Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#11 » 25 mei 2015, 18:02

jonge jonge die wielrenners ook je komt ze toch ook overal tegen daar lust de hond geen brood van :D
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#12 » 25 mei 2015, 22:48

Jo&Marian schreef:Mooi verslag en mooie foto's Eric,

En mijn respect voor Bea dat noem ik nog eens een echte bikkel.
Jammer dat jullie geen gebruik hebben gemaakt van m'n tip, jullie weten niet wat jullie gemist hebben misschien de volgende keer.

Groetjes, Jo



Ik houd jou tips wel in reserve want ik wil de tour wel een keer maken, vraag mij alleen af of de stijgingspercentage van die tour niet too much zijn voor mijn 50cc ND.

Waar Eric met Bea en hun 70cc de top hadden bereikt, ploeterde mijn ND met 17 op de teller naar boven. Kwam er wel uiteindelijk.
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#13 » 26 mei 2015, 10:16

Rob2013 schreef:
Jo&Marian schreef:Mooi verslag en mooie foto's Eric,

En mijn respect voor Bea dat noem ik nog eens een echte bikkel.
Jammer dat jullie geen gebruik hebben gemaakt van m'n tip, jullie weten niet wat jullie gemist hebben misschien de volgende keer.

Groetjes, Jo



Ik houd jou tips wel in reserve want ik wil de tour wel een keer maken, vraag mij alleen af of de stijgingspercentage van die tour niet too much zijn voor mijn 50cc ND.

Waar Eric met Bea en hun 70cc de top hadden bereikt, ploeterde mijn ND met 17 op de teller naar boven. Kwam er wel uiteindelijk.


Snelheid is hier niet van belang Rob.
Daar lenen de weggetjes zich ook niet voor, en jij hebt alle tijd om van de omgeving te genieten zonder je te moeten concentreren om de volgende bocht juist aan te sturen...toch?

Gr. Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#14 » 26 mei 2015, 15:36

Jo&Marian schreef:
Rob2013 schreef:
Jo&Marian schreef:Mooi verslag en mooie foto's Eric,

En mijn respect voor Bea dat noem ik nog eens een echte bikkel.
Jammer dat jullie geen gebruik hebben gemaakt van m'n tip, jullie weten niet wat jullie gemist hebben misschien de volgende keer.

Groetjes, Jo



Ik houd jou tips wel in reserve want ik wil de tour wel een keer maken, vraag mij alleen af of de stijgingspercentage van die tour niet too much zijn voor mijn 50cc ND.

Waar Eric met Bea en hun 70cc de top hadden bereikt, ploeterde mijn ND met 17 op de teller naar boven. Kwam er wel uiteindelijk.


Snelheid is hier niet van belang Rob.
Daar lenen de weggetjes zich ook niet voor, en jij hebt alle tijd om van de omgeving te genieten zonder je te moeten concentreren om de volgende bocht juist aan te sturen...toch?

Gr. Jo


hahaha, nee snelheid is niet belangrijk maar met 16 km per uur naar boven kruipen is niet echt de ideale snelheid berg op.

Weet sinds zondag ook dat een scherpe bocht naar rechts bergje op met een ND met 16 km per uur niet aan te raden is..;-)
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#15 » 26 mei 2015, 16:45

Rob2013 schreef:Weet sinds zondag ook dat een scherpe bocht naar rechts bergje op met een ND met 16 km per uur niet aan te raden is..;-)


Eeeehhhh.....hebben we wat gemist? :roll:
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#16 » 26 mei 2015, 18:57

Jo&Marian schreef:
Rob2013 schreef:Weet sinds zondag ook dat een scherpe bocht naar rechts bergje op met een ND met 16 km per uur niet aan te raden is..;-)


Eeeehhhh.....hebben we wat gemist? :roll:


Ja Jo,
We moesten in een een of ander plaatsje een procent of 13 omhoog. De weg eindigde op een "Y"-splitsing. Om onze weg te vervolgen moesten we door een haarspeldbocht, 180 graden. Daar stond een Belgische miep met de auto heeeeel erg in de weg.
Ik kon nog net de bocht aansnijden door over de verkeerde weghelft te gaan.
Kennelijk mislukte het bij Rob.
Bij deze de uitleg :lol: :lol: :lol: ;) ;) ;)
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#17 » 26 mei 2015, 19:39

Oepsssss.....en toen?

:roll:
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#18 » 26 mei 2015, 19:57

Jo&Marian schreef:Oepsssss.....en toen?

:roll:


Ging goed, even achteruit en weer verder gaan :lol: :lol: :lol: :lol: ;)
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#19 » 27 mei 2015, 13:50

Jo&Marian schreef:Oepsssss.....en toen?

:roll:


Toen ik de bocht nam, stond daar de Belgische Miep met haar auto moeilijk te doen. Ook ik kwam links van haar terecht. stond steil naar boven, klem tussen haar auto en een muurtje van een huis.

Ik denk als de medepassagier (vader vemoed ik) niet instructies had gegeven dat ze naar links moest sturen, ik daar niet 123 meer was weggekomen. :-))
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag: Pinksterrit Limburg/Ardennen

Bericht#20 » 27 mei 2015, 18:35

Hè Rob,
Sorry dat ik het zeggen moet, maar ik had van jou ook wel een verslagje verwacht. :lol: :lol:
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer