Piaggio New Liberty (S) Review topic

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#601 » 01 jul 2019, 18:46

ik wil even mijn nieuwe aanwinst showen voor als ik met vakantie ga met de scooter nieuwe tassen van moto detail zitten als gegoten en zien er goed uit al zeg ik het zelf! als een kind zo blij ben ik
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#602 » 01 jul 2019, 18:53

Dat ziet er keurig uit, Roy.

Daar zul je veel plezier van hebben op je vakantie.


gr, Henk
0 x

Will Go

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#603 » 01 jul 2019, 19:08

Netjes!
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#604 » 02 jul 2019, 16:40

"Top" Roy :thumbsup:
Wel uitkijken tijdens het rijden hè, de Liberty is nu iets breder. :D
0 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#605 » 02 jul 2019, 16:51

nou daar kom je meteen bij het voordeel van deze scooter de scooter zelf is behoorlijk slank vergeleken met andere scooters dusbreedte valt nog mee. De scooter van henk bijvoorbeeld is volgens mij een stuk breder met de koffers!
1 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#606 » 02 jul 2019, 17:41

Roy schreef:nou daar kom je meteen bij het voordeel van deze scooter de scooter zelf is behoorlijk slank vergeleken met andere scooters dusbreedte valt nog mee. De scooter van henk bijvoorbeeld is volgens mij een stuk breder met de koffers!


Met koffers erop, is mijn scooter precies 1,00 mtr breed.
Voorheen gebruikte ik ook zijtassen of een roltas, maar ik vond het altijd een probleem om onderweg de scooter te verlaten, als ik iets wilde bezichtigen, omdat ik de tassen niet kon afsluiten.

Afbeelding

Afbeelding


Het voordeel van de koffers, is het afsluiten, en direct waterdicht
Verder zit mijn tankdop op de SYM onder de buddyzit, ook een reden om geen tas op de scooter meer te willen.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#607 » 02 jul 2019, 20:59

henk over deze punten heb ik nagedacht en denk dat ik belangrijke spullen en waardevolle spullen in de buddy of topkoffer moet bewaren. Tanken is geen probleem ik klik de tassen er af en de buddy kan open. Het is de bedoeling dat ik normaal gesproken zonder tassen rijden en de bevestiging voor de tassen blijft er altijd op, zodat wanneer ik plotseling weg wil ik zo de tassen er op kan klikken.

Uw tassen zaten ook netjes op de Liberty.

mijn tassen zij overigens wel regenbestendig

groet Roy
1 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#608 » 27 jul 2019, 17:18

Ik zie op marktplaats voor goedkoop lage windschermen te koop voor de Liberty, hebben deze naast dat het er mooi uit ziet nog een functie?

Grt Roy
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#609 » 27 jul 2019, 17:31

Roy schreef:Ik zie op marktplaats voor goedkoop lage windschermen te koop voor de Liberty, hebben deze naast dat het er mooi uit ziet nog een functie?

Grt Roy

Ik heb op mijn Vespa primavera een laag windscherm gehad, en nu op de jet 14 ook.
Het antwoord is :"neen". Ze zijn te laag om de wind tegen te houden, dus het is puur voor de looks.
Het maakt de scooter een stuk mooier, en ikzelf ben niet zo gecharmeerd van hoge windschermen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. :)
Nu ik er over nadenk. Ik heb op al mijn scooters een laag windscherm gehad. Zover als er voor dat model zoiets te krijgen was.
Gr, Marco.
1 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#610 » 21 aug 2019, 22:04

Ik krijg binnenkort dr pulleys in de scooter om te kijken of dit rustiger en vlotter rijd 56gps, mijn ervaringen ga ik hier delen!!!

ook ben ik van plan om een USB oplader het handschoenkastje te maken heeft iemand van jullie dit eerder gedaan?

ben benieuwd

groetjes Roy
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer