Piaggio New Liberty (S) Review topic

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#431 » 13 nov 2018, 16:31

Als ik mijn eigen kenteken check bij RDW staat er nog steeds iets over een terugroepactie wat betreft het frame, nu heb ik op het forum gelezen hierover. Blijft de terugroepactie staan op kenteken wanneer dit verholpen is? Ik kom er namelijk pas achter wanneer ik mijn balhoofdlagers ga vervangen.
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#432 » 24 nov 2018, 12:02

Gisteren de bal hoofdlagers vervangen stonden fabrieksafaan te strak afgesteld vandaar de snelle slijtage, maar wat een fijn sturende scooter zo.

Wel een rotklus hele kappenset moest er af
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#433 » 24 nov 2018, 15:47

Mooi dat het gelukt is met de balhooflagers! Die kappen verwijderen is idd wel een klusje. Maar nu heb je weer een fijn sturende Liberty..!
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#434 » 24 nov 2018, 16:10

Het is inderdaad een grote klus zo te zien op de foto, bij de piaggio fly was dat niet nodig om zoveel kappen te
verwijderen. De balhoofdlagers van mijn Honda Vision heeft ook een dood puntje of tja hoe zeg ik dat, maar ik
wacht nog even met vervangen. Ik heb nog geen merkbaar stuur probleem tijdens het rijden.
0 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#435 » 27 dec 2018, 20:07

Wat is volgens jullie de juiste bandenspanning voor de scooter? Ik heb momenteel 2 bar voor en 2,2 achter maar vraag mij af wat aanbevolen is kon het niet vinden op Google!
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#436 » 27 dec 2018, 21:46

Ik heb altijd zo rond de 2.5 achter en 2.2 bar voor.
0 x

Gebruikersavatar
Rebel
Berichten: 172

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#437 » 29 dec 2018, 03:11

Ik zou meer gaan zitten op voor 1.9 en achter 2.1 is mijn ervaring
0 x
"We are rebels for a cause, poets with a dream and we won't let this world die without a fight"
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them"


Piaggio Liberty 50 4T 2006, Malossi Vario & Dayco, LED verlichting, Daylight Running Lights, Emergency Brake Lights,
Alarmlichten, 12V & 5V USB aansluiting 2 x 2.1A, Spanningsbegrenzer, Navigatie Garmin Zumo 220

Afbeelding

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#438 » 09 jan 2019, 10:36

Mijn bagagehaak is na intensief gebruik in de afgelopen 2 jaar een beetje lam geworden en daardoor sluit hij niet goed meer, ik zou deze graag vervangen heeft iemand dit al eerder gedaan?

groetjes Roy
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#439 » 10 jan 2019, 19:31

Roy schreef:Mijn bagagehaak is na intensief gebruik in de afgelopen 2 jaar een beetje lam geworden en daardoor sluit hij niet goed meer, ik zou deze graag vervangen heeft iemand dit al eerder gedaan?

groetjes Roy


Beste Roy,

Zou gewoon even langs de dealer gaan. Die heeft dat misschien zo geregeld.
0 x

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#440 » 22 jan 2019, 16:19

Vandaag mijn eerste schuiver gemaakt met de scooter op de terugweg van school gelukkig valt de schade aan mij en de scooter mee maar dit was voor mij de eerste en de laatste keer scooteren met sneeuw je kunt heel moeilijk gas doseren met de scooter, met de bromfiets kun je nog rustig op de koppeling rijden dat kan met scooter niet!

Krassen op voetstep en bagagerek maar valt gelukkig mee maar wel zonde.
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer