Review Gerbing handschoenen S7

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Review Gerbing handschoenen S7

Bericht#11 » 06 jan 2019, 08:31

bertocello schreef:Ondertussen, ruim 2 jaar na aankoopdatum nog een update. De handschoenen zijn zeer intensief gebruikt wat er in de praktijk op neer komt dat ze zowat elke dag worden bijgeladen in de winter. Soms 2x per dag. Ik schrijf "bijgeladen" omdat ik hevig voorstander ben van het conditioneren van een lithium accu. Dit houd in dat je een nieuwe accu de eerste keren helemaal leeg rijd en meteen ook weer helemaal vol tankt. Daarna nooit meer behalve 1x per half jaar. Deze strategie heeft wel resultaten. Ik merk dat de accu wel iets van zijn capaciteit heeft verloren maar ze dienen nog prima. Bijvoorbeeld op stand 2 kan ik nog prima ruim 4 uur rondtuffen.
De handschoenen zelf verdienen een 10 op 10. Geen losse naden, geen slijtplekken, ze zijn nog waterdicht. De interne vulling is nog overal even dik, niet van plaats verschoven zeg maar. Ik overweeg wel de aankoop van een voedingskabel die ik op de sigaretteaansteker van mijn brommer aansluit. Dit kan origineel van Gerbing en als de huidige accu's het begeven komt er dat zeker.
Bij de aankoop heb ik er toen voor gekozen om niet de motorhandschoenen te kopen maar de skihandschoenen. Ze zijn iets soepeler en tot op heden geen klagen over gehad.

Ook ik heb ze ruim 2 jaar, heb er al 2x nieuwe accu's voor gekregen, waren defect en kreeg op garantie nieuwe, goede service dus, aan de handschoenen mankeert inderdaad helemaal niets.
conclusie, ik ben er zeer tevreden over en kom elke keer met warme handen thuis, ze kosten wat maar dan heb je wat.
0 x

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Review Gerbing handschoenen S7

Bericht#12 » 14 dec 2019, 13:05

De handschoenen hebben intussen hun 4de verjaardag gevierd. Ze zijn nog waterdicht, de batterijen kunnen nog voldoende vermogen opnemen om meerdere uren te gebruiken. In de winterperiode, zoals nu, worden ze zeer frequent gebruikt.
Ik ben tevreden met de aankoop.
3 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Zeeuws Meisje
Berichten: 26

Re: Review Gerbing handschoenen S7

Bericht#13 » 15 dec 2019, 17:08

Ik heb deze ook en ben er zeer tevreden over.
Mijn kinderen zijn er jaloers op.
1 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Review Gerbing handschoenen S7

Bericht#14 » 17 dec 2019, 16:22

:( Ik heb ze van een ander merk. Teleurgesteld :| Alleen de bovenkant de hand wordt warm. Tijdens het rijden waait de warmte gelijk weg dus weinig effect.
Afbeelding
Waren niet duur. Batterijen zijn wel prima. Kijken of ik een compromis kan vinden. Handschoenen met vingertop verwarming die niet duurder zijn €100,=
0 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer