Retourtje Bergen

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Retourtje Bergen

Bericht#1 » 14 jun 2015, 10:18

Gister dacht ik ... weet je wat, ik pak de scoot en rij naar Bergen naar Ben en Petra. Gewoon ff op en neer. Was om06:00 uur al wakker dus lekker vroeg en op tijd vertrokken. een ritje van een goeie 50 km heen vanwege een omleiding. Het weer was aangenaam. Ik wist dat er een bui op komst was en wilde deze voor blijven.

De eerste druk op de startknop creëerde een knal uit de uitlaat. Zou de buurt wakker zijn geworden ? ... :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Goed ... eenmaal aangekomen begon het zachtjes te regenen dus ... was er mooi op tijd :D lekkere bak koffie van Petra en de vlaai van Ben :D Mijn buikje was er naar :lol: Lekker gebabbeld over alles en nog wat. Boterhammekes die ik had meegenomen ook opgegeten en toen samen met ben naar Goch en verder richting een hele grote motor zaak. Het weer .. nou ... alleen maar regen en regen op de heen weg. Op de terug weg, tegen de middag, werd het beduidend minder en ging de temp omhoog.

Afbeelding

Eenmaal weer terug in bergen zijn we samen het centrum in gegaan 400 meter te voet volgens Ben. De zon scheen alweer volop. Heerlijk. Nou ben ik geen sprinter meer maar kwam nog goed mee. :D Midden in het centrum had men een uitzicht toren gebouwd. Dus met de trappen meerdere verdiepingen omhoog. echter hier moest ik het enkele malen af laten weten om op adem te komen. Geen pretje kan ik je vertellen. Maar ok .. ben boven gekomen.

Afbeelding

Een mooi 360 graden uitzicht. Enkele foto's genomen. Dus ook de 2 tortel duifjes geschoten :mrgreen: En dan weer terug naar beneden. Nou dit ging dus een heeeeeeeel stuk makkelijker :D handig die aantrekkingskracht van de aarde.

Afbeelding

Helemaal boven in de toren kon mem duidelijk waarnemen dat deze constant bewoog. Moet ook wel. Anders zou deze bij een stormpje gewoon breken.

Tja en dan ... zo blij als een kind ... 1 ijsje. Op een terrasje gezeten ff nababbelen en daarna weer terug. Alles weer ingepakt en de terug reis ervaart. En dat pondje waar ik vorig jaar zoveel problemen had vanwege 1 discussie bromfiets vs motor nou .... die vent was der niet dus geen probleem dacht ik zo.

WEL DUS :evil: alleen een andere gozer. Zeg netjes en vriendelijk ... bromfiets dus € 1,10 euro. Nee zegt meneer .. Motor is € 1:30 Euro. Zowel op de heen als de terug weg. En toen had ik het ff niet. TIS GEEN MOTOR !!! dus € 1:10 PUNT !!! :twisted:
Geregeld :D

Afbeelding

Terug reis verliep lekker rustig met een fijn laagstaand zonnetje recht in de ogen. En dan is een zonnevizier met extra zonnebril erg handig kan ik je vertellen.

Afbeelding

Een totale km stand van 167 km. Erg moe maar voldaan

Ben en Petra, dankjewel voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Retourtje Bergen

Bericht#2 » 14 jun 2015, 10:40

Dat was een aardig ritje :mrgreen: .

Bedank voor het delen.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Retourtje Bergen

Bericht#3 » 14 jun 2015, 11:00

motormuis schreef:WEL DUS :evil: alleen een andere gozer. Zeg netjes en vriendelijk ... bromfiets dus € 1,10 euro. Nee zegt meneer .. Motor is € 1:30 Euro. Zowel op de heen als de terug weg. En toen had ik het ff niet. TIS GEEN MOTOR !!! dus € 1:10 PUNT !!! :twisted:
Geregeld :D


Mooie rit ! En meteen heb je ook weer je oefeningen gedaan voor deze maand :-)

Nog steeds pleit ik ervoor om met een hele groep die pont te gaan nemen een keer.... en dan ook echt een paar keer op en neer.

Hoe groot is dat ding en hoeveel Grand Dinks en CityStars passen erop ? Tijd om het te gaan uitproberen....
Laatst gewijzigd door Amendoim op 14 jun 2015, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Retourtje Bergen

Bericht#4 » 14 jun 2015, 11:01

mooi dat je weer eens een ritje heb kunnen maken Kees.
hier was het K. U .T weer ..

leuk foto's

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Retourtje Bergen

Bericht#5 » 14 jun 2015, 21:40

Trucker49 schreef:Dat was een aardig ritje :mrgreen:

Ach ... ik had ook aardig de tijd :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Retourtje Bergen

Bericht#6 » 14 jun 2015, 21:42

Amendoim schreef:
motormuis schreef:Nog steeds pleit ik ervoor om met een hele groep die pont te gaan nemen een keer.... en dan ook echt een paar keer op en neer.

Hoe groot is dat ding en hoeveel Grand Dinks en CityStars passen erop ? Tijd om het te gaan uitproberen....

Ik denk dat er wel 100 op passen :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Retourtje Bergen

Bericht#7 » 14 jun 2015, 21:51

ScooterBlokker schreef:mooi dat je weer eens een ritje heb kunnen maken Kees.

Thx Jan.

Ja Jan ... Het was maar een eenvoudig ritje maar heb het idd gemist. Wel weer ff wennen maar was gauw weer de oude. En als het weer zich nu goed houd en/of verbeterd hoop ik dit seizoen meerdere ritten te gaan doen.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Retourtje Bergen

Bericht#8 » 15 jun 2015, 08:41

motormuis schreef:Ik denk dat er wel 100 op passen :lol:

Mtvrgrt kees


Dan heb ik NU al een voorstel voor de jaarmeeting van 2016....
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Retourtje Bergen

Bericht#9 » 15 jun 2015, 12:38

leuk verslag Kees ...je bent altijd welkom hier dat weet je ....en ja die pont het is wat als ik er met mijn Peugeot SV over ga betaal ik altijd brommer ....misschien toch iets te maken met je uitgebouwde scooter
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Retourtje Bergen

Bericht#10 » 15 jun 2015, 12:57

yep ik weet ook al een pontje die we gezamenlijk gaan bezoeken.. tijdens de rondrit
er word dan iemand razend gek op die pont en dan gaan we er ook een paar tussen zetten die wel een motorscooter hebben haha

heb nu al lol..
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer