucht stroming om het blok te koelen, die heb je dus nu niet meer.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer