[aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Gebruikersavatar
ehdegroot
Berichten: 45

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#11 » 15 jun 2015, 08:32

dank allen!
Ik ga zo vertrekken :)
Ik vind het nog best lastig om de juiste route vooraf te bepalen... ik denk dat ik toch maar via Emmen de grens overga, dan ben ik ook al bijna in Meppen. Dan ga ik dus via Hunze en Aa.

:)
0 x

Gebruikersavatar
ehdegroot
Berichten: 45

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#12 » 15 jun 2015, 19:56

kleine update...

vanmiddag om half 4 in het hotel halve wege de route aangekomen.
Onderweg, 5 meter over de grens ofzo, een hert onwijkt... oke, beetje overdreven, er zat nog 4 meter tussen...
Navigatie is een hel... ondanks instelling snelwegen verbieden, wil hij me er toch steeds hebben. Dus toch maar de fietsstand gebruikt... op een paar grindwegen na, een goede keus.

het weer voor de komende week ziet er niet goed uit... morgen wordt er 21mm regen verwacht op plaats van bestemming... omg!
0 x

Stephan

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#13 » 15 jun 2015, 20:02

Sterkte met je verdere reis Edgar! En top dat je ons een beetje live laat meegenieten ;)
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#14 » 15 jun 2015, 21:57

Edgar

Een mooie onderneming.

Ik wens je een gezellige en veilige reis.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
ehdegroot
Berichten: 45

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#15 » 17 jun 2015, 19:07

Nieuwe update...
gister ben ik om 4 uur aangekomen op eindbestemming... prima reis achter de rug van 206km.
Was echt goed te doen. Het was alleen mega en mega koud. Ik had trui aan, winterjas aan en nog... mega koud. Te bizar met de wetenschap dat over 4 dagen alweer de langste dag van het jaar is...

anyhow... vandaag ben ik naar een stuwmeer geweest en een stuk gelopen. 3 caches bezocht, 2 gevonden.
daarna stuwdam zelf bekeken en nog een waterval. Toch mooi... en het weer? dat was helemaal dik in orde... temperatuur weet ik niet maar het hoefde niet warmer te zijn. Blauwe hemel en twas gewoon lekker...
Morgen ga ik 50km rijden om met een originele stoomtrein de hoogste berg van het Harz te bezoeken. Kost een paar centen maar zo'n kans krijg je niet snel weer, dus dat gaan we doen. En dan loop ik wel weer terug naar de scooter :)
0 x

Blurayfreak

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#16 » 17 jun 2015, 19:34

Mooie rit,heel veel plezier en rij voorzichtig
0 x

Gebruikersavatar
ehdegroot
Berichten: 45

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#17 » 22 jun 2015, 19:52

zo... ik ben weer thuis... en 969km bijgeschreven op de kilometerteller :) dus net niet de 1000 gehaald :p
Het was een waanzinnige ervaring die iedereen echt een x moet gaan doen.

Een volledig verslag zal nog volgen... dus wordt vervolgd!
0 x

René K

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#18 » 22 jun 2015, 22:30

We kijken er naar uit naar een mooi verslag, heb je ook foto's gemaakt van deze tour?

Gr. René
0 x

Gebruikersavatar
ehdegroot
Berichten: 45

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#19 » 22 jun 2015, 22:35

niet echt van de tour zelf... maar er zijn foto's van waar ik geweest ben... heb ook paar filmpjes gemaakt met de camera op de scooter gemonteerd.

Daar moet ik dus ook nog mee aan de gang :)
0 x

René K

Re: [aankondiging] tour van Groningen <> Harz

Bericht#20 » 22 jun 2015, 22:44

Dat bedoel ik ook van deze tour waar je allemaal geweest bent, maar we zien het wel t.z.t, bedankt.


René
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer