Omdat het weer een tijdje is geweest dat ik wat gepost heb.
Zal ik wat plaatsen wat er in tussentijds is gebeurt.
Nadat ik haar had opgehaald was de verbruik niet verbeterd.
En ik zag dat de uitlaat niet goed zat waardoor de spatbord over de wiel tegen de wiel is gaan hangen.
Zodat het is gaan slijten.
Toen zag ik dat de monteur vergeten was om de bussen terug te doen tussen de uitlaat en het frame.
Dus ben ik terug gegaan voor uitleg.
Wat bleek dat de monteur ze heeft weggegooid en moest gaan zoeken naar andere bussen die er tussen passen.
En ik vroeg waarom er niet naar het verbruik is gekeken.
Hij dacht dat het verholpen moesten zijn met de nieuwe cilinder.
Maar ik vertelde tegen hem dat het daar niet aan lag.
Want ze zuipt al benzine voor de vastloper.
Toen kreeg ik als antwoord dat het aan de ouderdom lag en dat ze er niks aan gingen doen.
Na deze antwoord was ik wel een beetje klaar met deze dealer.
Ik ben toen naar onze sponsor Hurkx in Eindhoven gegaan.
En daar hebben ze me wel geholpen door de carburateur te reiniging en de luchtschroef vervangen.
Vanaf dat moment was de verbruik ineens omlaag gegaan naar tussen 20 en 25 per 1 km.
Dat heeft ze tot december vol gehouden.
Want nu heeft ze last van misschien valse lucht.
Een tijdje terug ging ik op pad en halverwege de rit ging ze zakken met haar toeren tot ze stil stond.
Waardoor ik moest wachten zodat ze wat was afgekoeld en toen reed ze weer verder naar waar ik moet zijn.
En het vreemde was dat ik op de terug weg geen last van had.
Maar ging ik weer op pad dan gebeurt het pressies het zelfde.
En het afstellen van stationair ging ook niet soepel.
Toen had ik om hulp gevraagd van @
Alwin en die vermoed dat ze vals lucht hapt.
Dat woord binnen kort de zitting eruit halen en checken op scheurtjes in de pakkingen.
Wordt vervolgt.